Suvepakkumine - 30% Kasuta kohe

Päev 3. Isud 2in1

Lugesin trennimotivatsiooni säilistamise kohta Delfist artiklit kuidas lubaduste täitmiseks motivatsiooni leida: https://sobranna.postimees.ee/4376991/treener-annab-nou-kuidas-lubaduste-taitmiseks-motivatsiooni-leida

Põhipoint on see, et tuleb oma eesmärgid väga täpselt sõnastada ja kirja panna (mis mulle kui listi-inimesele on väga meeltmööda). Panen siis ka oma eesmärgi punaselt ja boldiga kirja: Foodprep vähemalt kolmeks päevaks ette ning eelmisel päeval üle vaadata järgmise päeva menüü. Külmkapist elimineerida tooted, mis libastumisele kaasa aitavad. Päris ära viskama ei hakka, söödan need oma kallile kaasale hoopis sisse 😀

Hommikusööke ette ei hakka valmistama, puder valmib lihtsalt. või siis võiku… aga lõuna ja õhtusöögid need saab kenasti ette valmistada ning enda koguse välja mõõta ja arvutada. Ma eeldan et kallis kaasa ja lapsed ikka söövad sama toitu mis minagi, seega neile ei hakka küll midagi muud tegema. 

Ideaalis:

R + L hommik

Puder, muna, kodujuust.

Reaalsus R hommik kodujuust murakamoosiga

R + L lõuna

Ühepajatoit – eile sain selle valmis, ilmselt ka seda söön. See tuli nii hea, et keele viib alla! Eile õhtul käis laps veel poole öö ajal potist kartuleid nokkimas, ütles et jube maitsev. Vaid neli komponenti: kartul, kapsas, porgand j a liha ning no maitseained ka 🙂

R +L õhtu

Ühepajatoit

Pühapäeva hommikud on alati olnud pannkookidega. Katsun seal ka tervislikumaid lahendusi leida.

Suhkru olen juba ammu asendanud erütritooliga, vähemalt niipalju olen praeguseks teinud 🙂

 

Isudest – mingil hetkel olid mul tohutud neelud shokolaadi järgi ja tõsi-tõsi, need vähenesid märkamatuks kui hakkasin korralikult magneesiumi võtma. Magneesiumi ei hakanud võtma mitte sellepärast et ma oleks teadnud et see shoksiisu vastu aitab, vaid sellepärast et seda oli mu krampide vastu vaja. Nonäe siis..

Praegu on mul pidevalt ikka võikuisu. Tahaks sellist mõnusat ülekuhjatud võileiba. Selle isu leevendamiseks peaks ma siis suunama oma tähelepanu hoopis rasvase kala, pähklite, ubade, liha ja seemnete poole. 

 

Eile õhtul käisin kaasaga kinos, pärast vedasin ta vanalinna jalutama läbi tuisu ja tormi (vale – oli väga mahe talveilm, kuid tema vastuseis jalutamisele oli sellise suurusega nagu oleks metsik torm olnud :D:D:D). Mul oma kasu mängus – oli vaja need kuramuse sammud täis saada. Ma isegi ei hakka selles osas suuremat eesmärki panema. Hetkel olen väha õnnelik kui 10000 täis tuleb. Enne koju jõudmist vaatasin, et 700 sammu on veel puudu. Palusin tal ennast veidi maad kodust eemal autost välja lasta ning viimased 700 sammu tulin jala. Nii mu sammud täis saidki, napilt enne kella 12 öösel 😀

 

Toitumise osas – ma patustasin peale kino. Käisime mingis vanalinna kohvikus, kus võtsin ühe väikese juustukoogi. Oioioii 🙂

 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab langetada kaalu ja saavutada unistuste vormi. Saate ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod

Mobiilimakse

Ühe kuu makse

Tellimuse summa lisandub igakuiselt telefoniarvele.

14.99€ kuus

Valitud

Sisesta oma telefoni number

Peale numbri sisestamist saadame sulle SMSiga kinnituskoodi.

Sinu mobiilimakse õnnestus

Konto olemas? Logi sisse