Tasuta 3 päeva toitumiskava Proovi kohe
Sulge

XLI nädal

Olin sel nädalal väga patune ja sain ka koheselt vastu näppe- nädalaga tõusu 0,8 kilo…Hea uudis vaid käsivarre ümbermõõdu 1 cm miinus. Mis ma siis tegin selleks, et kaalu juurde tuleks?

Reedel tegi meile lahkuv töökaaslane laua. Näppisin vaid veidi juustu, kommi ja krõbuskeid…Ausalt- päris vähe!

Oleme traditsiooniliselt igal suvel loomaaias käinud. Sel aastal kadus aga suvi kähku käest ja nii leidsime end ootamatult fakti eest, et polegi enam sobilikku aega valida. Nii läksime sel laupäeva hommikupoolikul, hoolimata õhtusest Rakvere Ööjooksust, kuhu olime samuti end registreerinud. Meie loomaaia külastused võtavad tavaliselt 4- 5 tundi ja ikka jääb palju nägemata. Võtsin kaasa veepudeli ja võileivamaterjali (pärast selgus, et kotis oli vaid toorjuust, poolik paprika ja sepik ning šokolaad (ausõna- mina seda viimast ei söönud).

Loomaaias imetlesime jääkarude maja, kus elamine on ikka palju teisem, kui vanades kitsastes puurides. Ema ja poeg naudivad ikka täiega, isakaru jaoks on see luksus aga hiljaks jäänud- ta jalg on nii hullus seisus, et liikumine tundub olevat väga piiratud.Peale loomaaeda on meil aastaid olnud traditsiooniks kuskil kiirtoidukohas söömine. Ega raatsinud ka sel korral vahele jätta. Võtsin küll vaid (!) kebabiburgeri…

Õhtul kahtlesin küll, kas teha fitlapi õhtusöök, või mitte. Sõin poole kogust- jooksult öösel tagasi olles ju enam ei söö (00:30 paiku).Ööjooksul on meie pere osalenud juba 5 või 6 aastat. Alguses oli 5 km distants, nüüd on seda aasta- aastalt vähendatud ja sel aastal oli vaid 4 km. Paar viimast aastat hoidsin eemale, sest Rakvere Tallinna tänava mägi oli mulle liig. Sel aastal otsustasin ikkagi osaleda. Saab, mis saab- ja hakkama sain! Päris tore oli- ei väsinud jalad, ega hakanud pistma. Meist ei möödunud kah märgatavalt käijaid. Nii et 4 km ajaks tuli 38 minutit. Muidugi me ei jooksnud- sport on kurjast ja elu tuleb nautida.

Esmaspäevasel riigipühal käisin juba kolmandat korda Võsu lähedal Jaaniojal "Ausate asjade" käsitöölaadal. Sel aastal oli minu keraamikale ka konkurent. Aga ei ütleks, et minu müük seepärast kannatanud oleks. Tegin kaasa ka mõned muffinid (tumeda ja heleda šokolaadiga ning sidruni- ingveriga), sest toit müüb alati (Ei suutnud kiusatusele vastu panna ja maitsesin neid ikka ise kah)Muidugi oli mul taas kavakohane lõuna kaasas. Laat oli huvitav, kuid ilm pööras pealelõunat vihmale ja nii ma kolmest pakkima hakkasin.

Teisipäeval läks asi aga hommikul kohe täiega käest- töökaaslane tuli puhkuselt ja kostitas meid võileivatordiga ja soolase ja magusa juustukoogiga… Peale lõunat tuli lahkuv töökaaslane ja ahvatles meid šokolaadise küpsisetordiga….Ei suutnud loobuda, jätsin hoopis oma fitlapilõuna külmikusse homset ootama.

PS: Kass proovis ka Vitautase vett tassist- pani raputama. Mees kommenteeris mu uut kleiti- täitsa sobilik number… Olin nimelt hiinast endale edeva kleidi ostnud. 50ndate stiilis, kitsa piha ja kahara seelikuosaga. Alla ka kaharust lisava alusseeliku. Kurvastuseks ei  mahtunud see kleit mulle eelmine nädalalõpp veel selga- küljelukk ei läinud kinni mitte kuidagi moodi. Vaid nädal hiljem tõmbasin kleidi ilma küljelukku avamata selga.

Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!

Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!