90987 kasutajat 427 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu,
ole terve ja hoia kokku raha.


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis
Kaal ei ole ainus näitaja (1 kuu läbi)
13.02.2017

Nonii

Kaalust pole suuremat mõtet rääkida, kaalumäestik jätkub. Laupäeva ja pühapäeva hommikul oli kaal 70, täna hommikul 70,5. Ja teate mis? Mind see ei häiri. See on ainult üks number 🙂 Miinimum, mis kaalul näinud olen, oli 69,5 ja eks ta oli oli ju tore küll.. Aga eks ta tuleb uuesti.

Eelmises postituses (04.02) kirjutasin, et olen oma kaloreid hoidnud 1700-1800 vahel nagu soovitati kehaanalüüsis. Seda joont olen ka siiani jätkanud. Teen jätkuvalt suht suurt isetegevust – esiteks söön rohkem kaloreid kui kava ette näeb ja teiseks ei järgi kava ka retseptide osas 100%. Valin siit küll suht tihti nagu šablooniks, kuid päris tihti ei kaalu kõike grammipealt jne. Olen mänginud nutridataga ja see on ikka üks vägagi arendav tegevus. Olen tähele pannud, kuidas rasva osakaal päevamenüüs tõuseb kuidagi "märkamatult" 😀 Kui roogade puhul kuidagi poolvaistlikult-poolkogemuslikult oskan juba natuke hinnata, et palju mingisugune kombo umbes kaloreid annab, siis toitainete suhet mitte nii väga. Nagu Maire siin just kirjutas, siis enamasti panen minagi road nutridatasse tagantjärgi ja siis hilisemate söökidega hakkan midagi tasakaalustama 🙂 Osasid asju siiski jätkuvalt kaalun, kuivaineid ja asju, mille osas pole silm veel harjunud kaalu hindama 🙂 Aga põnev on 🙂

Kuna kaalust ei ole miskit rääkida, siis räägin oma trennimaaniast. Eelmisel nädalal tegin fenomenaalsed 6 päeva trenni. Teen jätkuvalt kodus ja minu lemmikuteks on TRX, LesMills On Demand (BodyPump ja Sh`bam eelkõige), Youtube avarustest BodyFit by Amy (leidsin ta sügisel TRXi videosid otsides). Amy meeldib mulle sellepärast, et tema trennid on sümpaatsed; ta ise on sümpaatne; mulle meeldib, et ta ise räägib videos (pole peale loetud); ta pakub palju modifikatsioone algajatele aga ka edasijõudnutele, seega mõne harjutuse puhul toob välja nt 4 erinevat raskusastet; ta ei pinguta üle – ta on küll entusiastlik aga mitte ülemäära. Aga kui ta ütleb "you`re almost there", siis see on peaaegu alati vale 😀 Igatahes on tal palju erineva pikkusega videosid ja erinevaid stiile, kuigi – kardioks nimetatavad trennid hõlmavad alati (vähemalt nendes 3-4 videos, mida ma proovinud) ka siiski mingit sorti lihasharjutusi (nt kükid). Seega kui tahan puhast kardiot, teen midagi muud.

Aga, mis ma siis tegin eelmine nädal. Esmaspäeval tegin Amy Cardio Tabatat 30 minutit (hinnanguliselt 1/3 lihastreeningut ja 2/3 kardiot) + TRX 28 minutit + hularõngast 4 minutit – kokku läks sellele peaaegu 550 kalorit. Teisipäeval BodyCombat + mõned üksikud harjutused 49 minutit ja 462 kalorit. Kolmapäeval ei teinud midagi. Neljapäeval Amy 4 week challenge workout (ehk siis esimene workout) + hularõngas 6 minutit – kokku 450 kalorit. Reedel BodyPump 59 minutit ja 325 kalorit. Laupäeval Amy Fat Blasting Cardio Kick Workout 30 minutit + Amy Pilates 15 minutit (valisin postnatal versiooni, kuigi selleks alust ei ole, lootes, et see on pilatese-algajale sobiv. Ma ei eksinud 🙂 ) – kokku kulutas see 370 kalorit. Pühapäeval plaanisin küll teha puhkepäeva, aga siis kõndisin 4,3 kilomeetrit (350 kalorit) ja tegin otsa veel 30 minutit Amy 30 Minute Mat Pilates Core Workout (163 kalorit). Ja täna on puhkepäev 🙂 Homme võibolla teen eelmise esmaspäeva "kava" uuesti, aga võibolla mõtlen õhtuks ümber.

Seda postitust alustasin sellega, et mind ei häiri see, et minu kaalunumber ei ole vähenenud. Mu kõhuümbermõõt on vähenenud 7 cm, natuke on vähenenud ka teised mõõdud. Otsevaates on ribide juures tekkinud "tugevam" diagonaal vöökoha poole, enne oli rohkem nagu ühtlasem mass see koht 😀 Päris hea selgitus 😀 BodyCombatis peab hoidma küünarnukki ribide vastas, vanasti oli seal koht, kuhu sai nukki toetada, nüüd on see koht vist allapoole vajunud 😀 Kuigi mu riided ei ole suureks jäänud vms, siis on välimus ikkagi parem ja pringim ja mitte nii "ülevoolav". Sõber (kes teab, et teen trenni), ütles laupäeval, et "see trenn on sulle hästi mõjunud, osad kohad peenemad küll". Sama sõber ütles paar kuud tagasi, kui ma talt pool naljaga küsisin kas-ma-olen-juba-peenem-ka, et "mina ei tea, ma ei pane selliseid asju tähele. sa võid juuksed ka hoopis teist värvi värvida, ma ei saaks arugi" 😀

Niiet, kaal on ainult üks näitaja 🙂



Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.