110087 kasutajat 492 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Julge hundi rind on rasvane


Teine postitus sarjast "Elu võimalikkusest ilma kavata." Mul on siiralt kahju lugeda neid paljuid kirjutisi ja kommentaare, kuidas väiksemgi samm (õigemini amps) kavast kõrvale päädib inimestel vähem või rohkem kaalutõusuga. Ja mul on pisut piinlik kirjutada, kuidas mulle järjest enam hakkab tunduma, et ma võin süüa ka kavata, minu kaal püsib ikka seal 61 ja 62 vahel. Noh, tegelikult, kui ma ikka niisugustes kogustes küpsiseid ja saiakesi sisse ajaks nagu enne Fitlapi, siis ei püsiks ta minul ka. Aga kasvõi iga päev natuke maiustada võin lubada endale küll. Kuigi ei tahagi päris iga päev.

Vahepeal on olnud kaks pöörast nädalat. Selles mõttes, et perefirmale sadas üks jama kaela ja ma olen pidanud iga jumala päev tegema kaks söögikorda kaasa mitte ühele, vaid esimene nädal kahele ja teine nädal juba kolmele, sest hr. Teinepool pani poisid ka rakkesse. Teate kui siiber on! Võiks ju mõelda, et mis vahet on, kas teha toitu kohe söömiseks või kaasa võtmiseks, aga ON vahe. Vähemalt minu jaoks. Lisaks oli päevakava täiesti pea peal: mehed lahkusid kodunt kell 7 ja saabusid vahemikus 23-02 öösel. Näljased nagu hundid. Ja endal oli ka väike pinge kogu aeg sees, et kuidas asi laheneb… Õnneks on hetkel asi kontrolli all taas.

Kõige selle hulluse keskel ei olnud mingit jaksu kaaluda ja arvutada härra (ammugi veel enda) toite, lihtsalt tegin ja pakkisin ja sõime. Seepärast tuli mul eelmisel nädalal idee, et kuna ma ka ise stressis täitsa suvalt söön, siis ma teen sedapidi katse, et panen kõik söödu ja selle kogused kirja ning päeva lõpus toksin nutridatasse ja vaatan, kas ja mida mulle siit fitlapist siis külge jäänud on. Just niipidi, et enne teen ja siis mõtlen, piltlikult öeldes.

Sellest nädalast (menüüd ja pildid ja kaloraažid) saab piiiiiiiiiikalt lugeda minu teisest blogist.

Lühikokkuvõte on aga see, et minu päevakaloraaž säilitajana on nii Fitlapi kui nutridata andmetel ca 1750 kcal päeval, kui ma trenni ei tee ja ca 2000 kcal, kui teen trenni. See teeb ca 500 kcal täissöögikorra kohta. Nädalas oli päevi, mis jäid rohkem või vähem vajadustele alla, aga ka päevi, kus sõin rohkem. Samas söögikordi, mis oleks toiduga (ilma kohvita, mida ma paraku peaaegu iga söögikorra kohta ka kruusitäie lürpisin ja mis annab uuendatud andmetel 85 kcal – korrutage see nüüd 3-5ga, sest just nii palju kruusitäisi ma päevas joon) andnud need 500 kcal, oli suhteliselt vähe… No ei jaksa mina nii suuri portse süüa. Ehk oli ka asi selles, et olin veel puhkusel ja energiakulu oli ka väike, aga ega ma end tööga ka oluliselt rohkem ei tapa, et siis rohkem jaksaks süüa.

Ühesõnaga kaloraažiga on kõik täitsa ok, üle ei söö, liigun piisavalt ja kaal püsib. Tasakaaluga asi nii ilus ei olnud. Ja üllatusena endale ei kiskunud seekord (olen ka varem pisteliselt iseendatarkusest toitumist nutridatas kontrollinud) süsivesikute poole kaldu, vaid valku jäi väheks (harva õnnestus üle 20% saada päeva lõikes) ja rasva sai palju (ca 40%). Või noh, ega see ei peakski üllatus olema, sest ma teadsin ju küll, et ma ei söönud piisavalt kohupiima, kodujuustu, liha vms valguallikaid nö tavalise toidu juurde, vaid ma tahtsingi ju teada, mis juhtub, kui süüa tavalise(ma)lt. Ses mõttes võib isegi natuke rahul olla, et vähemalt süsivesikutega liialdamise vältimise olen ma ära õppinud (ma ise olen rahul, kui ma suudan selle 40-45% vahele jätta).

Kaal, nagu mainitud, püsis ilusti, keskmiselt 61,5 peal. Ja hr. Teinepoole kaal langeb ka ilusti. Segipööratud päevalkava, kus söögiajad olid tal umbes kell 10, kell 15 ja kell 24, tingis aga selle, et härra kaal oli hommikuti suurem kui õhtul enne sööki. Kuna ma kirja panen ikkagi hommikuse, siis selle järgi kaalus ta täna hommikul 81,6 kg, täna õhtul aga 80,9 kg 🙂

Lisan siia ühe täitsa kavavälise, aga sigahea ja -rasvase mandlipõhjal kõrvitsa-toorjuustukoogi pildi ka, mille saamisloost saab ka teisest blogist lugeda. Postituse pealkiri on ajendatud just sellest koogist.

Elu on lill!

 

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Maire K.
56136 lugemist / 48 fänni
Minust

Olin 6 aastaga juurde võtnud 16 kg. Pikalt püsis kaal 79 peal ja ütlesin siis endale, et 8* ei tohi ette tulla. No ja kui tuli, siis lubasin endale, et vähemalt 10 kg PEAN alla võtma, 15 oleks veel parem. Minu põhimure ei ole tegelikult toitumine, vaid vähene liikumine - katsun siin mõlemaga toime tulla. * Kevadest sai sügis ja ma olen 19 kg kergem! Fitlap on elustiiliks saanud!

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Mulle meeldib mugavus, organiseeritus ja statistika - kõike seda Fitlap pakub :)

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.