Suvepakkumine - 30% Kasuta kohe

Nädalavahetuse challenge – tehtud!

Kati viskas kinda. Et nädalavaehtuse challenge iseendaga. Mina võtsin vastu. Mitte et mul oleks nädalavahetused kuidagi raskemad või patusemad vm, küll aga on sassis päevakava ja seega ka toitumiskorrad paigast. No ja kui söögivahe pikaks  venib, siis on vale amps suhu sattuma ka kerge.

Ehk siis minu eesmärk oli eelkõige regulaarselt süüa ja väljakutsele kohaselt ka igasugu ampsudest loobuda, mida ma muidu süümevabalt aegajalt endale ikka luban. Ütlen kohe alguseks ära – minu võit!

Pidin nädalavahetuse üksi veetma, aga laupäeva hommikul otsustas pesamuna ka koju jääda, mitte isa ja vennaga Lõuna-Eestisse seiklema minna. No pole hullu, ma võin ka kahele kokata. Olgu öeldud, et ega ta ikka ei tahtnud kõike minu repertuaarist, tegi endale ise nt pelmeene ja tellis Rimist pitsa. Seda lihtsam minul – kava panin kokku iseenda soove ja isusid arvestades. Laupäev pildis:

9.00 8-viljapuder mandlipuruga, 13.00 oa-singisalat, 17.00 lõhepasta, 20.00 kohupiima-toorjuustukook (astelpajuga).

Kõik oli hüper-super, ainult lõhepastast jäi elamus saamata, kuna kodus polnud kohvikoort ja piim ei andnud sellist mõnusat koorest kastet – pasta jäi kuiv. Kook oli pettumus selles osas, et 12cm vormi mahtus ära kahekordne kogus. Oleks ikka terve koogi (no mis see 12cm siis ära ei ole) tahtnud kerre keerata, sest maitses imehea! Tegin kodujuustu ja astelpajuga, muide. Pool on veel homseks alles.

Pühapäev pildis:

10.00 Soe einevõileib, 14.30 gluteenivaba banaanileib hilisõhtust laenatud maitsetamata kohupiimakreemiga, 18.00 pool portsu kiiret smuutit marjadega ning pool portsu banaanileiba ja  20.45 hakklihasupp.

Banaanileib on super – üsna magus laks ka ainult banaani ja meega tehes. Aga jällegi, 12cm vormi läks vabalt topeltports. Kahju!

Aeg-ajalt käib FBs läbi teema porstu suurustest. Eks see oleneb nii kaalust kui toidust. Nt lõhepasta oli vägev ports, supp paras ports (ma muidugi lisasin vett suht vähe, et ta paras püsiks), aga koogid – tahaks rohkem 🙂 Ja no see smuuti! Menüüs oli ta mul hilisõhtuks ja kuna tahtsin nii kangesti veel banaanileiba, siis olin sunnitud esiteks trenni tegema täna ja teiseks ikkagi ainult pool portsu smuutit jooma. Ja kuna ma sealt kohupiima laenasin juba lõunasse, siis tuli ainult jogurtiga pool klaasi ehk 100ml. POOL KLAASI! Õnneks meenus, et hommikusöögi kõrvalt oli veel puuvili söömata, mis andis 67g banaani ja see läks ka smuutisse. Hurraaa, eksole, sain tervelt 3/4  tavalisest 200 ml klaasitäiest. Õudne mõelda, kui poleks trenni ka teinud, oleks nälga jäänud (nali).

Tegelikult ei kurda – kõht on täis, kõrvalampse ei teinud, jooksin 6 km ja käisin 5 km. Aitäh, Kati, väljakutse eest. Võime korrata 🙂

Elu on lill!



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab langetada kaalu ja saavutada unistuste vormi. Saate ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod

Mobiilimakse

Ühe kuu makse

Tellimuse summa lisandub igakuiselt telefoniarvele.

14.99€ kuus

Valitud

Sisesta oma telefoni number

Peale numbri sisestamist saadame sulle SMSiga kinnituskoodi.

Sinu mobiilimakse õnnestus

Konto olemas? Logi sisse