Proovi üle 500 erineva retsepti täiesti tasuta
Close

Ärgem unustagem olla ägedad! ;)

Tere ilusat esmaspäeva hommikut! wink

Täna on see hommik, kus ma pidin ennast jälle kaaluma ja mõõtma, et kuidas mul siis läinud on. Ma nii ootasin juba seda. Kuna esimene nädal andis sellise kaalulanguse, et olin päris pahviks löödud, siis lootsin, et teine nädal tuleb sama hea.laughOlin jälle ilusti 100% kavas ja nädala patukaks tegin kobara viinamarju, ühe magnumi jäätise ja ühe alkovaba Clausthaleri saunas. Tegelikult teadsin, et sellist kaalulangust enam tõenäoliselt ei tule, kuna minu mõõtude juures (kes ei tea, siis pikkus 156cm) ei saa -1,7kg nädalas olla väga tervislik. Ja täna hommikul siis kaal näitas mulle 56,3kg. Ehk siis 200gr rohkem kui eelmine nädal. Samas kõhuümbermõõtu oli nagu 1cm vähem. Sõin eile suhteliselt hilja ja see võib-olla mõjutas ka veidi? Eesmärgiks on mul pandud 50kg ja selle peaksin siinsete arvutuste järgi saavutama 11.juuniks. No saab näha. Kui jäängi regulaarselt trenni tegema ( ma loodan, et jään), siis tegelikult see kaalunumber polegi nii oluline. Pigem tahan olla ilusa lihastes ja trimmis kehaga ja siis võib see number olla natuke suurem ka. Ehk siis see 50 pole kivisse raiutud vaid pigem toitumiskava jaoks. Ja ei, see tänane number ei vähendanud mu entusiasmi. Veel.smiley

Mõtlesin, et teeks selle puhul siis ühe korraliku toidupostituse. Et mida ma 2 nädalat söönud olen? Päris kõike pole viitsinud üles pildistada, eriti kui on olnud kiire ja vaja kähku süüa. Mõned hommikusöögid ja mõned lõuna- ja õhtusöögid olen siiski üles pildistanud. No mulle meeldib üldiselt toitu kenasti serveerida ja mõnikord tuleb see taldrik nii ilus, et kohe tahaks pilti teha. laughAga noh – õnneks ma pole siin ainuke selline. Ja kuna olen hetkel nii selles toiduteemas sees siis on see kõik kergelt sõltuvust tekitav ka.angel

Alustangi siis hommikusöökidest. Väike valik pildil: vasakult singivõileivad (asendused – mitmeviljaröst, sea sisefilee ja tomat), vaesed rüütlid (asendused – 5% kohupiimakreem, 20% hapukoor ja oliiviõli), praetud muna singiga (asendused – õun, suitsusink sea välisfileest ja 26% juust ja kuna seda kõike oli hommikul liiga palju, siis kurki ma ka ei pannud sinna), banaanipannkoogid kookosjahuga (asendused – lahja kohupiim (0,5%), oliiviõli) ja suurelt üks mu lemmikutest hommikusöögina: puder kaneeli ja õuntega (asendused – 5% kohupiim ja mingid marjad tavaliselt).

Ja järgmisel pildil segamini mõned lõunad ja õhtud: üleval grillitud kana kintsuliha ahjuporganditega (asenduseks tatar), fetajuustu-peedisalat (asendused – 26% juust, kodujuust hapukoorega ja kirsstomatid), keskel lemmik salat sõidu peale kaasa võtmiseks: muna-singisalat (asendused – kaerasepikust krutoonid, kanafilee, salatimix ja frillis + kurk), all vasakul pole päris õige asi aga valisin toidukorraks kanafilee eineleiva (asenduseks rukkileib) – tegelikult on seal kanafilee rukkileiva paneeringus (poest) ja praetud seller koos spinatiga. Ja paremal hirsipuder võiga (asendus sea välisfilee suitsusink).

Nagu näha, siis ma asendan retseptides asju üsna palju – esiteks ma pole maitsetute asjade sõber ja teiseks ma vaatan lihtsalt selle järgi, mis kodus parasjagu olemas on. Söögil peab ikka maitset olema! Ja ma võin süüa kaua ühte ja sama asja, kuni lõpuks see ära tüütab. Võtmesõnadeks on ikka lihtne ja kiire. Sest ma ei tea kuidas teil on aga mina muutun näljasena "natuke" turtsakaks. Ma ei saa sinna midagi parata ka.blush

Lisan lõpetuseks siia veel ühe pildi, mis kõnetas: 2 nädalat on edukalt möödas ja peab tõesti ütlema, et tunnen seda – riietest! Ostsin millalgi eelmine aasta omale ühe ilusa seeliku. Tookord pingutasin selle omale selga kõhtu sisse tõmmates ja vaevu lukku kinni saades. Kuna suuremat numbrit ei olnud, siis lootuses,et see mulle ikka ühel päeval ilusti selga läheb, rändas see nende asjade riiulisse mis "kunagi ehk selga lähevad". Teate ju küll – ilmselt on nii mõnelgi naisel veel kapis selline riiul. Nüüd mõned päevad tagasi proovisin ja mu üllatus oli suur, kui see oligi mulle paras! Tasub pingutada ma ütlen.wink Ootan nüüd huviga seda, millal nägema hakkan – 2 nädalat minna.laugh

 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab langetada kaalu ja saavutada unistuste vormi. Saate ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod

Mobiilimakse

Ühe kuu makse

Tellimuse summa lisandub igakuiselt telefoniarvele.

14.99€ kuus

Valitud

Sisesta oma telefoni number

Peale numbri sisestamist saadame sulle SMSiga kinnituskoodi.