120974 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Superpakkumine - 33 %

Pühapäevane toidulaud piltides


Pühapäeviti on rohkem aega toiduga mängida. Ses mõttes, et sättida ja pilti teha.

Hommik algas poole kümne paiku, kui istusin arvutisse, et otsin, mida võiks süüa teha. Tegelikult kaldusin pudru poole, kuna tööpäevil ma seda ei tee. Aga jäin hoopis blogisid lugema ja jõudnud Külli ajaraamatusse, soovis tema seal kena pannkoogilõhnalist hommikut. Pannkook see olgu siis!

Retsept ikka "Banaanipannkoogid riisijahuga". Sel lihtsalt põhjusel, et kookos- ja mandlijahu pean mina liiga kalliks. Kuna olen laktoositalumatu, pean ma piimatoodetega alati vangerdama. Ja et ma olen neid pannukaid ennegi teinud, siis teadsin, et eriti kaval on ricotta (75g) asendada Tere 0,9% laktoosivaba kodujuust jogurtiga (143g) – pea topeltkogus võrreldes ricotaga. Aga et lihtsalt pannkooki on ka nadi süüa – tahaks ju midagi peale määrida – siis ohverdasin ikkagi poole kodujuustukogusest (72g) ja asendasin selle omakorda Tere 5% laktoosivaba maitsetamata kohupiimapastaga (53g). Kugi neid pannkooke on ikka natuke vilets pöörata, siis katsetasin seekord 16cm pannil ülepannikooki. Kodujuustuga ei ole tainas nii vedel ja ettevaatlikult sai isegi tervena keeratud küll. Pohlad toormoosi tarvis on näpatud hilisõhtusest retseptist "Puuvili seemnetega".

Nädalavahetustel kipuvad söögikordade vahed paigast loksuma, lõuna sai söödud alles viie paiku, seepärast jälle – eile ju alles sõin – oa-singisalat. Muna ma kunagi sellesse salatisse ei pane, puhtalt seepärast, et salatit teen ma alati siis, kui on kiire ja/või suur nälg ja mul pole aega muna keeta. Täna läks see muna õhtustesse kotlettidesse. Ülearust vabavara ma ei lisa, uba ja sink peavad ülekaalus olema. Õuna asemel pirn – oi kui mahlane ja magus see oli. Pool salatisse, pool niisama nahka – muidu oleks maitsete tasakaal minu jaoks paigast olnud. Ja vat sellel salatil käib minul mais ka sees, käis juba enne fitlapi ja käib igavesti. Kuna asendustes seda pole, siis … lihtsalt lisasin ja asi mutt.  Kurki seevastu pole kunagi lisanud, eile proovisin esimest korda ja täitsa meeldis. Muna jätsin õhtustesse kotlettidesse. Kogus 360g – täitsa paras kõhutäis.

Õhtusöök jäi siis poole üheksa peale juba. Kuna perele oli plaan kotlette teha, siis valisin retsepti "Kotlett kartulitega". Kotletiretsepte on meil mitmeid, aga see osutus valituks, kuna mul oli isu püree järele ja selles on hapukoor (mille asendasin kohvikoorega). Aru ma ei taipa, miks meil pole munaga kotleti retsepti! Ilma on ikka väga narr neid teha, ei püsi koos ja üleüldse on nagu lihtsalt praetud hakkliha. Nii et alati ma kombineerin kuskilt teisest retseptist ikka muna ka taignasse. Suvikõrvitsat lisasin ka. Endale tegin ülepannikotleti 🙂 Ülejäänud taignasse lisasin pere tarvis riivsaia ka, et ikka paremini koos seisaks.

Mina ei tea, kus planeedil mina elanud olen, aga minu jaoks oli see uudis, et kartul keetes oma kaalu ei muuda!? Muidugi ma ei tahtnud uskuda ja katsetasin. Uuristasin ühele kartulile väikese augu sisse, et ära tunneks ja kaalusin enne ja pärast. Jutt jumala õige! Tore, kui ikka veel midagi uut elus teada saad. Novat ja selle auguga kartuli koos lubatud 30g porgandiga ja kohvikoorega trampisin püreeks. Pere pidi keedetud kartuli ja porganditega leppima. No ikka seepärast, et miskipärast jagub neile kilost keedukartulist, aga kilost keedukartulist tehtud püreest jääb puudu.

Vabavara eriti juurde ei tahtnudki, kuna ports tuli jälle üüratu (sest kotlett on ka püree all, mitte ümber selle!) ja ausalt, mul oli lausa vastik olla pärast, kui magu nii täis oli. Mis pani mõtlema, et kuidas ikkagi see elu säilitades olema hakkab. Mina küll ei taha seepärast kotletist ja kartulipüreest jm korralikust soojast toidust loobuda, et ma olen sunnitud valima retsepte, mis annavad väiksema koguse. Peab mingi normaalsem lahendus ikka olema. Aga mis siin ette ikka põdeda, elame-näeme.

Ja näeme ehk juba oktoobris, sest graafik lubab soovkaalu 29. spetembriks. Kuigi pea kolm kilo on veel minna. Ja kilo nädalas – selleks peaks ma "väga korralikuks" hakkama. Samas teeb kaal vahel üllatusi, seisab-seisab ja siis kukubki kilo jagu, et siis jälle natuke seista.

Elu on lill!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Maire K.
65611 lugemist / 49 fänni
Minust

Olin 6 aastaga juurde võtnud 16 kg. Pikalt püsis kaal 79 peal ja ütlesin siis endale, et 8* ei tohi ette tulla. No ja kui tuli, siis lubasin endale, et vähemalt 10 kg PEAN alla võtma, 15 oleks veel parem. Minu põhimure ei ole tegelikult toitumine, vaid vähene liikumine - katsun siin mõlemaga toime tulla. * Kevadest sai sügis ja ma olen 19 kg kergem! Fitlap on elustiiliks saanud!

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Mulle meeldib mugavus, organiseeritus ja statistika - kõike seda Fitlap pakub :)

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva