110087 kasutajat 492 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Patune suvi


Suvi on möödunud kiirelt ja kätte on jõudnud august. Vaadates tagasi juunile ja juulile pean tõdema, et oli üks tõsiselt patune periood.

Andsin endale igasugusest näpuga kavast kinni olemisest pausi ja sõin valimatult kõike mida tahtsin. Ja kui nüüd täpsem olla, siis millal sain ja mida oli võimalik hetkel süüa. 

Minu jaoks on suvi alati olnud see aeg kus ma reisin mööda Eestit ringi, käin festivalidel, laatadel, telgin mere ääres ja elan üldse palju reisikohvri otsas. Eks see ole ka üks põhjus miks ei viitsi toitumisest nii kõvasti kinni olla. Samuti on eriliselt mõnus minna hommikul ilma kaaluta aiamaale ja herne või maasikapeenra ääres kõht täis süüa. Minu suve vaieldamatuks lemmiktoiduks on värske koorega keedetud kartul ohtra kurgi hapukooresalatiga, milles on palju tilli ja rohelist sibulat. Vot seda võiksin ma süüa lausa iga päev ja ikka mega palju. Eriti kasulik selline üksluine kooslus ei ole, aga suvevaheajal ju ikka võib. Muidugi lisaks värskele kraamile sõin ma ka ohtralt jäätist ( mõni päev toitusingi ainult jäätisest) ja nutellapannkooke. Saiakestest ja grilllihast muidugi rääkimata.

Erinevate ürituste käigus saigi nii palju nö kiirtoitu ja liha söödud, et raskest toidust lihtsalt oli nii kopp ees. Tegelikult on siiamaani. Kõin need festivalid kus põhiliseks toiduvalikuks on grillliha friikartuli ja olematu salatiga on ikka päris raske seedimisele. Isegi wrappides on nii meeletult liha ja muidugi värske salati puudus, et kogu see asi hakkab vastu. Arusaamatu on miks ei võiks toitlustajad mõelda, et on ju suvi ja värskest tomatist, kurgist ja sibulast saaks imemaitsvaid ja tervislikke salateid valmistada. Vaevalt, et ma olen ainuke kes väliüritustel kergemast ja värskemast toidust puudust on tundnud.

Viimased kaks nädalat olen vaikselt üritanud reele tagasi saada, kava veel jälgima ei ole hakanud, aga oleme mitmel õhtul valmistanud wrappe. Lisaks minu ühte lemmikut – keeka salatit. Tegelikult on selles salatis kõik paigas, on kasulikku rasva kreeka pähklite ja oliiviõli näol, fetajuustust ja pähklitest tuleneb samiti hea kogus valku ning tomatist, kurgist, salatilehest ja sibulast süsivesikuid. Ka magusaisu on tasapisi kontrolli alla saamas. Just see nädalavahetus sai käidud laadal ja hoolimata superkuumast ilmas, suutsin siiski jäätisest mööda vaadata.

Vaatamata sellele, et ma siin mõned kuud vahelduva eduga patustanud olen, on kaal suhteliselt paigas. Siia-sinna on sellised 2kg kõikumised, aga eks see võib tulla ka sellest, et nelja söögikorra asemel on mõnel päeval vaid kaks.

Trenni olen teinud suhteliselt harva, aga kõndinud olen palju. Suvega olen suutnud enda jooksuarmastust pisut kasvatanud. Kui suve alguses oli isegi 3 km ülim katsumus, siis viimane distants mida jooksin oli lausa pisut üle 6km.

Seega pole suvepuhkusega õnneks kehale suurt kahju teinud ja sügisest kui igapäevane rutiin tagasi on, siis hakkan taas ka toitumisse hoolikamalt suhtuma.

Seniks aga päikest ☀️

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



M
2251 lugemist
Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Fitlap programm on aidanud mul luua korra oma toitumisharjumusse. Kui kava on ilusti silme ees ja toit näiteks juba eelneval päeval valmis tehtud, siis väga lihtsalt selle asemel midagi muud ei haara. Lisaks mugavusele on ka toidud maitsvad ja erinevaid retsepte on tõesti meeletult palju.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.