110018 kasutajat 491 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Liikumisvõimetu… peaaegu


Täna jõudis ööjooksu tulemus korralikult jalgadesse. Kõik oli nii kange ja valus, et valik oli kas liikuda või üldse mitte liikuda. Istumine oli eriti keeruline. Aga mõnes mõttes oli see isegi magus valu – tuletas veel tänagi meelde, et sain hakkama! Loomulikult oleksin pidanud pärast rajalt tulemist korralikult venitama, aga läbimärjana oli ainuke mõte, et saaks ruttu kuivatama ja sooja, et haigeks ei jääks.

Ühtlasi algas mul täna viimane puhkuse nädal, järgmisel esmaspäeval juba tööle. Vaikselt on vaim juba selles suunas valmis sätitud. Pärast puhkust tööle minnes on nagu eestlastel ikka – alguses ei saa vedama ja pärast ei saa pidama. Tegelikult on ju tore pärast puhkust taas oma töökaaslasi näha. 🙂

Hommik algas singivõileibadega. Leivaks oli röstitud Saib. Juurde tass piimaga kohvi. Pärast hommikusööki tõi sõbranna oma lapse minu lapsega mängima, kuni ise juuksuris käis. Minu jaoks tähendas see mõnusat hommikupoolikut koos raamatuga, samal ajal kui poisid teises toas mängisid.

Hiljem käisime sõbrannaga homseks puhkuselõpupeoks kraami ostmas ja pärast jõime proovimiseks ühe siidri ära. Hüvasti kava järgimine tänaseks! Kusjuures see siider polnud isegi mitte hea 🙁

Lõunasöögiks tegin proteiinipudingiga omletti. Ma ei tea, kas  asi on minus või ei sobi šokolaadipudingi pulber omleti sisse, aga igal juhul ei olnud see midagi suurepärast. Muna maitse käis šokolaadist üle ja kokku tuli üsna veider kooslus. Ära ma selle sõin, aga pole kindel, kas ma seda toitu veel kunagi kordan.

Õhtusöögis tegin ahjus kartulit ja suvikõrvitsat, juurde pannil küpsetatud kanafilee – retseptist kanafilee ahjukartuli ja suvikõrvitsaga. Endiselt väga hea. Mandlid sõin niisama magustoiduks, nagu ka ananassi asemel võetud õuna.

Kuna jalad olid ikka väga kanged ja liikumine raske, tegin väikese trenni. Sõitsin tsüklitena 12 minutit trenažööril ja siis venitus. Kokku kolm tsüklit ning lõpetuseks veel mõned minutid rahulikku sõitu. Kokku 43 minutit. Tundub, et pärast seda on jalad tunduvalt liikuvamad ja olemine inimlikum.

Hiliseks söögikorraks valisin proteiinijogurti, mandlid ja pirni. Vett sai täna ettenähtud norm joodud.

Homme tuleb üks korralik patune päev, sest tähistame sõbrannadega puhkuse lõppu ja plaanis on maitsta erinevaid siidreid, mida me seni proovinud ei ole. Kolmapäevast püüan ikka jälle korralikult kavas olla.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Preili Moon
9068 lugemist / 7 fänni
Minust

37-aastane lapsega naisterahvas, 168 cm pikk, algkaaluga 79 kg. Muidu rõõmsameelne ja krapsakas. Loen raamatuid ja teen käsitööd.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Fitlap meeldib mulle, sest see ei ole dieet, vaid elustiil.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.