Proovi üle 500 erineva retsepti täiesti tasuta
Close

dilemmad jätkuvad

jaa, ikka "poole rohkem"  oli see, mitte kaks korda, ise ei pannud tähelegi laughPoole rohkem tundus sellepärast, et ma olin valmistanud omale kana kaheks toidukorraks ja siis otsustasin päevapealt, et hakkan nüüd säilitama ja kogu kahe toidukorra kana läks ära! Samas järgmise päeva hommikusöögis oli tõesti kahe leivaviilu asemel kolm. Eks see oleneb asjast ja toidust ka. Muidu olen oma esimse nädalaga säilitajana väga rahul. Palju pingevabam on. Kaal on kenasti 60 ümber püsinud ja eks on kõikumisi ka, aga enam ma ei satu ahastusse kui ma näen kaalul +300 grammi. Langetades oli see ikka hoopis teise tähendusega! Ja kõht püsib ikka oluliselt paremini täis, iga päev veendun selles aina enam smiley.

Aga ma ei saa üle ega ümber oma trennijuttudest ja trennidilemmadest. Midagi teha ei ole, kui tahan kõike teha ja kõik meeldib… Sel nädalal ma ei saanud oma tavapärase jõusaaligraafiku järgi toimetada ja sattusin hoopis ühte uute trenni. Nimelt jõudis ka meie spordiklubisse HIIT, mõtlesin, et proovin siis järgi. Ja kohe esimesest korrast nii väga meeldis. Päris raske oli jah ja ma olen tegelikult natuke teadlikult selliseid trenne ka vältinud, sest ma olen astmaatik ja mul on oluliselt lihtsam teha jõutrenni kui vastupidavust/kardiot jne. Aga mida rohkem ma taolistes trennides käin, seda paremaks tegelikult ka tervis läheb. Rattaga sõitmisel on sama asi, et kevadeti iga väikesmgi tõus on suht tappev, sügisel sõidan tuimalt mäest üles juba laugh. Alguses loomulikult hulluks ei hakka minema, kui ikka liiga raske on, teen rahulikumalt ja iga korraga natuke rohkem. See oli ka üks põhjuseid, miks ma kehakoostisanalüüsi tagasiside peale muutustele hakkasin mõtlema. Aga trennide osas ma ikka olen selline, et tahaks kõike teha! laugh Ja esialgu mõtlesingi, et käin ikka neli korda nädalas jõusaalis. Aga ma ei usu, et ma jõuaks viis korda nädalas trenni. Vastasel juhul ei saa mu lõputöö kuidagi kevadeks valmis, ta niigi hetkel sellises kehvas seisus… Nüüd ma mõtlen, et käia kaks korda nädalas jõusaalis ja siis 2 korda rühmatreeningutes, kus on vastupidavust ja jõudu. Mul oleks mingit trenninõustajat vaja vist, iga päev uued soovid laugh.

Ma olen ikka kõige püsimatum trennitaja üldse, pole ka ime, et siis tulemusi kuskilt ei paista ja lihaseid ei tulegi laugh. Või äkki natuke ikka? Tegelikult mul oli plaan sellist graafikut hakata suvel tegema, sest eelmine suvi olid ka jõutreeningud õues, aga ma üldse ei julgenud minna sinna! Sel suvel tahan vähemalt korra ära proovida. 

Üks päev tegin krõbedaid juustuküpsiseid. Isegi elukaaslasele meeldisid! Arvas, et teinekord suurem ports teha, et temagi saaks. See on vist esimene toit, mida ta FL retseptidest muutmata kujul nõustub sööma! 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab langetada kaalu ja saavutada unistuste vormi. Saate ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod

Mobiilimakse

Ühe kuu makse

Tellimuse summa lisandub igakuiselt telefoniarvele.

14.99€ kuus

Valitud

Sisesta oma telefoni number

Peale numbri sisestamist saadame sulle SMSiga kinnituskoodi.