110030 kasutajat 491 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Kaalumise eel


Kuna ma kaalun ennast igal hommikul, siis ma tean ju ette, et homme kaalult midagi suurepärast loota ei ole. Nädal on ka üsna lipa-lapa olnud ja seega on tulemus igati aus ja õiglane. Aga vähemalt oli täna söögiisu enam-vähem. Ei mingit hundiisu, aga vähemalt ei tundunud kõik toidud maitsetu ollusena.

Hommikusöögiks sõin vaeseid rüütleid. Juurde tass piimaga kohvi. Maitsev nagu alati, kuigi mul kohvikoort ei olnud ja asendasin selle piimaga. Polnud päris õige asendus, aga maitset väga ei muutnud minu meelest.

Kuna ärkasime täna hommikul vara, siis otsustasin kohe pärast hommikusööki trenni ka ära teha. Väntasin seekord ligi 50 minutit, Polari andmetel sellest 46 minutit rasvapõletust. Ma olen ikka oma uuest pillist veel vaimustuses. On nii põnev, kui trenni kestel antakse sulle surisemisega märku, et pulss on rasvapõletuseks liiga kõrge. Lihtsalt äge! 🙂

Pärast trenni lippasin veel ka turult läbi, et koju värsket kraami tuua. Õues oli nii lämmi, et iga liigutuse peale vesi jooksis.

Lõunasööki sõime tavapärasest varem, sest plaanis oli enne puhkuse lõppu veel korra lapsega kinos ära käia. Viimasel ajal on kinos käimine üsna lihtne olnud – isegi naabrite popcorn ei isuta. Ka lapse omast ei napsanud ma endale täna ühtki. Selles osas võin endaga rahule jääda ja endale õlale patsutada: "Tubli-tubli!"

Lõunasöögiks tegin kanafileed ahjukartuli ja suvikõrvitsaga, juurde tomati-kurgi salatit.

Õhtusöögiks valmistasin karaskit kõrvitsaseemnetega. No ma ei tea. Kuidagi toores ja nätske jäi. Vähemalt keskelt. Äkki peaksin laiema vormi võtma, et taigen vormis õhema kihina oleks ja siis küpseks paremini läbi? Juurde ikka tomat-kurk, et midagi värsket ka saaks.

Hiliseks söögikorraks valisin kodujuustu kreeka pähklitega. Kiire ja kerge eine. Kõht ei olnudki pärast karaskit eriti tühi, seega sobis täitsa hästi.

Laps hakkas just TV3 pealt "M-komandot" vaatama, aga kuna mulle annab aktiivsusmonitor peagi märku, et olen liiga pikalt istuma jäänud, siis lähen ja triigin vist natuke pesu. Liikumine seegi. Pealegi – ega see film mind eriti ei huvita.

Homme on puhkuse viimane päev ja ühtlasi ka kaalumise päev. Uuel nädalal uue hooga 🙂

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Preili Moon
9171 lugemist / 7 fänni
Minust

37-aastane lapsega naisterahvas, 168 cm pikk, algkaaluga 79 kg. Muidu rõõmsameelne ja krapsakas. Loen raamatuid ja teen käsitööd.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Fitlap meeldib mulle, sest see ei ole dieet, vaid elustiil.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.