Eile oli planeeritud väljasõidu päev. Enne väljasõitu sõin hommikusöögiks vaeseid rüütleid. Juurde tass piimaga kohvi.

Otsustasime Põhja-Eestis ringi sõita ja alustasime Viru rabast. Uskumatu, kui palju seal turiste oli. Tavaliselt on see ikka mõnus ja rahulik paik olnud. Igal juhul läbisime rabas oleva matkaraja ja seejärel kõndisime läbi metsa parklasse tagasi. Laps pidas üllatavalt hästi kogu selle matka vastu. Paaril korral ainult virises, et ei jaksa ja siis sai natuke kukil istuda. Kõht läks ka muidugi pika matkamise peale tühjaks. Parklasse jõudes pidasime metsa all väikese pikniku maha. Kaasa olid mul tehtud võileivad, lisaks võtsin kaasa pirni ja banaani. Ise sõin sellest ühe võileiva, ühe pirni ja banaani. Pole just päris Fitlap, aga asja ajas ära.

Piknik peetud, otsustasime Võsule sõita, et korraks vette kasta. Ilm oli küll veidi pilvine, kuid samas soe. Pärast ujumist tahtis laps veel rannas oleval mänguväljakul mängida. Meie mõnulesime niisama pingi peal.

Võsult sõitsime edasi Altjale ja käisime vanu paadikuure vaatamas ning mererannas lutsu viskamas. Kahju on kohe vaadata, et Altja paadikuurid on vist jäänud lihtsalt looduse kätte lagunema.

Altjalt sõitsime veel Toolse linnust vaatama. Selleks ajaks olid kõigil kõhud nii tühjad, et enne linnuse juurde minekut hävitasime kolme peale paki Kass Arturi komme iirisega ära. No see polnud küll kaugeltki mitte Fitlap, aga kõht oli ikka päris tühi ja natuke aitas. :)

Toolselt sõitsime koju ära. Kodus tegin õhtusöögiks kanafileed, keedetud katuleid, tomati-kurgi salatit hapukoorega. Magustoiduks sõin Mango smuutikese jäätise.

Kui hommikusöök välja jätta, siis polnud ülejäänud päev just Fitlapi toitumine, aga usun, et kaloraažilt jäin ilusti vajalikesse piiridesse ja suurt kahju ma selle päevaga ei tekitanud.

Täna kasutasin hommikusöögiks ära eile alles jäänud kartulid ning retseptist makaronid singi ja juustuga, sain asendustega mõnusa panniroa. Juurde tass piimaga kohvi.

Pärast hommikusööki läksime batuudikeskusesse, kus laps sai sõbraga hüpata ja meie sõbrannaga muljetada.

Lõunaks soovis laps Rimi letist kartuliputru. Mul endal eriti söögiisu ei olnud ja nii võtsin lõunaks ProFeel kohupiimakreemi, mandlid ja ploomid. Kava järgi peaksin ära sööma enam kui ühe topsi ProFeel kohupiima, aga ma ei suutnud isegi ühega hakkama saada.

Õhtusöögiks tegin makarone hakklihaga, juurde üks suur tomat. Hakkliha ei olnud see päris õige, mis retseptis nõutud, nii et pidin natuke kombineerima sellega, mis oli poest saada.

Hiliseks söögikorraks valisin ploomid mandlitega.