91625 kasutajat 426 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu,
ole terve ja hoia kokku raha.


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis
Merilin Reino on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.
13.02.17
13.02.2017

Kuna käes on esmaspäev, siis üritan alates tänasest suuremal või vähemal määral oma toitumisel lähtuda fitlapist. Muidugi oleks võinud alustada ka ükskõik millisel teisel päeval, aga paratamatult on minu jaoks kõige motiveerivam alustada uusi asju just esmaspäeviti. Lisaks võiks toituda täielikult fitlapi järgi, kuid tahaksin võimalikult sujuvat üleminekut, et sellest püsiv harjumus juurduks. Nimelt on varasemalt läinud kõikvõimalikud katsetused oma toitumist muuta küllaltki kiiresti aia taha.

Olude sunnil aga polnud juba hommikusööki võimalik fitlapi retsepti järgi teha. Jõin kodus peaaegu klaasi vitamiinivett ning läksin kaheksa ajal Gustavisse, et seal üks Gustavi hommikusöök (kodujuust, oad, salatilehed, tomat, peekon, grillvorst, muna, kartulid) süüa ja latte juua. 

Küll aga lõunasöögiks ostsin omale tatra-kanaroa. See kogus on küll päris suur, aga nii maitsev. Toitumiskavas on tegelikult selle koguseks lisatud 270g, aga kuna mul ülejäänud 30g poleks midagi peale hakata, siis olen kõik 300g ära söönud. Harjumatu on korraga nii palju süüa, aga samas kõht püsib kauem täis ja ei isuta nii palju näksima. 

Enne lõunasööki koorisin endale ka ühe mandariini, kuid kuna praegusel aastaajal ei ole need kuigi head, siis jäi umbes pool sellest alles. 

Nüüd hakkabki vaikselt õhtu kätte jõudma ja on aeg hakata tegema kodujuustu-seenesalatit. Ma ei ole seda varem proovinud, kuid ootused on hetkel päris kõrged. Kõik koostisosad on vähemalt hetkel paljulubavad. 

Lisaks toitumisele tahaksin üritada tänasest alustada ka aktiivsemat liikumist. Kuigi mu operatsioonist on alles möödas alla kahe nädala, siis tunnen, et veidi liikumist teeks siiski head. Kuna välisriietes olemine on armile ebameeldiv, siis üritan kodustest tingimustes on aktiivsuskellal aktiivsuseks 100% saada. Kerge see tõenäoliselt ei ole, sest olen peale Gustavis ja poes käimist ülejäänud päeva kodus olnud. Siiski tasub proovida.

Päeva lõpetuseks söön õuna ja juustu. Ma ei kujuta ette, kas mul üldse on hilisõhtul veel isu, aga üritan meeles pidada, et see söögikord ka ära tarbida. 

Üheks eesmärgiks oli lisaks toitumisele ja trennile tegelikult ka rohke vee tarbimine, kuid kahjuks on see täna veidi halvemini välja tulnud. Vahel on suurem isu vedelikku tarbida ja paratamatult ei ole vahel seda janu üldse. 

Kokku tuli üks segane ja hüplik postitus, kuid loodan, et see aitab mul ennast motiveerida fitlapiga jätkama. 

Merilin Reino on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.