120785 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Pühade aruanne


Lõpust alustades ehk kokkuvõte – olin tubli! Ei mingit ülesöömist ega laisklemist. Samas ei loobunud ka millestki. Kogused on tähtis kontrolli all hoida. Tegelikult oli see nädal paras pidu ja pillekaar, kõigepealt lapse sünnipäev, siis puhkuseliigud, siis jaanid, täna veelkord lapse sünnipäev. Avastasin, et kõik need pralled on ka võimalik ilusti kavasse sokutada ja nagu ütlesin, koguseid lihtsalt jälgida. Ei pea ju sööma kolm tükki kooki kui võib ühega piirduda, onju. Aga eks oma jälje see nädal ikka on jätnud, kaal ei langenud, küll aga püsis. Asi seegi. Kuigi olen endale kogu aeg sisendanud, et läheb, palju läheb maha, end piinama ja õnnetuna tundma ma ei hakka. Tegelikult on ju need -6kg ka juba enesetunnet ja välimust oluliselt parandanud, inimesed märkavad ja teevad komplimente, number väiksemaid riideid saan juba proovida jne. Aga veel ei osta 🙂  sest miinimumprogramm on ju -10kg. See nädalane seisak siiski nii palju minu mõttemailma mõjutas, et tormasin peale pühi kohe poodi ja ostsin köögikaalu. Hahaha. Nii palju siis jonnimisest, et mina küll midagi kaaluma ei hakka.

Otsustasin, et kuna puhkuse ajal on mul liikumist veel vähem kui tööl käies, siis alustan vähemalt viit päeva nädalas jalutamisega – rahulikult ja mõnuga. No et need 10 000 sammu, mis inimese tervislikuks eluviisiks iga päev ka trenni tegemata tehtud peaks saama, kohe hommikul ka tehtud saaks. Teoreetiliselt võiks siis kasvõi päev otsa diivanil kududa või õmblusmasina taga istuda. Kuna aga minu aktiivsus on imekombel tõusnud (mina – eluaegne spordivihkaja ja Laisk suure tähega), siis teen neli korda nädalas veel trenni ka lisaks. Ilusate ilmadega on rattasõit tõeline fiiling! 20 km tunniga on paras tempo, et saab nii loodust nautida kui vahepeal kiiremat aeroobset koormust anda. Kehvema ilmaga käin tempokalt kõndimas, kas keppidega ja ilma. Võtsin siiski pähe, et trenniga ei maksa ka lolliks minna ja kontrollifaktoriks, et nii ei läheks, ongi see, et igalt tripilt peab ka mingi elamuse saama. Kas mõnd uut õitsejat teeservas märkama, metsmaasika noppima, üle tee silkavale jänesele järele lehvitama vms. Ja kui mõni päev tunnen, et ikka ei taha treenida, siis ei treeni ka – teen järgmine päev. Kardan lihtsalt, et kui selle toitumise ja trenniga end liiga üles kruvin ja maksimumi endast välja pigistan, siis mingil hetkel tekib tunne, et miks ma pean nii end piitsutama ja kuhu siis elumõnu jääb. Ma olen kohe väga hea sisekõneluste pidaja, aga iial ei tea, kumb pool – kas motiveeriv või õigustusi otsiv – peale jääb. Seega parem sellele negatiivsemale poolele põhjust pead tõsta mitte anda ja kõike mõnuga võtta 🙂

Elu on lill!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Maire K.
65366 lugemist / 49 fänni
Minust

Olin 6 aastaga juurde võtnud 16 kg. Pikalt püsis kaal 79 peal ja ütlesin siis endale, et 8* ei tohi ette tulla. No ja kui tuli, siis lubasin endale, et vähemalt 10 kg PEAN alla võtma, 15 oleks veel parem. Minu põhimure ei ole tegelikult toitumine, vaid vähene liikumine - katsun siin mõlemaga toime tulla. * Kevadest sai sügis ja ma olen 19 kg kergem! Fitlap on elustiiliks saanud!

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Mulle meeldib mugavus, organiseeritus ja statistika - kõike seda Fitlap pakub :)

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva