Suvepakkumine - 30% Kasuta kohe

Padukorraliku 2. nädala aruanne

Nõnnaviisi, jälle nädal möödas ja aeg kokkuvõtteid teha.

Nagu näha, on ka esimese nädala viimane päev graafikus, et oleks parem jälgida, kust jooned tulevad. Et siis esmaspäeva hommikuks olin ma fitlapi joone kätte saanud ja seal see rõõm ka lõppes. Täiesti arusaamatul põhjusel hommikune kaal tõusis järgmisel hommikul, ag akuna oma märkmetest loen, et esmaspäeval oli ka seedeprobleeme (lahtisuse suunas), siis võimalik, et organismis midagi toimus. Ülejäänud päevadel olen kirjutanud, et hea kerge tunne (isegi kui kaalunumbrid seda tunnet langusega ei toetanud). Ühel õhtul küll juhtus nii, et tegin peale jooksu apelsini-kiivi smuuti ja pärast seda tõmbas magu nii ropult krampi, et roni või mööda seinu üles. Õnneks soojendavast mähisest oli kasu ja püsivaid tervisehäireid ei tekkinud.

Reedest otsustasin tööl lõunat mitte süüa ja kas nüüd sellest või puhas juhus, aga kaal on nüüd iilusti 100g päevas nagu plaan oli, langenud, paraku 300g rohelisest joonest ülalpool. Aga peaasi, et on kerge tunne (ja tõesti on õhem olemine) ja kaal langeb. Eile oli esimene päev, kus kaal ka õhtul jäi alla 67, oi seda rõõmu. Mis iseenesest andis lootust täna hommikul eriti ilusat numbrit kaalul näha, aga võta näpust, täpselt sama, mis eile hommikul. Kuigi tunne on aina kergem ja õhem. Ja see ongi ju peamine, tühja neist numbritest.

Numbritest rääkides – ma tõesti ei tea, kust need grammid lähevad ja miks ma seejuures end järjest õhemana tunnen, kui sentimeetrid juba juuli keskpaigast sisuliselt ei vähene. No korra venitasin mõõdulindi endale ikka väga ümber, et kasvõi 1 cm võrra siit ja seal väiksem number tuleks, no et motivatsioon püsiks. Sest tegelikult on ainus koht, kust veel kahaneb, rind. Need kehaosad on ikka väga hädiseks jäänud (mind pole hea rinnapartiiga õnnistatud ja see oli kaalutõusu juures teine pluss, et vähemalt sain endale normaalse partii. Esimene pluss oli siis see, et jalad ja käed ei külmetanud enam. Nüüdseks on mõlemad plussid jälle miinuses.

Trennipoolest oli jooksunädal: 2 x 3,8 km ja üks 5,1 km ots. Too viimane oli minu jaoks ikka meeliülendav saavutus (arvestades, et ma viskasin oma teisele poolele kinda, et 2 aasta pärast tahan ma poolmaratoni läbida. Ma muidugi annan oma vanusest endale aru ja kui ikka selle poole püüdlemine mingil põhjusel "tapmiseks" kujuneda ähvardab, siis loobun mõttest ja isegi ei nuta mitte. Tervis ja heaolu eelkõige, lipata võin ka iseenda jaoks ja just nii palju või vähe, kui mõnuga tegemiseks jaksu on.

Ühe 30 km rattaotsa tegime mehega ka. Seekord oli tema tempomeistriks ja see andis tunda – keel oli vestil, aga aeg tuli hea.

Aa, ja tehkem mingi rist kuskile seinale – ma ostsin trenniajakirja naistele!

Jumala asjalik. Kuigi kahe nädalaga pole ma ikka veel lihastrennini jõudnud, siis lugesin selle huviga otsast otsani läbi ja olen nüüd nii indu täis võimlema hakata, et mine hullu tea – varsti laulan vist sellele ka kiidulaulu (siiani oma olen lihastrenni kui  mitte-väga-minu-maitset-alasse suhtunud).

Elu on lill!



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab langetada kaalu ja saavutada unistuste vormi. Saate ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod

Mobiilimakse

Ühe kuu makse

Tellimuse summa lisandub igakuiselt telefoniarvele.

14.99€ kuus

Valitud

Sisesta oma telefoni number

Peale numbri sisestamist saadame sulle SMSiga kinnituskoodi.

Sinu mobiilimakse õnnestus

Konto olemas? Logi sisse