Uusaastapakkumine -35% Osta kohe
Sulge

ülevaade ja ülestunnistus

Neljapäev.
Kohe-kohe on käes reede ja kaalumine! Olen vahekaalumisi teinud ja TULE TAEVAS APPI – mu kaal pane segast või ma olengi juurde võtnud? Kuigi olen suures osas kava jälginud (nats vähem söönud isegi). Enesetunde järgi ütleks küll, et olen alla võtnud aga eks näis homme.

Aga enne veel sellest nädalast (minu nädal kestab laupäevast reedeni ehk kaalumiseni). Reede on mul enamasti patupäev. Jah, patuPÄEV mitte patutoidukord. Sellele vaatamata ma ei õgi ennast segaseks vaid luban endale isutanud asju kuid normaalses koguses ja püüan siiski kaloreid lugeda. Laupäev oli enam-vähem kavas ja alates pühapäevast olen ilusti kavas püsinud. Kuni tänaseni.. Nimelt hakkas mul juba esmaspäeva õhtust pea meeletult valutama ja seda siiamaani. Olen suutnud kavas püsida ja neid toite süüa, päris õiget kaolrite arvu täis pole tulnud. Pigem vähem, kuigi olen söönud lõunaks lõunasöök+hiline õhtu, õhtusöögiks olen teinud enda ja elukaaslase koguse, kuid pole täpselt mõõtnud õigeid koguseid, kuigi proovin nii jagada, et õiged kogused tuleks – talle rohkem, mulle vähem. Aga täna ma enam ei suutnud endale tavapärast lõunasööki teha ja haarasin poest kiire toidu, et saaks ruttu söödud ja pimedasse ja jahedasse tuppa teki alla oma peavalu leevendama minna. Olen endas pettunud, aga samas ei näe ma pointi ennast piinata selle peavalu ajal. Lihtsalt tahan ruttu sellest üle saada juba. Ma kahjuks tänase lõuna kaloreid ei tea, aga pakun, et 1000 tuli ikka ära, upsssss. Õhtuks plaanin kava järgi teha 🙂 Ja homme teen ka kavapäeva, mitte patuka.

Tunnistan midagi ülesse ka. Paha-paha mina! Nimelt on mul väike sõltuvus tekkinud/tekkimas. Ma ei suuda Red Bullile ei öelda, just sellele Winter Editionile. Jumal kui hea see on! See nädal olen joonud 2 purki ja külmikus on veel ootamas 2 🙁 Aga see on niiiiii hea. Ma olen selle kalorid ka kirja pannud, et mitte päevasest kalorieesmärgist üle minna. Pole küll SEE kalor mida mu keha vajab, aga..

Olen sellest aastast pannud kõik oma toidud kirja ja juurde märkinud kalorid, nii palju kui võimalik. Selle üle olen väga uhke 🙂 Samuti olen 80% kavas püsinud, kaal langes eelmisel nädalal lausa 800g (kui mu kaal ei valetanud, sest selle nädala vahekaalumised on palju suuremat numbrit näidanud jälle). Uusi toite olen proovinud, enamasti on meeldinud ja katsetan edasi 🙂

Reede. Kaalumine.
Teate, ma jätan selle nädalase kaalumise vahele ja võtan nädalalõpu rahulikult ja püüan oma mõtted korda saada ja eesmärgi paika panna. KÕIK on minu enda teha! Kui tahan alla võtta, siis PEAN kaaluma kõike! PEAN sööma KÕIK toidukorrad!

Aga miks mul hetkel sellised mõtted? Kaalusin täna. Ja ma ei tea kas ma olengi juurde võtnud või mitte, sest mu kaal näitas iga kord erinevat numbrit kui peale astusin. Olen endaga aus – ma ei ole sada protsenti kavas olnud, aga ma ei tunne ka, et oleks räigelt patustanud. Ehk mu viga tulebki sellest, et mõndadel päevadel on mu kalorid alla vajaliku miinimumi jäänud?! Igal juhul, selle nädala tulemust ma oma graafikusse ei märgi. Ostan järgmiseks korraks uued patareid ja (loodetavasti) saan oma mõtted ja eesmärgid taas paika. Ei, mul ei ole isusi või mida iganes, ma lihtsalt ei saa oma kaloraazi täis.

Ma ei mäleta kas ma olen siin oma kaalunumbri välja ka öelnud, aga kui ei ole, siis sel korral ütlen 😀 alustasin 83,1kg pealt ja nädal tagasi kaalusin 75,9kg (75kg on mu pisike vahe-eesmärk). 70kg on selline suurem eesmärk, arvestades, et algkaalust on see 13kg.. Unistuste eesmärk aga 60-63kg 🙂 Täna kaalule astudes oli see number 76,4-76,6kg vahelduva eduga. Võibolla mängib siin rolli ka minu selle nädalane migreenihoog? Mu peavalud kestavad 3-4päeva ja viimane päev (eile) oli kõige hullem. Ja alati kui kõik mööduma hakkab, siis tekib mul räige janu. Ma jõin eile vist rohkem kui terve nädala jooksul kokku.

Ma tahan seda eesmärki saavutada ja ma TEAN, et see on võimalik. Ma ei ole alla andmas, lihtsalt väike languse hetk, ma püüan edasi ja saavutan lõpuks oma eesmärgi! 

Annan endale järgmiseks nädalaks lubadused:
1. söön KÕIK toidukorrad
2. kaalun TÄPSELT kõik kogused ja arvutan kaloraazi
3. kaalun ka õhtuse toidu, mida teen endale ja elukaaslasele. Silmamõõtu ei usalda!
4. OSTAN UUED PATAREID!
5. teen endale paberikese kuhu panen kirja nädalamenüü, reaalselt tarbitud kalorid (vahel jätan osa asju retseptist välja/või jätan järgmiseks toidukorraks), kõik kogused ja söödud toidud! 
6. saan unegraafiku korda

UPDATE: Et ikka motivatsiooni jaguks, siis pikendasin oma kasutusaega 3 kuud 🙂 ja mulle ei meeldi raha tuulde loopida 😉



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab saavutada unistuste vormi. Saad ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod