109882 kasutajat 491 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Ei ole kerge see blogipidamine


Tere hommikust!

Võtsin siin endale nõuks, et proovin iga päev ühe blogipostituse teha. Eile see kahjuks ei õnnestunudki, kuna elu  aeg lihtsalt libises käest. Tegelikult oli eile üldse üks väga kiire ja natuke ka segane päev, et õhtul arvasin juba, et on üldse reede. Sellepärast kirjutasin ka kliendile, et ei jõua enam aruandeid lõpetada ja jääb siis esmaspäevaks… Kuskil 10 minutit hiljem meenus, et oli ju neljapäev ja homme saab ju ka aruanded saata. Uups. 🙂 Pole hullu. Juba olengi tööl ja kui saan eilse "võla" enda ees tasutud, siis hakkan ka asjatama.

Eile oli küll segane päev, aga samas ka vaheldusrikas. Ei pidanud terve päeva kontoris olema, vaid sain minna kliendi juurde. Kuna eile oli ka väga ilus päev, siis kulus igati ära. Kohe üldse ei taha selliste päevadega istuda kontoris ja jõllitada arvutiekraani… Aga tööd peab tegema ja muud üle ei jää.

Osaliselt siis ilusa ilma pärast jäi ka eilne postitus tegemata. Mees tahtis õhtul kinno minna, kuid no kuidas sa lähed siis sellise ilmaga jälle kinnisesse ruumi? Tegin ettepaneku see edasi lükata ja hoopis jalutama minna. Läksime siis Tabasalu terviserajale. Ma isegi ei tea, kui pikk see tiir on, aga parem ikka kui istuda. 🙂 Lõpuks, kui koju tagasi sai, oli kell juba vist 22 ja siis juba 23 ja… nii ta läks. 😀

Toidukordadega võib eile rahule jääda, olenemata sellest, et 100% Fitlapi päev polnud. Hommikusöögiks oli endiselt rukkihelbepuder. See hoiab päris hästi kõhtu täis, nii et võib veel teha. Samas olen harjunud putru sööma vähemalt mingite marjade või puuviljadega ja natuke tunnen nendest puudu sealjuures. Lõunasöögiga olen pidanud sellel nädalal juba kaks korda oma sõnu sööma. Nimelt selle postituse kommentaarides vastasin, et pole võileibu söönud, kuid ometi kaks korda sellel nädalal olen endale tööle kaasa võtnud singivõileiva. Olude sunnil, kui pole jõudnud muud ette valmistada ja et oleksin siiski kavas. Kusjuures enesetunne on peale söömist olnud hea ning pole ennast kuidagi halvasti tundnud. Õhtusöök ei olnud fist fitlapile kohane, aga oli isu millegi lihtsa järgi. Tegin siis kotlette ja kõrvale tomati-kurgi-redise salatit hapukoorega. Kaloraažiks tuli Nutridata järgi 303 kcal ning makrode suhe polnud ka midagi hullu. Küll natuke valkude poole. Korralikku hilisõhtust mul polnudki. Enne jalutama minekut võtsin Rehe leiba natukese kodujuustuga, et proovida, kuidas see mulle mõjub. No mis ma ütlen… Natukese aja pärast hakkas raskem küll. Ei saa küll 100% väita, et kodujuust selles süüdi on, aga eks näis. Äkki homme teen ühe toidukorra täitsa selle põhjal ja eks siis näha ole, kuidas enesetunne on. Päeva jooksul tarbitud kalorid 1170 kcal. Natuke vähe vist? Kusjuures Nutridata kohaselt peaksin ma sööma rohkem, kui Fitlapi järgi. Ma ei tea, kas neil on midagi katki, aga kui arvutan nende järgi enda energiavajadust, siis baasiks annab 1354 kcal ning lisaenergiaks 452 kcal, mis kokku on 1806 kcal. Samas eilse toidupäeviku all märgib soovituslikuks koguseks 2075 kcal… Neil on vahepeal toimunud uuendused ja nii mõnigi asi on hetkel logadi, ehk siis see ka. Aga see selleks. Ma proovin ikka selles mõttes Fitlapi kohaselt käituda, et isegi, kui toidukord pole 100% selle järgi, siis kalorid oleksid 1200 kcal.

Ja ongi vist kõik. Harjumatult palju postitusi on viimasel ajal, aga eks ma järgemööda ikka proovin lugeda neid. Kahju on muidugi sellest, et nii kui võistlus läbi, siis on ka postitused otsas. Seoses sellega üks küsimus ka. See koht on minu jaoks veel nii ebaloogiline, aga kuidas ma näen KOGU postituste nimekirja? Need viimased postitused ja lemmikblogijate omad on esiteks üks ja sama ning teiseks piiratud. Kogu nimekirja aga mina üles leida ei suuda. Help! 😀




Mari Ta
22129 lugemist / 10 fänni

Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.