Põgus pilguheit aasta viimasesse päeva

Head uut aastat, armsad kaasteelised!

Tegelikult olen nii õhinas uuest alanud aastast (tõesti ei mäleta ammu sellist head tunnet aasta alguses), et isegi ei taha tagasi vaadata. Kuigi erinevalt paljudest tuttavatest oli mul ka möödunud aasta täitsa mõnus aasta. Aga eilse päeva söömisest peab ju ometigi siin rääkima, eriti arvestades, et see pani väga ilusa punkti meie plussivabale väljakutsele. Olgu kohe siis öeldud, et alustasin detsembrit 63,2 kg, mis oli mõnisada grammi kõrgem, kui mu kaal enne 1. detsembrit tegelikult püsinud oli. Kuu jooksul on kaal sikisakitanud ilusti 62 ja 63,2 vahel (vaid korra hüppas üle). Viimane nädal kulges eriti ilusti igapäevase -100g taktis. Aasta viimasel päeval, nagu ma endale lubasin, sõin, mida tahan (st ei teinud kava). Tänahommikune kaal 62,2 kg. Rõõm! Sest esiteks jäin kogu kuuga miinusesse tervelt 1 kiloga, teiseks oli ka eilse hommikuga võrreldes ainult + 100g.

Mis siis minu eilses menüüs oli. Lisan kohe, et kõik on silma järgi, midagi kaalumata ja arvutamata tehtud ja teate kui raske see oli! Vägisi tekkis isu kõik nutridatasse toksida, et teada saada ikka palju kaloreid ja mis tasakaal kokku sai. Aga ma lõin endale piltlikult vastu näppe, et kui oli reegel, et söön, mida ja kui palju tahan, siis nii jääbki!

Hommikuks puder omletiga, sellest ei hakanud piltigi tegema.

Lõuna eel lappasin ajakirja Fitness naistele ja sealt jäi silma isuäratav brüsselikapsa-kinoa-šampinjoni roog, millest ma koduste toorainete baasil tegin brokoli-kinoa-singi roa. Väga hea ja toitev sai. Ei väsi kinoat kiitmast – suurepärane valguallikas ka muide.

Õhtusöögiks seapraad kartuli-porgandipüree ja kõrvitsasalatiga. Fitlap on minu toidulauda muutnud ka selles osas, et ma tahan palju rohkem vaheldust ka pisiasjades. Seepärast tegin endale liha kõrvale püreed, mitte lihtsalt keedukartulit, mida ülejäänud pere sõi. Praegu pildilt vaatan, et ports tundub kasin, aga minu jaoks oli see üsna ülemise piiri juures juba. Ma poleks rohkem jaksanudki, mis paneb mind hetkeks muretsema säilitusportsude pärast. Taldrik on ka muidugi päris suur tegelikult.

Magustoiduks tegin meie pere lemmikut: tagurpidi õunakooki. Originaalretsept on 4 muna – klaas jahu – klaas suhkrut. Endale tegin 16 cm vormiga koogi 2 munast, poolest klaasist rukkijahust ja 20 g suhkrust. Lisaks kaneeli ja piparkoogimaitseainet, peale sulatasin tüki laktoosi- ja suhkruvaba šokolaadi ning puistasin mandlilaaste. Maitses väga hea, natuke nagu šokolaadikook lausa. Ainus jama, et need muud jahud ei kerki kohevaks, koogid on ikka parajad plönnid. See küll ei vähenda nende maitseomadusi, seega tuleb vist lihtsalt harjuda, et kohevat kooki enam ei saa, kui nisujahust loobunud oled. Pildil on 1/3 tervest koogist.

Ja aasta tuleb ju ikka lillega lõpetada: pähklivõi-õuna amps aastavahetuseks!

Lisaks läks eile kõhtu 1 banaan peale 3 km jooksu, 5 kommi ja paar küpsist ning muidugi 4 tassi piimakohvi. Lisaks sellele tundsin öösel kell pool kaks, et ma pean uue aasta puhul kindlasti kohe saama ühe (isetehtud) burksi hinge alla ja seda ma ka sain.

Kuna number 62 meeldib mulle kohe väga (palju ilusam kui 61,9 näiteks), siis otsustasin rahuliku südamega, et mulle see sobib, kui kaal 62 ja 63 vahel püsib, seega hakkan mina tänasest säilitama. Elu on lill!

 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod