110139 kasutajat 492 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Oh mind küll…


Teate, ma olen õgard. Ma armastan söömist. Ja muidugi armastan ka trenni teha.

Mu võistluspäeva õhtu kujunes küll raskeks. Ma teadsin, et nüüd saan süüa. Ma olin üks fitnessi neidudest, kes tegi vea ja sõi end üle. Olen küll lugenud artikkleid, et tuleks tasapisi tulla välja sellest dieediperioodist, aga kus sa sellega. M a ahmisin toitu sisse. 

Õhtul läksime siis välja tähistama. Mul oli koguaeg plaan võtta sealiha ja sokolaadikooki jäätisega. Praad oli tegelikult hiilgama suur ja ma sõin siiski kõik ära ja peale selle tuli kook. Nämm. Muidugi sellega see toitumine ei lõppenud, koju jõudes oli vaja külmkapp üle vaadata ja kõigest osa saada. Läks juustu, läks komme ja läks veel Britta kooki ka. Ja mudiugi see lõõgastav vein, mhmmm. Ja mis arvate kuidas ma end õhtul tundsin, nagu õhupall. Kujutage pilti hunt sõi punamütsikese ära ja milline pall tal ees veel oli. Oeh. Jah ma lubasin endale, et enam nii ei tee ja ma siiski nädal aega tegin omale nii. Sõin kõtu valusaks. Nii raske oli saada rajale tagasi. Ja nüüd tänaseks olen rajal tagasi. Ja tunne on palju parem. Kuigi võin ausalt öelda, egas ma headest asjadest ei loobu, kui tunnen, et ma nüüd tahan saada jäätist siis ma söön seda, aga uskuge ma loen ikka siis ka kaloreid ja panen asjad kirja. Leidsin just Kingsi jäätise, mis on laktoosivaba ja ei sisaldanud ei palju suhkruid ega kaloreid. Kuigi jah ma siiski end piiran magusa suhtes. Et igapäev tõesti ei jõhverda seda sisse. Egas mu kaal polegi mulle probleemiks. Just pean hakkama siin juurde võtma ja lihast jällegi kasvatama. Võin vabamalt süüa, aga teadlikult või alateadlikult ma siin ikka loen neid kaloreid ja toitun tervislikult edasi. Kuigi ma toitun nüüd Fitlapi järgi  siis aeg ajalt panen ikka toidud myfitnesspali sisse, et oleks siiski ülevaade mu kaloraazi üle. Ja kui ma tunnen, et mul jääb siiski toidust puudu, söön ma siiski miskit juurde. Tihti jääb mul just tööl toidust puudu, kunas mul on füüsiline töö ja 13 tundi pikk, siis vahel ei saa ma nende toidukogustega hakkama. Aga vabadel päevadel suudan ja saan ma selle toidu kogusega hakkama. Kui kaua kulub teil kokkamisele? Igakord kui ma süüa teen, viibin ma köögis 4 tundi, lõpuks ma olen söögi tegemisest jubedalt väss ja jalad ka all valutavad. Muudkui kaalu, tükelda, valmista ja veel pese nõusid ka. Muidugi ma teen süüa ka nii, et endale teen oma kogustega ja mehele oma. Eraldi kokkan, aga sama söök. 

Trennidest nii palju, enne võistlust jah tegin väikseid raskuseid ja rohem kordusi. Kui nüüd jõusaali sain täis kõhuga ja suurema energiaga, avastasin et osades harjutustes mu raskused suurenesid. Oi ma jumaldan raskustega trenni tegemist. Enam ma ei vibuta lõuga ka niisama teha, kohe panen siin 5 kilose ketta otsa ja tõmban lõuga. Mõnus. Nüüd olengi nädala raskustega teinud ja ausalt tunnen, et keha on väss. Ja tundub, et on tekkinud magneesiumi puudus. Krambid tulevad niisama. Lihtsalt harjutuse lõppedes ja puhates tekkis kaela kramp. Jube valus oli. Või kõndides näiteks kannikasse. Mis ikka magneesiumi sööma. Muidugi on ka nüüd lihased valusad. Hetkel võtab kuidagi jälle see taastumine kauem aega. Tuleb lihtsalt see rütm nüüd jälle paika saada. 

Ausalt öeldes olen omadega pahuksis. Ma peaks siin juurde võtma ja lihast kasvatama, see tähendaks seda, et ma peaks fitlapis panema, et tahan juurde võtta, aga samas kes tahab suveks end koguda. Muidugi ei usu ma, et ma siin väga juurde võtaksin, sest trennide tamp on ikka peal. Aga jah tahtsin ju puusadel olevast rasvast lahti saada. Oeh keeruline see, egas ongi kas tahad lihast kasvatada, et söö rohkem ja tee jõudu, või söö vähem ja vibuta niisama trennides. Nu ma veel pean siin endaga nõu ja vaatan mis ma täpsemalt teen. Eks tuleb lihtsalt kuidagi oma keha tundma õppida ja vaadata ja katsetada kuidas miski mu kehale mõjub. See tähendab seda, et peaksin veidi rohkem tähelepanelikum olema oma keha suhtes. Igaljuhul on mul plaan järgmine kuu osta omale BCAA jook ja L-Carnitine.Tahaks siiski ka, rasvadele tuld anda. Ja eks keha vajab ka vitamiine. 

Oih nüüd sattusin küll jutustama. Marsin nüüd 3ks tööpäevaks süüa tegema. Nämm nämm

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Malle Kiika
4147 lugemist / 1 fänn
Minust

Tere, tere! Ma vist olen pea terve oma elu, st 28 aastat, mingil määral spordiga tegelenud. Põhikoolis jumaldan siis neid 60 meetri ja 100 meetri jookse ja kaugushüpet. Tartusse tulles alustasin tantsimisega, millega tegelesin 5 aastat. Lühidalt siis, et lebotamist ja laiskust ei salli. Lamamine ja päeva maha magamine pole minu jaoks. Üritan võimalikult aktiivne olla.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Mulle meeldib Fitlap sellepärast, et ma jumaldan neid toite mis seal on. Ma olen tänu sellele hakanud armastama kokkamist, ma naudin sööke. Ikka suurepärane asi on see Fitlap. Kõik sinu eest arvutatud ja ära tehtud. Sina aind kokka ja naudi sööke. Ja ausalt olen paljudele Fitlapi soovitanud ja kiidan seda meeskonda selle suurepäerase töö eest, mis nad teevad.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.