Eilne päev oli veidi kaootiline, kuigi enda arvates planeerisin päeva korralikult ette. Hommikul otsustasime minna randa, sest lubati ju ilusat ja päikselist ilma.

Hommikusöögiks oli puder kodujuustu ja kookoshelvestega, juurde tass piimaga kohvi.

Pärast hommikusööki sõitsime randa. Tuul oli küll kahtlaselt külm ja vali, aga ega see eestlast tagasi ei hoia, kui on otsustatud, et tuleb randa minna. Esimesed tund aega oli rannas ikka väga külm. Õnneks oleme hea huumorimeelega ja kogu sellest külmast ilmast oli meil nalja kui palju. Tunnikese pärast pilved hajusid ja ilm läks päikseliseks. Lapsed solberdasid vees, meie peesitasime rannal.

Lõunasöögiks oli mul kaasa pakitud õuna-rabarberi kook, aga jagasin seda kaaslastega ja lõppkokkuvõttes sõin ise ära vaid neljandiku ettenähtust. Võtsin siis lisaks kaks makrapulka, paar viilu paprikat ja natuke värsket hapukurki. Otsustasin, et kirja läheb see hilise söögikorrana.

Pärast peesitamist läksime hoopis välja sööma. Valisin endale grillitud lõhe rohelise salatiga. Lõhetükk oli suur, aga laps sõi sellest osa ära. Kirja läks see lõunasöögina.

Õhtul koju jõudes olime lapsega nii väsinud, et kumbki kükitas oma nurgas ja ajas oma asju. Isegi suhelda ei jaksanud eriti omavahel. Trenažööri peale ei jaksanud ka istuda (aga samme tuli päeva jooksul ligi 13 000).

Lõhest oli veel õhtulgi kõht täis ja nii valisin õhtusöögiks kergema puuviljad mandlitega (kavas maasikad mandlitega) ja kaks värsket kurki.

Veejoomisega oli nii ja naa. Kuna hommikupoolikul oli rannas jahe, jäi veejoomine kesiseks. Õhtupoolikul andsin endast parima, kuid jõin kokkuvõttes ikkagi vähem kui ettenähtud.

Tänast hommikut alustasin singivõileibade ja piimakohviga. Kui kavas seemneleib vahetada rukkisepiku vastu, siis on sepikut lubatud mul 92 grammi. Väga suur hulk. Täna jäi üke viil lubatust hommikul söömata.

Lõunaks organiseerisin endale patutoidukorra, mille aluseks oli kavast juubeli kanašašlõkk virsiku, kurgi ja peekoni salatiga. Juubeli kanašašlõki asemel oli mul traditsiooniline kanašašlõkk, mida sõin nii palju kui tahtsin. Peekonit salatisse ei lisanud, sest see ei maitse mulle. Lisaks sõin nii palju kui tahtsin maasikaid ja ühe vaniljejäätise.

Pärast lõunasööki käisime väljas mänguväljakul ilusat suveilma nautimas.

Õhtusöögiks valisin kavast kodujuustuvõileiva, millest minu versioonis said värsked keedukartulid kodujuustusalatiga, milles olid salatilehed, tomat, kurk, värske hapukurk ja kodujuust.

Pärast õhtusööki otsustasime majast kaugemale mänguväljakule jalutada, et liikumist rohkem oleks ja lapsel ka põnevam.

Hiliseks söögikorraks valisin singivõileiva sepikuga.

Samme tuli täna üle 12 000, aga trenažööri peale i jõudnudki. Homme peab paremini üritama, muidu jääb liiga suur vahe sisse.