120461 kasutajat 507 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Tehtud!


Tundub, et meie majas piisab lihtsalt mõttest, et nüüd hakkame kaalu langetama ja langebki. Sest sisuliselt ei muutunud hr. Teinepoole toit(u)mises selle kolme päeva jooksul küll midagi muud, kui et kaks päeva sai ta suppi (aga sellest, et supp, eriti kanasupp,  talle kaalulangetuse seisukohast sigahästi mõjub, kirjutasin ma põgusalt juba eelmine kord). No ja ilm läks jahedamaks, mis veepeetuse (õigemini selle lõppemise) arvelt võib ka täitsa vabalt kaalu mõjutada.

Igatahes – trummipõrin ja fanfaarid – eile õhtul nägime kaalul 79,9 ära 🙂  Ok, täna hommikul püsis seal küll jonnakalt 80,0, aga härral ongi kummalisel kombel õhtune kaalunumber reeglina väiksem kui hommikul. No igatahes ma seekord hõiskan selle siin kohe maha, sest mine tea, mis homme toob. Ptüi, ptüi, ptüi.

Meil järgnes eile kaalumisele ka väike vaidlus, et mis edasi. Härra tahab jonnakalt oma 75 kätte saada, mina üritasin kõikvõimalike meetoditega märku anda, et minule sellised kondikubud ei meeldi ja et juba praegu on ta saledam, kui ma teda iial näinud olen. See on täitsa tõsi, sest meie kohtumise ajal kaalus ta mäletamistmööda ka 80 kilo (või oli see siiski 76?), aga oli märksa paremas füüsilises vormis, st mõnusalt lihastes ehk et mõõtudelt veidi suurem kui praegu. Seekord ma isegi ähvardasin, et kui ta rohkem sööma ei hakka, siis ma lihtsalt lisan igasse toitu õli, et kaloreid rohkem oleks. Eks paistab, mis saab… Jäme ots (loe: kulp) on ju ikkagi minu käes 😛

Aga tulemus on muljetavaldav: 3 päevaga 1,5 kilo miinust. Ma ei tea, kas see on kokkusattumus, aga eelmine kord, kui ma ehtsast mahesupikanast köögiviljasuppi keetsin, kukkus ka kaal päevaga kilo ringis. Tuttav munatalunik toob vahel ka supikana, tõmban sellel naha üle "kõrvade" ja keedan 3h puljongiks, kusjuures sellest kidurast nahata kanast tuleb nii rammus puljong, et seekord võtsin ma pool kogust järgmist suppi ootama ja allesjäänud poolest kogusest sai 4,5 l suppi (kaheks päevaks). Tõsiselt maitsev!

Kuna õhtusöökide kaloraaži on mul suht keeruline härra portsust arvutada, kuna ma teen tervele perele suvaliste kogustega ilge laari, siis need kolm päeva arvutasin ma kokku vaid hommiku- ja lõunaportsude kaloraaži, et umbkaudu hinnata, kui palju võiks õhtul härrale süüa ette tõsta.  No keskmiselt tuleb kaasapandav toit 1000-1200 kcal  kokku, seega õhtul ikka võib tublisti süüa ka arvutamata. Järele jäänud ca tuhande kilokalori eest saab ikka päris palju korralikku toitu.

Tegin ka pilte (pildistamine muide mõjub menüü planeerimisele hästi, sest no kuidas sa ikka näitad iga päeva sama toitu või päris rämpstoitu, eksole). Menüüd oli siis kolmel päeval järgmine:

23.08: hommikuks tortillarullid omletiga, lõunaks tatar (265g) seamaksa (200g) ja kurgihapukoore salatiga, õhtuks kanasupp (kuna härra saabus koju öösel pool kaks, siis soojendas ise ja pilti pole, aga pmst sama suur ports oli talle valmis pandud, kui järgmise päeva pildil). Ilmselt sõi ta sinna juurde ka paar viilu leiba ja lisas (teda tundes) vähemalt 50-60 g hapukoort. Hommik ja lõuna kokku andsid 1225 kcal.

24.08: hommikuks (eilses puljongis) keedetud kanafilee (120g) kodujuustu-avokaadosalatiga (270g kodujuustu, 40g avokaadot + muu), lõunaks heeringas (140g) marinaadis keedukartuli (285g) ja hapukoorega, õhtuks kanasupp (see pole mitte taldrik, vaid liitri suppi mahutav kauss) ja magustoiduks kodujuustu-rukkikama-mustikamoosi maius. Lisaks sõi  kaks juustuvõileiba. Kõik muu, välja arvatud supp, andsid kokku 1613 kcal.

25.08 Hommikuks 300g maitsestamata rasvatut kohupiima, 1 banaan, 3 tl maasikamoosi, 10g päevalilleseemneid ja natuke külmutatud vaarikaid, lõunaks omlett singiga 2 munast + kurgi-hapukooresalat, õhtuks pasta polognese hapukoorega ja kuna hommik+lõuna andsid seekord kokku vaid 900 kcal, siis magustoiduks tass piima ja 2 suurt Kaera-Anni küpsist.

Lisaks sööb härra juurde ka ohtralt tomatit ja kurki igale poole, mida ma pole pildile püüdnud.

Kaalu kukkumine graafiliselt ka: 22.08 – 81,5 kg, 23.08- 81,3 kg, 24.08 – 81,0, 25.08 – 80,2, 26.08 – 80,0.

Üldiselt on hr. Teinepool kaalulanguses natuke edukam/kiirem olnud kui mina: 9.04 – 26.08 ehk 4,5 kuuga -16,7 kg. Mina võtsin viie kuuga 15 kg alla. Eks siis paistab, mis edasi saab – kas peale jääb Piibeleht või Vestman 🙂 MIna kavatsen täna igatahes tähistamiseks kooki teha.

Elu on lill!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Maire K.
65057 lugemist / 49 fänni
Minust

Olin 6 aastaga juurde võtnud 16 kg. Pikalt püsis kaal 79 peal ja ütlesin siis endale, et 8* ei tohi ette tulla. No ja kui tuli, siis lubasin endale, et vähemalt 10 kg PEAN alla võtma, 15 oleks veel parem. Minu põhimure ei ole tegelikult toitumine, vaid vähene liikumine - katsun siin mõlemaga toime tulla. * Kevadest sai sügis ja ma olen 19 kg kergem! Fitlap on elustiiliks saanud!

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Mulle meeldib mugavus, organiseeritus ja statistika - kõike seda Fitlap pakub :)

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva