120866 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Liiga palju valku?


Pildiotsingu meat protein foods tulemus 

Olen viimasel ajal hakkanud mõtlema, et kõik need erinevad dieedid, mis sisaldavad liiga palju loomset valku, võivad ju pikemas perspektiivis tervisele hakata. Loomse valgu all pean silmas KÕIKI loomse päritoluga valke, nt muna, piimatoidud, liha, kana, kala. Neid toiduaineid leidub ja Fitlapi toitumiskavas palju. Peaaegu iga toidukorra juurde tuleb süüa peotäis loomset valku. On see siis muna, kodujuust, kohupiim, kala, kana või liha. Seda on igas toidukorras! Arusaadav, miks see nii on – valk hoiab kõhu täis! Aga kuidas see mõjub minu kehale?

Kas mitte toitumiseksperdid ei ütle, et inimene ei peaks sööma rohkem, kui 100-120 g liha (enda peopesa suurunue tükk liha) päevas ja 1-2 portsu piimatooteid (peaks olema 0,5 klaasi 1 ports)? Kui vaatan nüüd enda toitumiskava, siis siiani olen küll vist loomse valguga üle pingutanud! Hommikuks söön sageli 2 muna (munavõi näkileivaga retseptist, kuhu juurde peab võtma veel liha ka!!!), lõunaks kindlasti toit lihaga (isegi supi ja salati sees peab olema liha). Ja ega õhtusöökki pole taimne 🙂 Lisaks muidugi hilisõhtused (küll poolikud kogused) kohupiimamaiused 😀 Tonnide viisi valku!

Milliseid kõiki haiguseid seostatakse liigse loomse toidu tarbimisega! Kõrgem halva kolesterooli tase, südame- ja veresoonkonna haigused, neerude talitluse häired, liigeste jms. põletikud jne. Kuidas olla kindel, et ei tee endale liigse loomse valgu tarbimisega liiga? Tahtsin ju elustiili muutust, mitte lühiajalist dieeti. 

Vot, siinkohal tulebki mängu enda nö 'common sence' ja teadlikkus! Lihtsalt tuleb endale need tõed selgeks teha ja enda päevast menüüd targa lähenemisega analüüsida! Kas mu toidus lisaks loomsele valgule on ka piisavalt kiudaineid, mida keha vajab? Teisisõnu: söön ma piisavalt aedvilja ja täisteravilja? Kas ma annan lisaks valgule ka paraja koguse süsivesikuid, mida keha ja eriti aju vajavad energiatootmiseks? (see osa võiks tulla puuviljadest, teraviljast, kartulist). Saan piisavalt häid rasvu?

Related image   

 

 

 

 

Kas see loomne valk, mida söön, on KVALITEETNE? Poest ostetud valmis lihatooted on reeglina nii ülesoolatud, suitsutatud, nitriteid ja halbu rasvu täis.  Seda kindlasti keha ei vaja!

Igasugu rangemad toidupiirangud, sh valgu-dieedid annavad küll lühiajalise kaalulanguse, kuid pikale veninud tasakaalust väljas toitumine võib kehale ikka pöördumatuid kahjustusi teha. Seega ma välistan igasugu juurdevõetavad valgulisandid, batoonid ja muud tooted. sest toitumiskavas on valgu osakaal juba niigi väga suur!

Öeldakse, et keha tuleb igasugu ekstreemsustega toime 1 aasta kuni poolteist. Seni peaks kehas leiduma veel piisavalt aineid, et ellujäämiseks vajalik kraam "kusagilt" laenuks võtta. Siis aga saavad varud otsa ja edasi algab allakäik 😀

Nii, et peaks enda toitumiskava veel korra hoolega üle vaatama ja analüüsima. Pärast mingite tervisehädadega küll maadelda ei tahaks. Peaks rohkem taimseid toite retseptidest otsima ja neid loomsetega vaheldama.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Lühike, mitte paks
3220 lugemist / 6 fänni
Minust

37-aastane 3 lapse ema. Fitalapiga alustades on mu KMI 25,5, ehk siis ülekaalu alguses. Vahel tundubki, et kaalu alandamine on minu jaoks sama võimatu, kui selles eas veidi pikemaks kasvamine

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Olles nüüdseks katsetanud FitLapi juba mõned kuud, võin öelda, et see on programm on hästi läbi mõeldud ja kliendile kergesti jälgitav. Tuleb ette tõuse ja languseid, kuid üldjoontes on FitLapi näol tegemist hea abimehega. Paindlik süsteem ja palju-palju retsepte!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva