Toitumiskava 3 päevaks tasuta! Liitu kohe!
Sulge

Rohkem kui aprilli plaanid.

Nojah, vahepeal "võeti rajalt maha". Ei-ei, söömisega on kõik 100% korras. Aprilli plaanidest lubasin ju rääkida, aga suurem piiga jäi tõbiseks ja mis meil siis viga koos haiged olla, seltsis segasem. Meile teda tuua polnud hea mõte, sest Härral on jälle suuremat sorti remonditegevus käimas, mustus ja tolm igal pool. No selline näiteks.

                                           

Käisin nende juures. Oleksin ju võinud lapse päevaune ajal kirjutada, aga tegin selle asemel ka ise väikesed uinakud. Niikuinii ma eriti ei armasta võõraid arvuteid wink.

Miks rohkem, kui aprilli plaanid? Sellepärast, et ei hakanud jupitama ja panin kohe jaanipäevani tegevuskava paika.

1. Esmaspäevast jätkan spordisaalis oma trennidega. Kindlasti pean paar nädalat veidi kergemalt võtma, sest kaks nädalat oli absoluutselt trennivaba.

2. Esmaspäevast jätkan ka plankinguga. Kui 8:50 tundub ületamatult raske peale pikka pausi, vähendan pisut aega, aga hiljem tuleb siis kiiremini ülespoole liikuda, sest jaanipäevaks kavatsen 10 minutit täis saada.

3. Soovitud 64 kilo on saavutatud (paaril hommikul oli see isegi pisut alla 64). Esialgu jätkan +10%-ga. Kui kaal stabiliseerub ja püsib 63-65 kilo paari-kolme nädala jooksul, siis esimene "patuke", mille tagasi toon, on terve neljas toidukord ka trennivabal päeval ja siis tilk piima hommikukohvi sisse. Kui ka siis kaal püsib, võib hakata säilitamisele mõtlema.

4.1. Supid. Neid on 31 retsepti. Üks on tofuga, seda ma ei proovi. Usun et 7-8 suppi on mul proovitud, aga kui juba, siis juba… Teen kõik järjest läbi. Aega on umbes 12 nädalat ja mõni supp on juba tehtud. No pooled peaks kindlasti jõudma ära proovida!

4.2.Pannkoogid. Neid on vist 12. Ka need jõuan kõik läbi teha. Antagu aga mulle andeks, aga minul tuleb siiski valdav enamus muffini või plaadikoogina. No ei armasta ma magusaid pannkooke…

4.3.Proovin läbi (peaaegu) kõik retseptid, millest oli juttu minu toiduseeria kommentaarides ja Maire postitustes. Peaaegu, sest nii mõnigi on proovitud ja ei maitsenud.

5.Iga nädal vähemalt üks kord panen kirja, milliseid retsepte katsetasin ja kuidas maitses.

Kõlab ju päris tegusa plaani moodi?

Sellest kolmandast punktist… See täistoidukord. Ma tõesti ei tea, miks mul sellega nii suur probleem on. Mingi psühholoogiline kiiks! Võib-olla sellepärast, et kui alustasin, tegin trenni iga päev (muidugi mitte nii, nagu praegu cheeky) ja neid poolikuid ei harjunudki tegema. No kohe mingi paanika… Ja kaks nädalat jutti olin ju trennita! Leidsin enda jaoks sobiva lahenduse ja sõin selle pooliku hoopis lõunaks ja tegelikult ei jäänud ju kõht kordagi tühjaks!

Siin oli kord juttu sellest, et kui Fitlapi lehele ei pääse, on kohe paanika ja nälg crying. Näitan teile, miks minul ei ole.

                                       

Minul on sellised tabelid põhitoitude kogustega. Magustoidud, pudrud, võileivad, salatid, lihatoidud. Põhiasendused juures. Langetuskogus, säilituskogus, minu+Härra kogus, Härra kogus eraldi. Miks osa veergusid tühjad on? Sest osasid toitusid ei söö mina, osasid Härra. Muidugi tuleb aeg-ajalt kontrollida ja korrigeerida, aga see pole ju raske. See-eest pole vaja iga erinev toidukord Härrale jälle arvestada.

Ilusat kevadist nädalavahetust!



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod