120785 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Tormi kiuste


Eile oli ööjooksu päev. Arvestades kohale jõudnud äikesetormi võis seda muidugi ka öiseks ekstreemjooksuks nimetada.

Hommikupoolik oli üsna lämbe ja tundus, et sellise õhuta olekuga on raja läbimine üsna vaevarikas. Muidugi – ilmateade ju ennustas, et lämbele olemisele järgneb äikesetorm, aga alati jääb lootus, et äkki läheb meist mööda.

Hommikusöögiks sõin singivõileibu tassi piimakohviga. Lõunasöögiks tegin proteiinipannkooke – maitsvad nagu alati. Enne kui lapsega mõmmijooksule läksime, sõin ära poole hilisest söögikorrast – puding mandlitega. Pärast mõmmijooksu valmistusime sõbrannaga enda 10 kilomeetri distantsiks. Õhtusöögiks tegime kartulit kodujuustusalatiga. Sõbranna oli Maksimarketist Fitlapi letist haaranud kaasa ka mingid peedikotletid ja paneeritud kanafilee. Proovisin kummastki ühe. Natuke läks see söök kavast mööda, aga usun, et pole vast midagi hullu. Pärast distantsi läbimist võtsime kiireks söögikorraks pudingi mandlitega – minul siis teine pool hilisest söögikorrast.

Kuidas ööjooks läks? Juba stardikoridori kogunedes oli näha ja aru saada, et ilma vihmata me ei pääse. Arutasime veel sõbrannaga, et hea kui poole maast kuivalt saame läbida. Põhimõtteliselt nii ka oli. Natule pärast 5 kilomeetri silti hakkas sadama ja mitte vähe. Umbes minutiga olime läbimärjad ja polnud enam aru saada, kas jalas on tossud või lirtsutad jalgadega kuskil mudavannis. Kohati oli tee peal veest tekkinud jõgi, aga ega enam suurt vahet polnud ka. Viimases joogipunktis ei tahtnud keegi mingil põhjusel juua. Ei tea küll miks? 🙂 Kuigi viimasel kilomeetril oli enesetunne hea, oli liikumine siiski raskem, sest tossud kaalusid ilmselt kaks korda rohkem, kui distantsi alguses. Siiani pole veel ära kuivanud. Aktiivsusmonitor andis ka otsad. Oli teine selline odavam ja mitteveekindel variant. Selle pärast oli küll natuke kurb olla. Aga ju siis pidi niimoodi minema. Olen nii harjunud, et aktiivsusmonitor on käe peal, nii et olen otsustanud lähipäevil uue soetada. Seekord siis mõne veekindlama versiooni. Finišisse jõudsime pooleteise tunniga, nagu olime planeerinud. Seekord õnnestus enamik rajast ikka kiirkõnniga läbida ja jooksusammu pidime harva kasutama. Ainult teistest möödumiseks. Ise jube rahul endaga, et ei katkestanud. Järgmisel aastal uuesti!

Tänaseks hommikusöögiks olid vaesed rüütlid. Juurde ikka tass piimaga kohvi. Lõunasöögiks valisin galeti muna ja singiga, aga galeti asendasin röstitud Saibiga. Õhtusöögiks kombineerisin singiga tortillarulli. Hiliseks söögikorraks tuleb ilmselt valgupuding Pudix ja mingid pähklid. Väga snäkkidest koosnev päev, aga täna pole eriti söögiisu ega tahtmist midagi valmistada. Homme paremini!

Natuke numbritest ka. Kuna oli teada, et täna näitab kaal mingeid imenumbreid, siis nii öelda ametlikuna läks kirja seekord laupäeva hommiku kaal – 73,3. Nädalaga läinud 600 grammi.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Preili Moon
12291 lugemist / 9 fänni
Minust

37-aastane lapsega naisterahvas, 168 cm pikk, algkaaluga 79 kg -> 70,3 kg. Muidu rõõmsameelne ja krapsakas. Loen raamatuid ja teen käsitööd.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Fitlap meeldib mulle, sest see ei ole dieet, vaid elustiil.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva