Proovi üle 500 erineva retsepti täiesti tasuta
Close

1. nädal, 7.päev

7. päev (teisipäev):

Hommikut alustasin taas varakult. Hommikusöögiks valisin pool kogust retseptist kodujuustuvõileib ja teise poole siis eilsest kohupiima-toorjuustukoogist. Ports sai kokkuvõttes korralik. Isegi see minu koogikäkk maitses natuke söödavamalt kui eile (nii et vastab ikka tõele, et järgmisel päeval on parem). Kuna ma reeglina toitu ära ei viska, siis püüan sellega poole koguse kaupa hakkama saada.

Pärast hommikusööki otsustasin, et hakkan hoopis heegeldama. Üks tellitud armas vaibake on vaja valmis saada. Palju korraga teha ei saa, sest vaip on ise juba raske ja käed väsivad ära. Laps magas ka täna kaheksani. Seega sain rahulikult vaikset hommikut nautida.

Täna oli vaja ka poes varusid täiendada. Laps tellis poest paki küpsist. Oli, kui kiiresti ma küpsiste vahest ära tulin, sest kui aus olla, siis hakkas suu täitsa vett jooksma.

Lõunaks tegin tuunikalapastat. Oliivõli asendasin võiga ja oliivid kohvikoorega. Kuna kaste sai natuke hapukas lisasin ka veidi (umbes pool teelusikatäit) suhkrut. Ei hakanud steviaga jamama, sest eilne kogemus näitas, et ma pole selles kuigi osav. Korraga tegin kaks mulle mõeldud portsu. Tegelikult sõin aga lõunaks pool portsu tuunikalapastat hunniku frillise, kurgi ja tomatiga ning pool portsu kohupiima-toorjuustukooki. Mul on ikka kindel plaan see kook ära süüa, sest külmikus on ootel juba ühe teise koogi retseptiks mõeldud materjal. Loodetavasti tuleb see parem. 😉

Hilise söögikorrana sõin terve portsu kohupiima-toorjuustukooki. Juurde tass kohvi. Ühe portsu jagu on veel järel.

Trenniks tallusin täna stepperit. 35 minutit, 295 kcal (stepperi näit 351,6 kcal). Keskmine pulss 135, kõrgeim 152. Kalorikulu on seepärast suurem, et viimaks ometi oli mul meeles aktiivsusmonitoril oma kaalunumber õigeks sättida. Sinna oli jäänud ilusamate aegade number. Suurema kaaluga on kalorikulu ikka suurem. Täna olid esimesed 20 minutit mõnusad, järgmised 10 minutit raske töö ja viimased 5 minutit võitlus iseendaga. Aga hakkama sain 🙂

Õhtusöögiks tuleb tuunikalapasta. Seekord terve ports, sest see on lihtsalt nii palju parem kui kook 🙂

Täna saab nädal Fitlapiga taasliitumisest ja seega on homme hommikul n.ö ametliku kaalunumbri päev. Homme võtan vist muud mõõdud ka uuesti. Neid ma pole vahepeal võtnud. Mis neist suurtest numbritest ikka vahtida 🙂 Suurenenud kaalunumbrist piisab.

Nädalase treeningu kokkuvõte:

Stepper – 2 tundi 14 minutit; kalorikulu 1031 kcal

Ratas/trenažöör – 35 min; kalorikulu 249 kcal

Jooks 🙂 – 7 min; kalorikulu 77 kcal

Kokku kalorikulu 1357 kcal

Laias laastus olen rahul. On palju ruumi, kuhu edasi liikuda.

 

 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab langetada kaalu ja saavutada unistuste vormi. Saate ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod

Mobiilimakse

Ühe kuu makse

Tellimuse summa lisandub igakuiselt telefoniarvele.

14.99€ kuus

Valitud

Sisesta oma telefoni number

Peale numbri sisestamist saadame sulle SMSiga kinnituskoodi.