Suvepakkumine - 30% Kasuta kohe

“Lõpp” on lähedal!

Lõpp paistab laugh

 

Aga iga lõpp pidi ju millegi uue algus olema. Ehk siis 1,9 kg pärast algab uus etapp – trenn ja säilitamine. 

Ausalt öeldes, ma kardan seda, mis ees ootab. Jälle ju uus režiim vaja luua ning sellega harjuda. 2 kuud on olnud rahulikku kulgemist ilma suurema pingutuseta. Ehkki ei saa väita, et päris laisk olen olnud. ca 100km sai rattaga ka sõita, sõudeergomeetrit tõmmata ja pikemalt jalutatud (nii metsas, kui linnas). Loomulikult ei saa mainimata jätta Plank Challenge'it. See viimane on minu jaoks omaette saavutus, sest ma pole selles varem kunagi tugev olnud, et ühte trenni niimoodi järgemööda päevast-päeva teen. Ehk siis varem ei ole olnud piisavalt motivatsiooni.

 

Aga kuidas saada motivatsiooni?

Minule annab hoogu üks vahva seltskond naisi, kes samuti FitLapi rada sõtkuvad. Ma olen nii tänulik Teile, et te olemas olete 😉 ja muidugi toetusgrupp Facebookis on abiks. Lihtsalt peab olema ümber inimesi, kes ajavad sama rida ja mõistavad täpselt, mis tunne on, kui "magusaisu" peale tuleb või silme eest läheb mustaks ja sooviks kogu kupatuse nurka visata. Nii hea on jagada oma väikeseidki -100g võite, suurematest rääkimata. Nii mõnus on arutada erinevate retseptide "ümber mängimise" teemadel, jagada pilte valminud einetest. 

Toidupiltide jagamine omavahel on mind aidanud nö stampidest lahti saada ja proovida teisi variante. Minu kaks suurt lemmikut on Kiire smuuti marjadega ja Kana-tatrasalat (tatar kikerherneks/läätseks, lihaline vastavalt tujule, kas suitsutatud kana kintsuliha, kanasink või midagi muud asendusest). Kui smuutit ma söön/joon iga tööpäeva hommikul juba aja kokkuhoiu mõttes, siis salat on mugavus. Seda on hea kiire ette valmistada ja kaasa võtta. Aga nii palju erinevaid variante on veel, millest saab sama lihtsalt, aga teiste komponentidega salati lõunaks kokku klopsida (või no hakkida). Täna ongi kaasas ja siin blogi kirjutamise ajal manustamisel retseptist Omlett tuunikalaga tuletatud tuunikala-munasalat (jääsalat, tomat, kurk, redis, roheline sibul lisaks).

Muide, olete te teadlikud, et tuunikala konservi ei soovitata tarbida väga tihti, kuna tuunikala sisaldab elavhõbedat?

https://www.edf.org/oceans/mercury-alert-canned-tuna-safe-eat



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab langetada kaalu ja saavutada unistuste vormi. Saate ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod

Mobiilimakse

Ühe kuu makse

Tellimuse summa lisandub igakuiselt telefoniarvele.

14.99€ kuus

Valitud

Sisesta oma telefoni number

Peale numbri sisestamist saadame sulle SMSiga kinnituskoodi.

Sinu mobiilimakse õnnestus

Konto olemas? Logi sisse