84826 kasutajat 424 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu,
ole terve ja hoia kokku raha.


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis
Plaanimajandus ja isetegevus
12.02.2017

Reedel olin täis otsustavust ja panin üle pika aja terveks nädalavahetuseks kava kokku. Muidu mul käib jätkuvalt nii, et hommikud kavajärgsed hommikusöögid peast, lõunad koolisööklas, õhtuks tavaline kodune supp või praad, mis ilmselt ka 90% kavale vastaks, ja hilisõhtu on kas juba päeva jooksul "ära näksitud jama" või siis mingine smuutilaadne toode omast peast.

Laupäeva hommikul muidugi ei olnud enam üldse selle riisipudingu isu, mille ma kavva panin. Omleti isu oli – singi, köögivilja ja seemneleivaga, aga kindlasti ka mungoa idudega. Ei saa nii olla, et neid tervislikke lisandeid ei saa kavva sokutada.  Muidugi saab, kui abiks on nutridata. Natuke vähem õuna ja leiba, asemele idusid. (Lisatud: tänu Ennikesele leidsin kasutusjuhendist, et mungoa idud on vabavara, hahaha). Hommikusöök a'la Muhv kohendatud retseptist omlett seemneleivaga:

Siis toodi lapselapsed hoida, nii et lõuna muutus šokolaadistritsliga patukorraks ja õhtusöök, mis pidi olema tervislikud friikad kotlettidega, muundus ka täiesti tavaliseks kartulipüreeks hakklihakastmega:

Hilisõhtul sai veel pojaga koos staadionil jooksmas käidud, auhinnaks üks tahedam smuuti enamvähem retseptist kihiline smuuti. Mina teen oma smuutid kõik paksud, lusikaga söödavad – täidab rohkem kõhtu kui vedel lurr, seega asendustest 4% kreeka jogurt ja kohupiimapasta:

Täna siis proovin uuesti kavas püsida. Hommik algas planeeritult õuna-kodujuustu pannkookidega, õuna asemel banaan ja pool kodujuustust asendatud kohupiimakreemiga, mis läks moosi asemel peale. Sain säilitajana päris korraliku hunniku, mis sellegipoolest haihtus minutitega:

Igatahes on hetkel menüü planeerimine jälle elevust pakkumas, loodetavasti mõnda aega kasutan kava ka siis usinamalt, sest tegelikult on selline konkreetsus ja planeeritus äärmiselt mugav. Isegi kui koguseid ei kaalu, vähemal tead, mida kasutada. See on küll asi, mille ma siit ka iseseisvasse ellu kaasa võtan: menüü ette planeerimine. Sest kui sa oled kasvõi ligikaudselt läbi mõelnud, mida sa järgmine päev sööd, siis ei kuluta sa sellele aega vahetult enne söögikorda, kui nälg on juba käega katsuda ja iga asjatult kulutatud minut ajab ainult tigedaks, kuni lõpuks haaradki eiteamida suhu.

Täna on veel plaanis puuviljasalat juustuga ja mulgipuder sealihaga (kruubipuder ahjulihaga retseptist).

Elu on lill!

PS. Kaal püsib 62,2-62,5. Arvestades, et oli just SEE periood, siis isegi hästi.

PPS. Planku teen ka, alustasin 40 sek pealt, 3 päeva teen, 1 puhkan, 10 sekundi kaupa katsun tõsta, eile sai 2 minutit täis.

 

Maire K. on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.