120785 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Pole veel alustadagi jõudnud kui…


…juba esimesed tagasilöögid.

Mul on häbi, mul on süümekad – eelmine nädal läks kavast nii mööda, kui mööda annab veel minna. Kogu mu nädal läks tuksi ja ise ma lasin sellel juhtuda. 

Esmaspäev hakkas ilusti kuni õhtusöögini, esiteks valutasin pool päeva pead. See läks lõpuks üle. Kuna mehega jõudsime hilja õhtul koju, siis jagasime härraga ära eilsed pannifriikartulid, vaatasime ühe filmi ning läksime magama.

Teisipäev oli sõbrannal sünnipäev ning õhtul grillliha kõrvale tass kohvi ning ka koogitükk, ilmselgelt jälle menüüst väljas.

Edasised päevad läksid suht rappa, hommiku ja lõunasöögi improviseerisin. Reedel ootas pikk autosõit ees ning kuna hommikul magasin peaaegu sisse, siis hommikusöögi tegin kell 10 alles, kaks mõnusat värsket leivaviilu isetehtud suitsulihaga. See oli nii hea, et et oleks ka kolmanda veel võtnud aga tundsin, et kõht täis ja punnitama ei hakanud. 

Ülejäänud päevad möödusid ka pigem süües seda, mis kapis oli. Kava järgi toitusid valmis ei teinud, kuid samas miskit üleliigset ka väga ei söönud, va pühapäeval. Pühapäeva hommikul ärgates oli mul üle pika aja üks ebameeldiv migreen, mis hetkel veel nüüd annab õrnalt tunda. Süda oli paha ja kõige mugavam oli olla ainult pikali. Hommikusöögi tegin kolm võikut sepiku ja munaga, sõin koduaiatomatit ka veel peale. Magasin jälle paar tundi. Ei hakanud üldse hea. Terve õhtu krõbistasin viinamarju, sest need olid ainukesed head asjad, mis enesetunde isegi paremaks tegid. 

Täna hommikul kartsin, et bussiga tööle loksumine ei ole hea mõte, aga õnneks värske karge hommikune õhk tegi olemise isegi heaks. Puder ja kohupiim hommikusöögiks, õhtul tahaks ikka ühe pikema kiirkõnni-laadse trenni ka teha. 

Hakkan algusest ja püüan seekord paremini. Ma ise tunnen, et ma pean oma igat sammu etteplaneerima, vähemalt hetkel seda tegema. Järjepidevus on mu nõrk külg, mida vaja ka treenida. 

Ja ega eelmisel nädalal oma trennidega ma ka väga ei hiilanud, kõik plaanitud jäi tegemata. Ei jõudnud ei kõndima ega ka tubast jõutrenni teha. Kõik tundus eelmisel nädalal nii paha-paha.

Edu mulle,

-M

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Mari A.
2196 lugemist / 1 fänn
Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Menüü on väga väga kirju ja palju huvitavaid retsepte. Ise poleks poolte toidukordade peale tulnudki.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva