120866 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 pÀeva tÀiesti tasuta!

Niisama juttu ja eksimisest


Tere õhtut!

Järgmine päevake õhtusse veeretatud. Täna on juba nädala selgroog ületatud ning varsti ongi jälle nädalavahetus. Ootan juba! 🙂

Pean tunnistama, et eilne päev päris patuta siiski polnud. Koju jõudes sõin ühe tervislikuma muffini, mida nädalavahetusel tegin, sest banaanid hakkasid juba hukka minema. Ja siis täitsa õhtul…Ausalt, ma ei tea isegi, aga millegipärast tundsin õhtul, et mul ON VAJA seda väikest tükikest karamellfudge. Ja nii ma ta siis nahka pistsingi. No pole hullu. Tegin hilisõhtuse lihtsalt natuke pisema ning enda südant selle pärast väga ei valutanud.

Tänane päev ehk kolmapäev on olnud see-eest edukas. 🙂 Hommikul ikka ja jälle minu pudruke. Nii hea ja lihtne teha. Kuskil 11.30ne paiku haarasin siis hommikusöögist ülejäänud kohupiima väheste marjadega. Peale seda läks olemine aga kehvaks. Kõht valutas natuke ja mulises ja kolises ja kuidagi ei olnud isu… Mingi aja pärast aga tundsin, et nälg juba näpistab ja asusin lõunasöögi kallale. Sedapuhku oli kaasas asendustega kana-tatrasalat. Kas te teate ka kui suuuuuuure koguse hapukoort sealt saab? 😀 Meeletu, aga mulle väga meeldib. Igatahes… tatra asendasin riisiga ning lisasin peotäie ka maisi, hernest ja paprikat (30 grammi päevas ju lubatud). Kõrvale tomat ja hapukurk ning peale siis see hapukoor. Tomatit süüa ei jõudnudki, aga pole hullu. Täitis hästi kõhtu, kuid mingi aja pärast tundsin, et olemine läheb jälle kehvemaks. Koju jõudes endale kohe süüa ei teinud, kuigi tundsin, et peaks. Natuke pikutasin ja siis asusin tegudele. Valituks osutus järjekordselt puder. 😀 Seekord siis rukkihelbepuder omletiga ning valmis see täitsa originaalina, eimingeid asendusi. Singi praadisin ja lisasin pudrule peale. Oleks ma varem teadnud, et see nii hea on? Kuigi aimasin küll… 🙂 Munadest tegin lihtsalt omletti kõrvale, kuigi oleks pidanud vist hoopis keetma. Järgmine kord olen targem. Hilisõhtusöögiks panin kaks retsepti kokku ning sain endale keefiri, natuke kama ja ka maapähklivõid. Ja rohkem polegi vaja. Kõht on selline mõnusalt täis, aga samas mitte häirivalt. Olemine on okei, kuigi mitte päris korras. Ma loodan, et homme juba parem. 🙂

Sattusin ükspäev ka lugema ühte postitust, kus inimene libastus ja sõi ühe pisikese šokolaadi. Loomulikult kirjutas ta enda kohta, et on nõrk. Ma hakkasin siis omaette mõtlema, et tegelikult ju ei ole! Palju rohkem tugevust ja meelekindlust nõuab peale pisikest (!) libastumist KOHE tagasi kava juurde naasmine ja seal püsimine. Hammas on ju verel, isud laes ja nii tahaks veel. Nii et ärge pidage end iga libastumise järel kohe nõrkadeks. Eksimine on ju inimlik ning me ei tohiks lasta end sellest nii palju häirida. Lõppude lõpuks meelerahu on ka oluline!

Lõpetuseks leidsin ka ühe ilusa luuletuse, mis sobib siia väga hästi. Pidage neid ridu ikka meeles ja ärge olge enda vastu nii kuri. 🙂




MariTa
28806 lugemist / 12 fÀnni

Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nĂŒĂŒd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nĂ€lga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • TĂ€ida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva