91625 kasutajat 426 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu,
ole terve ja hoia kokku raha.


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis
Minu lemmikud!
07.02.2017

Õhtust!

Mõtlesin pikalt, et oli midagi, millest tahtsin kirjutada, aga meelde ei tulnud. Nüüd, kui valmistasin kaheks päevaks lõunat, siis koitis, et kuna nii paljud kirjutavad siin enda lemmiktoitudest, siis mõtlesin ka ise sama teha. 🙂 Võiks pilte ka panna, aga need on enamasti telefonis. Ma tegin endale ka instagramis konto, aga pole aimugi, kas keegi neid siit üldse jälgib… Kel huvi, andke teada. 🙂

Olen jäänud suhteliselt mugavaks ja samad retseptid lasevad ringiratast. Miks peakski midagi muutma, kui asi toimib? Noh, kas just kaalu mõttes, aga vähemalt toidud sobivad ja maitsevad. Olen mõelnud, et peaks katsetama millegi uuega, aga hetkel on see mõtteks jäänudki. Lisaks ei oska ma veel hinnata, kui suure koguse toitu ma saaksin ja kardan nälga jääda. Vat, milline loll kartus, eksole! Aga alustame siis…

Hommikuti teen ma endale enamasti putru kaneeli ja õuntega. Kasutan neljaviljahelbeid (neid saab koguse poolest ka kõige rohkem) ning pudru keedan veega pooleks. Puuviljadest kasutangi õuna või kiivit ning juhtub ka seda, et leiab mustikaid, granaatõunaseemneid või vaarikaid. Lisan veel ka mandleid või siis maapähklivõid ja kindlasti ka kaneeli. Kuna tööl käin lõunal alles kella 13 paiku, siis nii kaua kõht siiski täis ei püsi ja olen mõelnud lahenduseks selle, et retseptis olevad piimatooted (enamasti kodujuust või kohupiim + ProFeel, et ka maitset saada) nö vahepalana. Kui alguses mõtlesin, et nädalavahetustel katsetan teisi toite hommikusöögiks, siis reaalsus on see, et… ma olen ikka paras pudrulõug. 😀 Nii hea ja kerge valmistada ja maitsev ju ka! 🙂 Siiski võib vahel leida menüüs ka banaaniga pannkooke või siis vaeseid rüütleid. Kui keegi jälle kurdab, et tal ei õnnestu need banaanipannikad, siis ma mõtlen, et no krt, tulge ja ma näitan ette. Mul on need ALATI õnnestunud! Sealjuures ka ilma mingisuguse jahuta. No ma ei tea… Ehk pole neil kannatust ja teevad liiga kuuma panniga ja proovivad koogikesi liiga ruttu ümber keerata? Vaestest rüütlitest olen mõelnud teha ka saiavormi, peaks igatahes küll ju hea tulema. On keegi proovinud?

Lõuna ajal söön ma enamasti riisi (asendusena ka makaron) hakkliha ja köögiviljadega või siis makaroni hakklihaga. Esimese roa puhul meeldib mulle, et saan kasutada köögivilju ja 18% veisehakkliha. Teise puhul meeldib, et kõrvale saab teha ühe mu lemmikust salatist ehk tomati-kurgi-hapukooresalat. 😛 Samamoodi olen teinud tatart hakklihaga. Portsud on ka parajalt suured ning hoiavad kõhu ilusti täis. Viimase aja hittleid on retsept tatragalett kodujuustuga, kus galeti asendan riisiga ja tulemuseks on riisi-makrasalat! Maitsestamiseks kasutan veel hapukurgivedelikku ja saab hea. Kogus on ka meeletu, ma küll kaalunud pole, aga üle 300 grammi. Tavaliselt lisan ka värsket kurki ja paprikat. Lõunaks olen veel valmistanud ka munavõid, mida söön tatragaleti ja Saibiga. Seda enamasti siis, kui olen õhtuti laisk olnud ja söök tegemata jäänud. 🙂

Õhtusöögiks oli mul kooli ajal näiteks wrapp, singivõileib või lavaširullid. Hea ja kerge kaasa haarata. Samamoodi kodujuust murakamoosiga, kuhu kõrvale võtsin kas maapähklivõid või mandleid. Nüüd, kui kool läbi, on mul väga tihti olnud menüüs pannkoogid. Keegi hea inimene tõi välja, et odrajahupudrust tulevad head ja nüüd olengi selle järgi teinud. Miks mitte süüa õhtusöögiks pannkooke? 😀 Varem kasutasin odrajahupannkookide retsepti ja seal tuleb selline pontsakas. Kui aga traditsiooniliste isu, siis esimene valik. 🙂 Ka omletti olen teinud erinevas variandis ning mõnikord olen singivõileiva ka grilli vahele lükanud. Nii.. mis siis veel. Ahjaa! Üks mu lemmiksuppidest – tomatisupp veisehakklihaga. Olen sellist suppi juba aastaid teinud ning oli väga hea näha, et see ka kavas olemas. Mingil hetkel sai valmistatud ka kanapastat, aga hetkel enam ei isuta.

Hilisõhtusöögi ajal olen joonud kama, söönud kodujuustu igasuguses variandis, haaranud singivõileiva… Mille järgi parasjagu isutab. See on enamasti alati selline käigupealt mõtlemine ja isutamine.

Saigi vist kõik kirja. Ma tegelikult olen ikka rohkemaid retsepte proovinud. Näiteks lillkapsapõhjal pitsa, mida sai tehtud juba enne FitLapi. Riisivormi olen proovinud, aga miski häiris selle juures. Äkki tundus liiga kuiv? Ehk peaks makaronidega proovima. Lõpetaks siis magusama noodiga. 😛 Kookidest olen teinud näiteks toorjuustukooki, mis saigi tehtud ilma asendusteta. Rullbiskviidi puhul olen täidises kasutanud rasvatut kohupiimakreemi (saab rohkem) ning viimane kord asendasin poole marjadest (mida saab muidu liiga palju) banaaniga. See tegi täidise piisavalt magusaks, et ei pidanudki muud magustajat enam lisama. 🙂 Raamatust tegin rummikooki kohvikreemiga ning kui järgmine kord peaksin tegema, siis viin mõningad muudatused sisse. Hetkel ei jäänud põhi biskviidine, vaid pigem kõva (vaja niisutada veel rohkem) ning kreemi sisse ei paneks enam kakaod. Hetkel tuli liiga kakaone ja natuke ka jahune.

Mis on teie lemmiktoidud, mida kasutate väga tihti või igapäevaselt? Äkki on veel mingeid nippe jagada? 🙂



Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.