Nädal 3

Laupäeval pistsin rinda väikese isutusega, sestap menüü natuke niru.

Hommik oli veel täitsa ok isu: porgandi(koogi)maitseline puder kookospiimase kohupiimapastaga

Lõunaks omlett seemneleivaga – alati kindlapeale minek nii suure nälja, laiskuse kui isutuse korral.

Õhtuks oli isu täiesti kadunud. Ma isegi ei mäleta, mida pere sõi (ilmselt midagi eelmise päeva õhtust), aga endale ma otsisin üle poole tunni midagigi, mis isutaks. Lõpuks tegin lihtsalt singivõileibade retseptist soojad võikud (kuna selles on rohkem leiba ja vähem sinki kui sooja einevõileiva retseptis). Täitsa head said!

Hilisõhtuks kihiline mango-vaarikasmuuti keefiri, kohupiimapasta, mustikate ja vaarikatega.

 

Uute retseptidega läks seekord eriti hästi:

nädala sees tegin lõhet hapukoore-juustu kattega (kavaväline retsept) ja pühapäeval fitlapi retsepti kookospiimaga kinoa ja kana. Viimane sai kohe eriti mõnus roog, ainult et jube suur ports – pildidl on 2/3 minu kogusest, ülejäänu söötsin hr. Teinepoolele sisse (perele tegin muidu koorest kanapastat, aga sain nii ka kinoa talle maitsta antud ja no väga viltu suud ei tõmmanudki).

Küpsetamisega seevastu sel nädalal nii hästi ei läinud – ei jõudnudki selleni.

Liikumise poolelt oli väga rahuldustpakkuv nädal. Tegin kaks mõnusat jooksu ja ühe pikema 12 km jooks:kõnd otsa. Ja võimlesin tervelt kaks korda 🙂  Esimene kord jõudsin küll vaid 15 min taielda mingi kickbox elementidega cardio video järgi, mis meenutas mulle vanu häid aeroobika aegu Kaja Tuisu juhendamisel 🙂  "jõudsin" selle mõttes, et mitte ei väsinud ära, vaid läksin staadionile jooksma, selmet et kava lõpuni teha.

Teine kord tegin 50 min järgmiste videote järgi:

1) 15 min sellest videost https://youtu.be/8TOIWNAVADw  Samuti paarikümne aasta taguseid aeroobikatrenne meenutav hüplemine. Mina olen tantsus suhteliselt puuhobune ja igasugused liigutuste kombod on vaat et raketiteadus, sestap mul kannatust üle poole kaasa teha ei jagunud;

2) 4 min käsi https://youtu.be/a42wtkZsAfI

3) 10 min kõhulihaseid püsti asendis (jätkuvalt olgu tänatud see hea inimene, kes mulle siin kunagi märku andis, et sellised püstivideod kõhulihastele üldse olemas on) https://youtu.be/bqcH9h1ABzM

4) 10 min peput https://youtu.be/i1ZzdBgLtZg

5) 10 min jalad (+ pepu + kere)  https://youtu.be/XLGzubW98x4

Videod 2-4 on mul nö püsimenüüs, kindlapeale minek, st tean, et mulle sobib. Aga vahel võtan esimese video menüüst ja siis edasi hakkan vaatama, mida huvitavat YouTube pakub. Vahel läheb õnneks, leian midagi uut ja meeldivat, vahel jätan pooleli, kuna pole üldse minu rida. Nt ma jätkuvalt ei salli matil harjutusi ja peab muidu ikka väga meelepärane harjutustekompleks olema, et ma nõustun end vahele ka pikali viskama (sest mõned mu lemmikud sisaldavad ka ikka matil harjutusi ju).

Elu on lill!

 

 

 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab saleneda ja saavutada unistuste vormi. Saad ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod