91905 kasutajat 426 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu,
ole terve ja hoia kokku raha.


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis
Maire K. on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.
Niisama mula
04.02.2017

Täitsa kummaline, mul on juba mitu päeva tahe blogida ja ei ole midagi tarka öelda.  Ja kui inglased räägivad mitte midagi rääkides ilmast, siis fitläpparid muidugi toidust.

Tegelikult on see nädal väga kummalise tundega möödunud. Ja ma julgen arvata, et selle tunde nimi on haigus, kuigi tunne on teistmoodi kui vanasti haige olles. Jõudsin järeldusele, et ilmselt on mul ka sees see vastik viirus, mis inimesi kõrvalt, nii kodus kui tööl, jalalt niidab, aga ju ma olen siis nii tugev nüüd tänu õigele toitumisele ja piisavale liikumisele, et viirus minust jagu ei saa. Kui, siis nii palju, et ma ei ole sel nädalal jooksma jaksanud minna, vaid ainult paar päeva jalutanud. Isegi oma sammueesmärgi olen ainult teisipäeval täis saanud.

Aga pole hullu, täna hommikul olen juba energiat täis. Eriti tore, et lugesin enne hommikusööke paari blogi ja sain energiat veel juurdegi. Carmeni positiivsusest pakatav hommik innustas mind kahekäigulist hommikusööki tegema. Õhtul panin hommikusöögiks tuunikala-avaokaadosalati, et hommikul edasi mõelda, kas või mis. Lihtsalt pole kunagi hommikut salatiga alustanud, see tundus kuidagi võõras mõte. Lisaks ei ole ma nii suur tuunikalafänn, et terve konservi korraga nahka paneks (minu ports 135g, konservis kala 140g). Aga õnneks Carmen mainis toitude poolitamist ja see oli see õun, mis mulle Heureka! tekitas – ma teen pool salatit ja pool midagi magusat juurde. Niisiis, minu hommikusöök: 1/2 tuunikala-avokaadosalatit ja 1/2 vaeseid rüütleid. Kuna mu tänane hommik on tavapärase lõuna kellaajal, siis kulus tugevam kogus lausa marjaks ära ka. Salatis on mais asendatud leivaga – see lihtsalt peab tuunikala juurde käima.

Kuna hommik oli lõunaajal ja neli söögikorda läheb raskeks päeva mahutada, siis ilmselt teen õhtuks kartulivormi ja lõuna+hilisõhtu arvelt söön korraga midagi eriti head. Mis see olla võiks? No muidugi midagi magusat – äkki kooki või küpsist vms. Eks paistab.

Kuna ma säilitajana saan endale suuremaid portse lubada, siis andku mulle fitlapi jumalad andeks, olen ma mõnd lemmikretsepti oma kiiksude järgi ümber kohandanud (ikka nutridata abiga, et kõik vinks-vonks oleks).

Nt spinativorm kartulipõhjal sai koostisesse lisaks singi. Seekord tehtud pannil, ei viitsi enda pärast ahju "kütta", aga kodujuustuga on siiski lihtsam ahjus, see ajab pannil tohutult vett välja. Spinat, muide, on üks asi, mida mul on alati külmakapis – nii kasulik asi. Ja kes veel aru pole saanud, siis mulle õudsalt maitsevad kõiksugu paja- ja vormiroad jms asjad, kus kõik koostisosad on segi keeratud. Ilmselt mõnede jaoks ei näe see sugugi apetiitne välja (nt meie pesamunale, kellel peavad kõik koosisosad selgelt eraldi olema).

Ja minu suur-suur-suur lemmik: banaani-ploomiomlett (ausalt ei ole vahet, sama teeb välja ka banaani-maasikaomlett) vajas hädasti paremaks manipuleerimiseks törtsu rukkijahu sisse. Kook tuleb mõnusalt pontsakas (ca 1-1,5cm paks) ja hästi koos püsiv.

Tegin eile perele ka tavalised pannkoogid pool speltajahu-pool rukkijahu, poisid sõid ja kiitsid, aga hr. Teinepool kahjuks nägi, et tainas on tume ja isegi ei maitsenud. Küsis, et kas meil normaalseid pannkooke enam ei tehtagi ja sai vastuseks lakoonilise Ei! His loss, ma ütleks, seda rohkem meile jäi 🙂 Olen aga täiesti kindel, et kui ta poleks tainast näinud ja oleks kooki maitsenud, poleks ta muhvigi aru saanud, millest see tehtud on, ja vitsutanud kolme eest neid. Ise teab, ega vägisi ei sunnita meil kedagi.

Elu on lill!

Maire K. on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.