Suvepakkumine - 30% Kasuta kohe

XXXIV nädal

Sel nädalal ei saanud end adekvaatselt kaaluda, sest Jaanipäeva järgselt jäin kolmeks nädalaks puhkusele. Lootused suured- saan peaaegu täiesti kavas  olla. Nii palju usaldasin oma vana kaalu küll, et saada kinnitust- Jaanitoidud mind uuesti tsentneriseks ei paisutanud. Aga eks hiljem selgu kasud- kahjud. Üritasin lauale panna vaid fitlapistatud asju, et ka jäägid peale patutoidukorda nahka panna saaks.

jaanituli oleks peaaegu kuivuse pärast tegemata jäänud. Veidike vihma tegi selle aga siiski võimalikuks.

Sääski- kihulasi oli nii palju, et kolisime juba 11 paiku tuppa nende eest peitu.

Peale Jaani tegime oma reisi Lätti, nagu olime eelmisel aastal kokku leppinud- nii saab olema igal aastal! Olin leidnud roosiaiandi ja tahtsime minna ka Riia turule ning Lidosse sööma (oi neid patuseid mõtteid rasvast nõretavatest praekartulitest ja soustisest kalatükist!)

Sõitsime üle Läti piiri Balti keti kulgemist mööda.Oligi veidi teisem, kui tavaliselt Pärnu – Ikla maršruudil.Ületasime Lillis piiri. Meie iidvana GPS soovis kogu tee tagasi pöörata- tema ju ei teadnud, et ka seal sai minna üle piiri. Pisipeatuse tegime Lillis- siin asub mälestusmärk Balti ketile.

Ilm oli imeline. Mul hakkas juba kahju, et olime oma reisiks just sellise päeva planeerinud. Aga tagasi enam ei pööra. Hakkasime väga varakult hommikul peale. Lõuna olime planeerinud piknikulaadselt- tegin meile kanafilee võileivad (ikka fitlapilikud) kaasa ja lootsime leida kauni koha. Koht oli küll kaunis, kuid mitte eriti sööjasõbralik- olin neid maakividest kujusid juba Käsitöölaadal märganud. Nüüd vapustas meid nende rohkus (ja hinnad- odavaim 40 euri). Paiga nimeks Ezerini

Latroze´i aiandi leidsime kenasti. Esimese hooga ehmusime, sest taimi tundus vähe ja valik oli kesine. Küsisime. Juhatati tahapoole kasvuhoonetesse. Roosid pidid olema 7- 10 euri pott.

Mõtlesin, et ei osta sellise hinnaga midagi, aga lõpuks ei suutnud vastu panna ja viisin endaga koju 3 roosi ja ühe kelluka.

Riias saime aru, et tegelikult poleks üldse pidanud aiandit otsima. Turg oli suur ja nii taimi, kui muud nänni leidus ohjeldamatult. Kulutasime seal peaaegu 5 tundi ja kui poleks turgu sulgema hakatud, oleksime ikka veel tiire teinud. Paar kleiti, kingad ja kuhi taimi leidsid koha meie peres. Imelised fuksiaamplid olid seal vaid 5 €ga.

Tegime teoks ka Lidos söömise plaani. Kartulid ja meriahven.

Just nii, nagu ei tohiks. Tõmbasime ka mu sõbranna endaga patuteele- oli ju temagi lõpuks otsustanud Fitlapiga liituda. Ja käes oli ta esimene päev.

Edasi vurasime Ikla poole. Loomulikult oli eestlaslik peatus Heinastes. Kus selgus, et pood suletakse poole tunni pärast ja pidime kiirustama (niisiis kell 22:00!).

Kodutee kulges ohtlikult. Tütar vahetas mu roolist välja ja pidas kenasti kõik hirmutamised vastu- teel silkasid loomad, kellele oli täiskuu pähe hakanud. Nägime 3- 4 metskitse. Paar tükki viskusid ka hullunult viimasel hetkel auto ette. Üks nii viimasel hetkel, et nägime ta punnis silmi, enne kui ta suutis pepu kõrvale tõmmata. Väga napikas. Viimane loom oli siia- sinna keksiv jänku, kes ei suutnud enne Tapat otsusele jõuda- tahab või ei taha üle tee minna? Kadrinast sõitsin viimase jupi koju ise- nägin veel põõsast helkivaid silmi ja üks põldpüü tukkus enne Ilumäed keset sõiduteed ja sööstis viimasel hetkel otse taevasse, peaaegu auto esiklaasi riivates. Aga jõudsime ikkagi tervelt koju.

PS: Mees ikka pole miskit märganud. Kass istub nagu Egiptuse muumiakass ja ootab suupärast.

Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!

Fitlap toitumiskava aitab langetada kaalu ja saavutada unistuste vormi. Saate ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod

Mobiilimakse

Ühe kuu makse

Tellimuse summa lisandub igakuiselt telefoniarvele.

14.99€ kuus

Valitud

Sisesta oma telefoni number

Peale numbri sisestamist saadame sulle SMSiga kinnituskoodi.