120785 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Kuidas enda kaalulangusele vesi peale tõmmata?


Selline pahupidi postitus. Tavaliselt ju räägime ikka sellest, kuidas saavutada eesmärki, mitte kuidas seda mittesaavutada. 

Juhtusin täna lugema üht artiklit ja ma ei saaks sellega rohkem nõustuda. Tihtipeale kaalulangetajad ei tule selle pealegi, et nad võivad ühe õhtuga nullida terve nädala töö, kui suurema alkoholipeo ette võtavad. Aga kuna sellest räägib eelmainitud artikkel väga põhjalikult, siis ma loodan, et Sa viitsid selle läbi lugeda ja ma ei pea jalgratast leiutama hakkama. Keskendun hoopis ühele teisele sõltuvusele, mida minu pea kinni ei võta – suitsetamine.

Alustan sellest, et jah, mina olen ka suitsetanud. Olen maha jätnud ja uuesti alustanud, kuniks päeva pealt loobusin ja siiani selleta olen olnud. Aga viimasel poolaastal jooksmas käies olen avastanud, et on arenemas mingisugune uus trend. Jooksmise vahepauside ajal suitsupaus teha. Veel hullem – suitsetada jooksmise ajal. Ja kui halb on joosta selle suitsetaja seljataga, isegi kui eemal. 

Kuidas see üldse võimalik on? Miks Sa üldse vaevud toitumiskava jälgima, kui Sa selle ära nullid? Miks Sa "tervisliku eluviisi" kestel enda tervist nullid?

Kõige koledam on see, kui oled üks neist, kes joobesolekus veel rohkem suitsetama hakkab. Tee seda iganädalaselt ja võid kindel olla, et Sa oma eesmärki spordis ega kaalulangetuses ei saavuta.

Ma ei pane pahaks, et keegi suitsetab või alkoholi tarbib – üldse mitte. Pigem ma püüan säästa neid inimesi ajaraiskamisest, sest need treenijad ja kaalulangetajad nullivad enda tegevust järjepidevalt. Ma ise joon ka aegajalt alkoholi, kord-kaks aastas ikka, aga teadvustan endale ka siis, et homme hommikul ma ei kaalu vähem kui täna hommikul kaalusin.

Ja muidugi ei ole need ainsad võimalused. On veel liikumatus (tugitoolisport). Alles hiljuti sõi üks naisterahvas lõunaks 10 muffinit, mille peale tema kolleeg uuris, kas seda liiga palju pole. Naine kiitis, et ta ju teeb need kalorid tasa, kui töö juures kogu päeva SEISAB. Ma loodan, et keegi siin lugejatest ei arva, et 10 muffini kalorid kaotame 8 h ühe koha peal seistes. Pidev näksimine on ka miski, mida ma kaalulangetajate puhul olen märganud. Või see, et kui täna õhtuks on planeeritud patutoidukord, siis vahet pole – võin juba terve päeva kõike süüa.

Noh, mis siis muud, kui edu eesmärgi saavutamisel teile kõigile!

Milliseid viise Sa veel tead eesmärgi mittesaavutamiseks?  

Muide, ma päriselt tegingi endale Facebooki lehe ära: VAATA SIIA 🙂

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



m4ke
42644 lugemist / 17 fänni
Minust

Ettevõtja, 3-aastase lapse ema, abikaasa ja naine, kes tahab viimaks ometi saavutada enda unistuste välimuse.Instagram: marge.blog

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Erinevalt teistest keskkondadest, mida olen kasutanud, meeldivad mulle väga siinsed retseptid - need on maitsvad ja koostisainete leidmiseks ei pea mitut poodi läbi käima. Lisaks meeldivad mulle treeningvideod - ei ole tunnet, et üksi trenni teed ja motivatsioon on laes!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva