91625 kasutajat 426 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu,
ole terve ja hoia kokku raha.


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis
Monika Pau on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.
Tervisliku toitumise loeng ja ebaõnnestunud rullbiskviit
12.02.2017

Käisin eile MyFitnessis toitumise loengus, mida viisid läbi kaks personaaltreenerit Tallinnast. Kui aus olla, siis midagi väga palju uut ma sealt teada ei saanud, sest MyfItnesspali olen ma ennegi kasutanud ning kui otsisin infot tervisliku toitumise ja eluviisi kohta, siis alustasingi kõige elementaarsematest eestikeelsetest lehekülgedest. Küll aga oli tore kõike korrata, meelde tuletada ning saada ka väike motivatsioonisüst.

Õhtul ma kavas ei püsinud, kuna elukaaslasega saame harva niimoodi lihtsalt olla nädalavahetuseti. Otsustasime koos süüa teha. Menüüs oli jogurtimarinaadis kana, ahjukartul küüslauguga ja värske salat. Polnudki väga hull patukas kui välja arvata see kogus kartulit, mille ma ära sõin. See oli lihtsalt liiga hea.

Kuna ahi oli juba soe siis otsustasin ära proovida ka rullbiskviidi, see oli aga viga sest ükskõik kui palju ma ka ei uurinud ja lugenud ernevaid soovitusi, tuli mul välja ainult üks suur käkk.

Tegin kahekordse koguse, sest rohkem lihtsalt ei julgenud. Niisiis oli mul neli muna, 52g kookosjahu, natuke steviat, küpsetuspulbrit, kolm tilka rummiessentsi, maasikaid ja riccotta kohupiim. Soovituste järgi vahustasin ma munavalge ja munakollase eraldi steviaga. Munakollase juurde lisasin jahu, küpsetuspulbri ja mikserdasin aeglaselt. Siis segasin tasakesi juurde munavalge. Tainas tuli aga nii paks, et valada ei oleks seda mitte kuidagi võimalik olnud. Isegi laiali ei andnud määrida. Mingist kreemisest konsistentsist polnud haisugi. Nii ma siis lisasin supilusikaga vett, kuni tainas muutus pisut vedelamaks, kuid päris vesivedelani, et seda valada oleks saanud, ma seda ei ajanud. Kui tainas oli selline, et seda andis plaadile laiali määrida, tõstsin taigna plaadile. Kuna ahi oli juba soe, küpsetasin seda ahjus umbes 15 minutit, kuni pealt läks kuldpruunikaks. Kerimist ma küll ei märganud, kui siis väga vähesel määral. Biskviit ei olnud üldse õhuline ja hea, pigem selline kõvemapoolne. Mõtlesin,et kui ära jahtub, ehk siis annab rohkem midagi teha sellega. Karm reaalsus aga oli hoopis see, et mida rohkem see jahtus, seda kõvemaks see muutus. Määrisin siis kohupiima-marja segu niiöelda biskviidile ja jätsin seisma, sest kui ma hakkasin seda rulli keerama, murdus jupp lihtsalt küljest. Olukord ei muutunud. Hommikul tegin biskviidi neljaks, tõstsin tükud üksteise peale ja sõin ära. Maitse oli hea, kuid õhulisest biskviidist oli asi kaugel.

Kui teist keegi on ka riisijahuga teinud rullbiskviiti siis võiks jagada näpunäiteid ja öelda julgelt, mida ma tegin valesti ning mida võiksin teha järgmine kord teisiti. Maitse oli tegelikult jumalik ning ma tahaks tõesti õnnestunult rullbiskviiti teha. Aitäh-aitäh-aitäh!

Pildi eest hoiatan juba ette, näeb välja kohutav 😀

Monika Pau on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.