110030 kasutajat 491 retsepti

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega

PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

8. päev, 9. päev jne

Selline nägi puhkuse õhtu välja smiley See oli imeilus smiley

Kolmapäeva hommikul sõitsime siis puhkusele paariks päevaks, karbid kõik kaasas ja tuju hea. Hoomikusöögi seemnete ja kliidega pudru sõin kodus. Kohale jõudes sõin enda lõunasöögi  – kodujuustu pähklite ja arbuusiga. Mmmm…arbuus on mega hea hetkel. Õhtusöögiks oli mul kaasas kanafilee eineleib ja hiliseks õhtusöögiks küpsetasin kaasa karaski kõrvitsaseemnetega. Vesi sai ka kõik joodud ja ohhsaa seda wc vahet jooksmist, aga sammud ju loevad cheeky Me ööbisime kämpingus ja wc oli oma 50 sammu kaugusel. Päev lõppes minu jaoks suurepäraselt.

Teise päeva hommikusöök oli rootsi lauas, valisin kavast enam-vähem sellise toidu (galett muna ja singiga), mida oleks pidanud saama väga kergelt seal söödud, aga võta näpust, galette ei pakutud, mhm, aga polnud hullu, võtsin lihtsalt siis rukkileiva. Ei lasknud enda päeva nüüd sellisest väikesest asjast rikkuda. Lõunasöögiks oli profeel kohupiim lisanditega, lisanditeks ploomid ja sarapuupähklid, õhtusöögiks viinamarjad ja juust ja siis…….teised grillisid ja otsustasin maitsta. Kuigi ma ennast tunnen, et nii kaua kui ma "ei maitse", ei juhtu midagi, aga nii kui ma "maitsen", läheb asi käest. Ühesõnaga olin sunnitud kasutama ära patutoidukorra.

Kolmanda päeva hommikusöögiga tegin rootsi lauas samamoodi, panin kavasse singivõileiva ja seda oli kerge teostada ka. No kui välja jätta tõsiasi, et kaaluda ei olnud võimalik, aga ma vast väga ei eksinud enda silmamõõduga, eks seda ole muidugi kaalu pealt näha ülehomme smiley Aga ikkagi ma leian, et väga stressiallikaks nüüd ka seda toitumist pidama ei pea ega tohigi seda endale stressiks teha. Lõunasöögiks olin pannud endale lõhe-riisivormi, mis kavatsesin koju sõites poest soetada, aga kahjuks oli poes kõik muud asjad, aga seda toitu ei olnud, egas midagi , kiired ümberkorraldused kavas ja lõunasöögiks tatra-kanaroog, mis oli olemas. Õhtusöök oli kodus – keefiri-banaani kokteil, banaan asendatud arbuusiga. Peale seda läksime mehega sõbrannale külla, ja voilaaaaa…..tema oli laua katnud tortilla ja muu suupistetega, kuna ma ei ole kellelegi väga reklaaminud enda fitläpitamist, siis nüüd maksis see kätte. Olin nagu tola, polnud enam kuskilt patutoidukorda ka võtta ja keeldumisest ei tulnud midagi välja, nojah, sõin siis natuke. Jätsin enda hilise õhtusöögi lihtsalt söömata.

Täna olen 100% kavas, isegi kõndimas olen juba käinud, toad koristanud ja kavatsen ka jooksulindi ära teha, veest olen 1/3 ära joonud.

Hoomikusöögiks oli profeel jogurt, arbuusi ja pähklitega, lõunasöögiks oli juustune lillkapsas, õhtusöögiks on tulemas arbuusi-fetasalat. Mulle väga meeldib arbuus ja praegu on ta lihtsalt imehea ja sellepärast on ka hetkel minu menüüs väääga palju arbuusi.

Tegelikult olen ma enda puhkusel olemisel kava täitmisega väga rahul. Kui ma võrdlen enda söömist kavavälistel aegadel ja nüüd need kolm päeva, olid need väga erinevad ja ma olin tubli, küll selle pisikese libastumisega, aga ikkagi.

Jõudu!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Pille
1237 lugemist
Minust

Olen 37-aastane kolme tütre ema, kes on enamus oma elust maadelnud ülekaaluga, eriti sellises jo-jo stiilis :)

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

retseptide valik on lihtsalt nii ahvatlev

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused

Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!

Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

• Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva

Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.