128633 kasutajat 526 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Toitumiskava uue aasta pakkumine - 43 %

Viimane patuperiood ja patukahetsus.


Pole juba hea tükk aega midagi kirjutanud. Eks ikka suurest süütundest, et pole nagu hingega asja juures olnud. Kui alustasin selle aasta augusti algusest Fitlapiga, sain suure hooga 3-4 kg alla ja edasi jäigi kaal seisma. Ja ausalt öelda seisab siiani. Ja tunnistan, et minu motivatsioonituhin käib üles-alla. Siiski-siiski, ma olen absoluutselt iga päev enda kontole sisse loginud, uuendanud kaalu, lugenud teiste blogisid, vaatanud retsepte ja püüdnud olla kavas 50-75% ulatuses. Vahepeal läks veidi lappama, oli 2 kilone kaalutõus, kuid selle olen saanud kontrolli alla ja hetkel on näha pigem jälle kaalulangust.

Aga mis siis vahepeal on olnud? Sünnipäevad, üritused, palju tööd, lastega igasugu sebimist. Tööl on suured ümberkorraldused. Osaliselt seetõttu on olnud raskendatud ka töö juures kaasavõetud lõunasöökide söömine, mis tähendab igapäev lõunasöögi väljas söömist. Ja see ei saa olla hea.

Aga aitab vabandustest. Midagi olen ju ikka õigesti ka teinud. Näiteks käin endiselt 3 x nädalas hommikuti trennis. Selle aasta detsembris täitus 3 aastat, kui olen sellise rütmiga trenni teinud. Küll ei ole see trenni aeg väga pikk, u 40-45 minutit, kuid tunnen, et see on ikka parem kui mitte midagi. Päris jõutrenni alla seda ei liigitaks. Mõnus hommikvõimlemine aga ikka.

Toitude osas ütlen, et "pea-aegu" kavas püsimine on ka kaalu "pea-aegu" säilitanud. Teen enamik toite ikka kava järgi, aga kaalu hoiavad paigal /tõstavad need vahepealsed näksimised. Ikka mõni mandariin, peotäis pähkleid, keegi pakub töö juures kooki või kommi. Juhtub. Kõike juhtub. Ja annan endale ka aru, et sedasi kaal ei lange. Siiski  mingit arulagedat söömisorgiat või õgimisperioodi ei ole olnud. Võib-olla rohkem just seda näksimist, natuke siit ja natuke sealt…

Olen endale seadnud nö piiriks, et kindlasti kaalul 7-ga algavat numbris näha ei taha. Seda enam, kui vahepeal sain selle 66 peale. Ja siin mõne nädala eest nägin ühel hommikul kaalul 70,1. Oh seda alarmi, mis peas tööle hakkas. Olin ju endale lubanud!!! Ja muidugi võtsin kohe uuesti kava ette ja mõne päevaga sain selle alla 69 peale, nüüd tiskin siin 68-69 vahel.

Tean, et jõulud on tulemas ja meie peres nagu needus, palju sünnipäevi just detsembris-jaanuaris. Nii, et tuleb raske aeg. Ka jõuluõhtu otsustasime suguvõsaga veeta minu kodus, kuna ruumi on rohkem ja kõik lapsed saavad üles korrusele lastetubadesse mängima minna. See tähendab aga, et jõulutoidud valmistan mina 😀 Ja pean neid ilmselt veel 3-4 päeva peale jõule ka sööma. Nii, et tuleb hoolega läbi mõelda, mida seekord lauale panna.

Igatahes püüan hoida hetkel sihti silme ees, mitte üle 69 enam kaalu tõusta lasta, kuniks see "jube jõuluaeg" ja pidustused mööda saavad. Siis aga kindlasti näpuga rida ajama, et suve hakuks ikka 65 kg kaalul näha saaks. 

 

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Lühike, mitte paks
4325 lugemist / 7 fänni
Minust

Fitalapiga alustades oli mu KMI 25,5, ehk siis ülekaalu alguses. Vahel tundubki, et kaalu alandamine on minu jaoks sama võimatu, kui selles eas veidi pikemaks kasvamine

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Olles nüüdseks katsetanud FitLapi juba mõned kuud, võin öelda, et see on programm on hästi läbi mõeldud ja kliendile kergesti jälgitav. Tuleb ette tõuse ja languseid, kuid üldjoontes on FitLapi näol tegemist hea abimehega. Paindlik süsteem ja palju-palju retsepte!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva