Trennidest ja treeneritest, vol.3

                                                              

No nii, Liina Randpere BodyToning trennist siis. Kui see trenn mõned nädalad tagasi kavasse tuli, mõtlesin, et peaks proovima. Treeneri nimi on küll kuulus, aga minu jaoks siiski rohkem saatejuhina. Juba rõõmsalt ja reipalt sisse astudes loob ta saalis kuidagi väga positiivse atmosfääri. Ise ütles ta sissejuhatuseks, et BT trenne teevad erinevad treenerid kes tantsulisemalt ja graatsilisemalt, kes jõulisemalt. Temal on see teine variant ja et kasutame erinevaid vahendeid. Esimesel korral olid hantlid ja pink. Ütleks, et selles kavas oli tunda kergelt BodyPumpi mõjutust. Trenn oli väga võimas ja mõnus, ainult kõhulihaste osa jäi pisut lahjavõitu. Kolmandat trenni broneerides avastasin, et nüüd on 2 nädalat asendustreener ja kahtlesin väga, kas minna, sest no äkki ongi see tansulisem… Siiski läksin ja ei kahetsenud! Peale trenni astusin isegi treeneri juurde ja tänasin supertrenni eest. Nii palju oli uusi ja huvitavaid elemente ja kõik ikka tohutus tempos. Ma ei ole vist kuigi hea harjutuste kirjeldaja, aga ühest tahaks ikkagi rääkida. Toenglamang (või plank sirgetel kätel), käte all pabertaldrikud. Vasaku käega teed biitsepsi kätekõverduse (küünarnukk küljele), samal ajal parem käsi libiseb paremale. Ja vastupidi. Ma arvan, et kordusi oli 20-25. Teine samalaadne harjutus oli triitsepsi kätekõverdusega (küünarnukk taha) ja teine käsi libiseb ette. Võite koduski proovida, no ei ole kerge, eriti minusugusele nõrkade kätega treenijale. Täna on jälle Liina tagasi. Esimeses trennis oli saal puupüsti täis, täna vaatasin, et broneeringuid on vaid poole saali jagu. Paljud tahavad vist ikkagi kergemat trenni.

Esmaspäevane ringtreening toimus vastrenoveeritud jõusaalis, kuhu on juurde toodud ka uusi masinaid. Siin mõni aeg tagasi Karolin kirjeldas ja lisas pildigi Glute Bridge harjutusest. Mina ei olnud seda sellisel moel teinud (kangiga). Panin oma "väljakutsete nimekirja". Mul on nimelt terve rida harjutusi, millest olen teie blogides lugenud ja tahan proovida. Kuna aga tunnen, et need on rasked või kahtlased, ootan sobivat võimalust (soovitavalt privaatsemat). Nüüd siis on meil selle Glute Bridge jaoks spetsiaalne seade ja treener võttis kohe kavasse. Esimesed kaks ringi tegime 30 kilose kangiga, kolmandal ringil lisas üks noor ja tubli neiu raskust ja viimane ring läkski 50-ga. Jõudsin minutiga 20 kordust teha ja kui aus olla, siis paari viimase kõrguse üle oleks võinud nuriseda. Võtan selle nüüd oma "soojenduse" kavasse.

No nüüd olengi jutustanud neljast trennist, kus ma käin ja kui toredad treenerid meil on. Arvata võib, et kui ma elaks üksinda, siis käiks ma trennis palju rohkem. Õnneks ei ela, sest neli korda nädalas on vist piisav. Pealegi grupitrennile lisandub ju "soojendus", mis vahel annab terve trenni mõõdu välja wink. Aga sellest juba järgmine kord.

                                                              

Päikest päevadesse!



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod