110018 kasutajat 491 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Nädalavahetuse challenge – tehtud!


Kati viskas kinda. Et nädalavaehtuse challenge iseendaga. Mina võtsin vastu. Mitte et mul oleks nädalavahetused kuidagi raskemad või patusemad vm, küll aga on sassis päevakava ja seega ka toitumiskorrad paigast. No ja kui söögivahe pikaks  venib, siis on vale amps suhu sattuma ka kerge.

Ehk siis minu eesmärk oli eelkõige regulaarselt süüa ja väljakutsele kohaselt ka igasugu ampsudest loobuda, mida ma muidu süümevabalt aegajalt endale ikka luban. Ütlen kohe alguseks ära – minu võit!

Pidin nädalavahetuse üksi veetma, aga laupäeva hommikul otsustas pesamuna ka koju jääda, mitte isa ja vennaga Lõuna-Eestisse seiklema minna. No pole hullu, ma võin ka kahele kokata. Olgu öeldud, et ega ta ikka ei tahtnud kõike minu repertuaarist, tegi endale ise nt pelmeene ja tellis Rimist pitsa. Seda lihtsam minul – kava panin kokku iseenda soove ja isusid arvestades. Laupäev pildis:

9.00 8-viljapuder mandlipuruga, 13.00 oa-singisalat, 17.00 lõhepasta, 20.00 kohupiima-toorjuustukook (astelpajuga).

Kõik oli hüper-super, ainult lõhepastast jäi elamus saamata, kuna kodus polnud kohvikoort ja piim ei andnud sellist mõnusat koorest kastet – pasta jäi kuiv. Kook oli pettumus selles osas, et 12cm vormi mahtus ära kahekordne kogus. Oleks ikka terve koogi (no mis see 12cm siis ära ei ole) tahtnud kerre keerata, sest maitses imehea! Tegin kodujuustu ja astelpajuga, muide. Pool on veel homseks alles.

Pühapäev pildis:

10.00 Soe einevõileib, 14.30 gluteenivaba banaanileib hilisõhtust laenatud maitsetamata kohupiimakreemiga, 18.00 pool portsu kiiret smuutit marjadega ning pool portsu banaanileiba ja  20.45 hakklihasupp.

Banaanileib on super – üsna magus laks ka ainult banaani ja meega tehes. Aga jällegi, 12cm vormi läks vabalt topeltports. Kahju!

Aeg-ajalt käib FBs läbi teema porstu suurustest. Eks see oleneb nii kaalust kui toidust. Nt lõhepasta oli vägev ports, supp paras ports (ma muidugi lisasin vett suht vähe, et ta paras püsiks), aga koogid – tahaks rohkem 🙂 Ja no see smuuti! Menüüs oli ta mul hilisõhtuks ja kuna tahtsin nii kangesti veel banaanileiba, siis olin sunnitud esiteks trenni tegema täna ja teiseks ikkagi ainult pool portsu smuutit jooma. Ja kuna ma sealt kohupiima laenasin juba lõunasse, siis tuli ainult jogurtiga pool klaasi ehk 100ml. POOL KLAASI! Õnneks meenus, et hommikusöögi kõrvalt oli veel puuvili söömata, mis andis 67g banaani ja see läks ka smuutisse. Hurraaa, eksole, sain tervelt 3/4  tavalisest 200 ml klaasitäiest. Õudne mõelda, kui poleks trenni ka teinud, oleks nälga jäänud (nali).

Tegelikult ei kurda – kõht on täis, kõrvalampse ei teinud, jooksin 6 km ja käisin 5 km. Aitäh, Kati, väljakutse eest. Võime korrata 🙂

Elu on lill!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Maire K.
55980 lugemist / 48 fänni
Minust

Olin 6 aastaga juurde võtnud 16 kg. Pikalt püsis kaal 79 peal ja ütlesin siis endale, et 8* ei tohi ette tulla. No ja kui tuli, siis lubasin endale, et vähemalt 10 kg PEAN alla võtma, 15 oleks veel parem. Minu põhimure ei ole tegelikult toitumine, vaid vähene liikumine - katsun siin mõlemaga toime tulla. * Kevadest sai sügis ja ma olen 19 kg kergem! Fitlap on elustiiliks saanud!

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Mulle meeldib mugavus, organiseeritus ja statistika - kõike seda Fitlap pakub :)

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.