102138 kasutajat 426 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis
Suurepärane eripakkumine
Täitsa head ajad
02.02.2017

Õhtust!

 

Hommikul blogisid lugedes, mis olid suhteliselt positiivselt meelestatud vahelduseks, tuli ka endal midagi kirja panna. Tööaega selleks siiski raiskama ei hakanud, seega nüüd siis – enne magamaminekut.

Hetkel on head ajad. Olen siin viimasel ajal päris kimpus olnud, küll on elutempo kiire olnud, siis natuke tervis alt vedanud ja siis ise ehk üle mõelnud.. No oli, mis oli, kuid hetkel tundub, et olen kuskil heas ja rahulikus kohas (enamasti). Suurendasingi enda kaloraaži 10% võrra ja vaatan, mis ta teeb. Hetkel ennast kaalunud ei ole, ootan nädala lõpuni. Teada oli ka see, et see nädal iga päev 100% kavas ei ole. Nimelt eile oli üks õige patune päev, millest tegin omakorda järeldused.

Saime kahe kursaõega kokku ja tähistasime seda, et oleme suutnud end läbi vedada tulest ja veest ning seljatanud kolm väga rasket semestrit. Eksamid ja ained läbi, ainult lõputöö jaoks end kokku võtta. Eks see nõuab ka kindlasti palju pingutust ja on stressirohke, aga vähemalt olen palju rohkem nüüd oma aja peremees. Ma ei pea olema õhtuti veel koolis, et siis kella 21 ajal koju laekuda ja mõelda, et nii palju oleks veel teha. Organism ka vist kohaneb juba vaikselt ehk õhtuti pole ka meeletut väsimust enam, kuigi nii palju pole suutnud end kokku võtta, et roniks trenni. 🙂 Aga! See eilne õhtu siis. Kursaõe juurde sisse astudes võttis meid kõigepealt vastu imeliselt mõnus koogilõhn, mille peale neelud juba tööle hakkasid. 😛  Esimesena sõime siiski sushit – nii tavalisi kui tempura rulle, mis on pealt krõbedad. Oh, oli see alles nauding! Ja sellele järgnes siis see kõige patusem osa – mudakook. Oli see alles… Pealt krõbe, seest mahlane ja niiske ja pehme. Mmm… Kõrvale lasin osta jäätise, mida olen tahtnud väga ammu proovida, aga pole koju ostnud, kuna seda müüakse ainult suures pakendis. See on Balbiino maapähkli-koorejäätis soolase karamellilisandiga. See oli palju rohkemat, kui ma oleks osanud oodata, sest sellel oli tõepoolest maapähklivõi maitse! Varem olen sellistes jäätistes pettunud, kuna maitse on olnud olematu. Noh, okei, karamell oleks võinud olla natuke siiski soolasem ja jäätis ise vähemagusam, aga tegelikult kõik kokku oli väga hea! Süüa sai päris palju, kuid äraminnes ei tundnud end üldse punnis olevat, mis oli väga hea. Ja siis ma hakkasin mõtlema, et augustist saadik, kui sai tõsisemalt Fitlapitud, ei ole ma teinud ühtegi sellist korralikku (!) patukat. Mida siin siis imestada, et raamid vaikselt sind kusagil kokku suruvad ja häirima hakkavad. Jõulude ajal ei söönud ma ühtegi (!) isetehtud piparkooki, millest mul tegelikult on väga kahju, kuna ma olen väga suur piparkoogifänn. 🙁 Poest ostetuid sai natuke ikka krõbistatud, aga mitte nii, et isu täis saanud oleks. Seega… võtsin vastu otsuse, et kui peaksin Fitlapiga jätkama, siis pean tegema hakkama korralikumaid patukaid. Muidu lihtsalt hakkavad need raamid liialt häirima ja tahes tahtmata hakkad mujalt juurde võtma.

Teise mõttena turgatas veel pähe, et mulle väga meeldib küpsetada, aga ma pole veel siinseidki kooke kõiki proovinud. No eks süüdi oli ka see, et mul lihtsalt poleks olnud vajalikku aega, et köögis nii palju askeldada, aga siiski… Nüüd siis plaanis ka siinseid kooke rohkem teha, et ei tuleks enam tunnet, et olen millestki ilma jäänud. Ma ise küll loodan, et asjad lähevad nüüd edasi aind paremuse poole ja jõuan enda eesmärgini – tahan suvel mõelda, et olen ilus ja mis peamine, et ma sain hakkama! 🙂

Alguses mainisin, et pole suutnud end veel trenni vedada, kuid niisama ma istunud ka pole. Oleme mehega teinud 5-minuti planki harjutust ja siis lisaks olen veel teinud 10-15-minutilisi treeninguid (ühe ka Fitlapi järgi). Ainuke mure on nüüd see, et mu parem jalg, mis puusast on natuke haige, on hakanud häirima. Ma tean, et mul ei soovitata jooksmist, kuna see teeks liiga, aga jalgrattasõit ja ujumine oleks super, aga loodan, et ei pea enda plaane nüüd katki jätma. Ehk lihtsalt läheb jalal natuke rohkem aega, et suurema koormusega harjuda.

Lõpetuseks küsin – kas keegi käib/on käinud shapingus? Milliseid harjutusi seal tehakse? Kas on pigem aeroobika või siiski harjutused enda raskusega? Oleks hea kogemusi lugeda, et teada, kas sean enda sammud sinna või mitte.

Seniks aga järgmise korrani. Muide, päevad on juba palju pikemad! 🙂




Mari Ta
10958 lugemist / 1 fänn

Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.