Suvepakkumine - 30% Kasuta kohe

Kuidas enda kaalulangusele vesi peale tõmmata?

Selline pahupidi postitus. Tavaliselt ju räägime ikka sellest, kuidas saavutada eesmärki, mitte kuidas seda mittesaavutada. 

Juhtusin täna lugema üht artiklit ja ma ei saaks sellega rohkem nõustuda. Tihtipeale kaalulangetajad ei tule selle pealegi, et nad võivad ühe õhtuga nullida terve nädala töö, kui suurema alkoholipeo ette võtavad. Aga kuna sellest räägib eelmainitud artikkel väga põhjalikult, siis ma loodan, et Sa viitsid selle läbi lugeda ja ma ei pea jalgratast leiutama hakkama. Keskendun hoopis ühele teisele sõltuvusele, mida minu pea kinni ei võta – suitsetamine.

Alustan sellest, et jah, mina olen ka suitsetanud. Olen maha jätnud ja uuesti alustanud, kuniks päeva pealt loobusin ja siiani selleta olen olnud. Aga viimasel poolaastal jooksmas käies olen avastanud, et on arenemas mingisugune uus trend. Jooksmise vahepauside ajal suitsupaus teha. Veel hullem – suitsetada jooksmise ajal. Ja kui halb on joosta selle suitsetaja seljataga, isegi kui eemal. 

Kuidas see üldse võimalik on? Miks Sa üldse vaevud toitumiskava jälgima, kui Sa selle ära nullid? Miks Sa "tervisliku eluviisi" kestel enda tervist nullid?

Kõige koledam on see, kui oled üks neist, kes joobesolekus veel rohkem suitsetama hakkab. Tee seda iganädalaselt ja võid kindel olla, et Sa oma eesmärki spordis ega kaalulangetuses ei saavuta.

Ma ei pane pahaks, et keegi suitsetab või alkoholi tarbib – üldse mitte. Pigem ma püüan säästa neid inimesi ajaraiskamisest, sest need treenijad ja kaalulangetajad nullivad enda tegevust järjepidevalt. Ma ise joon ka aegajalt alkoholi, kord-kaks aastas ikka, aga teadvustan endale ka siis, et homme hommikul ma ei kaalu vähem kui täna hommikul kaalusin.

Ja muidugi ei ole need ainsad võimalused. On veel liikumatus (tugitoolisport). Alles hiljuti sõi üks naisterahvas lõunaks 10 muffinit, mille peale tema kolleeg uuris, kas seda liiga palju pole. Naine kiitis, et ta ju teeb need kalorid tasa, kui töö juures kogu päeva SEISAB. Ma loodan, et keegi siin lugejatest ei arva, et 10 muffini kalorid kaotame 8 h ühe koha peal seistes. Pidev näksimine on ka miski, mida ma kaalulangetajate puhul olen märganud. Või see, et kui täna õhtuks on planeeritud patutoidukord, siis vahet pole – võin juba terve päeva kõike süüa.

Noh, mis siis muud, kui edu eesmärgi saavutamisel teile kõigile!

Milliseid viise Sa veel tead eesmärgi mittesaavutamiseks?  

Muide, ma päriselt tegingi endale Facebooki lehe ära: VAATA SIIA 🙂



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab langetada kaalu ja saavutada unistuste vormi. Saate ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod

Mobiilimakse

Ühe kuu makse

Tellimuse summa lisandub igakuiselt telefoniarvele.

14.99€ kuus

Valitud

Sisesta oma telefoni number

Peale numbri sisestamist saadame sulle SMSiga kinnituskoodi.

Sinu mobiilimakse õnnestus

Konto olemas? Logi sisse