120867 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

“Challenge” accepted!


Õhtust!

Tõe huvides tuleb kohe ära mainida, et tegelikult mingit challenget ehk väljakutset VIST polegi. Lihtsalt mul nii ägedam mõelda. Mõnes mõttes minu jaoks see on isegi challenge, eks näis.

Millest ma siis räägin? Nimelt kirjutas Matilda sellest, kuidas tal kaal juba tükk aega ei lange ning kui hakkas vaatama enda kalorikulu ning tarbitud hulka, siis "käärid" olid ikka päris suured. Ehk siis täiesti võimalik, et tema keha on nn säästurežiimil ning sellepärast kaal ei langegi. Ükskõik kui palju sa trenni vehid või toidukoguseid vähendad. Seega ta arutles (ja ka teiste soovitus oli), et peaks ehk säilitajakogustega proovima. Kuna ka minul kaal ei lange (isegi siis ei langenud, kui 100% kava jälgisin) ning kohati tundub, et see miinuskaloraaž on ehk liiga suur, siis mõtlesin mina ka, et ehk peaks ka seda proovima… Mis seal ikka juhtuda saab? Halvimal juhul ei tohiks midagi juhtuda ehk kaal säilib. Parimal juhul hakkab miski tööle ja kaal hakkab langema. See aga annab motivatsiooni asjaga jälle paremini tegeleda. Seega sättisingi täna lõunast end säilitajaks ja eks näis, mis juhtub.

Kuna mul on kasutusaega 3 päeva, siis mõtlesingi, et kulutan need otstarbekalt. 🙂 Muidugi proovin sealjuures iga päev ka blogi pidada, millega saan siis 1 päeva kasutusaega juurde. Eks näis siis, mis kolme päevaga saab, kui üldse saab. Annan endale aru, et 3 päeva on ju tegelikult nii väike aeg, et ei pruugi midagi juhtudagi. Millised need säilitajakogused siis on? Näiteks 30 g neljaviljahelveste asemel saan nüüd 44 g. Ligikaudu 30% tõusevad siis minu kogused. Kaloraaž seega umbes 1560 kcal peale. 😀 Enne oli minuteada 1200 kcal.

Hetkeseisuga on nii, et hommiku- ja lõunasööki sõin ikkagi vanade koguste järgi, sest see idee tuli keset päeva. Õhtusöögiks tegin endale vaeseid rüütleid. Juba ammu isutas nende järgi. Sepikut kodus polnud ja kasutasin saibi. Varasema ühe muna asemel, sain nüüd kaks. Sepikut oli tervelt 80 g ehk peaaegu 3 viilu. Tõsiselt hea oli ning peaksingi neid tihemini tegema. Hilisõhtuks tegin krõbedaid juustuküpsiseid. Nende kogus tuli 55 g, mis on ka päris okei. Ja lisaks tegin veel muffineid, sest ananass oli vaja ära kasutada. Sõin pool muffinit. Tegin neid ilma suhkruta. 100 g muffineid annab 277 kcal/14,8 r/7,48 v/30,1 sv. Jah, süsivesikute hulk on tõesti suur… Aga see on vist suht tüüpiline küpsetistele. Kindlasti saab neid veel paremaks tuunida. Kõht on hetkel igatahes natuke ehk liigagi täis, aga seda vast seetõttu ka, et jõin päris palju.

Homme ma aga ei teagi, mis saab. Kuna on Muinastulede öö, siis plaanis sellest osa võtta. Kui ilm lubab, sii slähme randa, teeme lõkke ja nosime miskit. See miski ei saa tõenäoliselt olema päris kavakohane… Eks näis. Midagi hullu see kindlasti pole ja proovin siis enamvähem koguseid ka ikka jälgida. Igatahes loodan, et homme on ilusam ilm kui täna. Mulle ei meeldi, et see sügis juba peale pressib. Tahan vananaiste suve! Tahan veel kleidi ja seelikuga käia nii, et ei pea külmetama. 😀

 




MariTa
28818 lugemist / 12 fänni

Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva