120712 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Uue alguse uus algus :)


Tundub, et septembri algusega ja sügise lähendes hakkavad paljud jällegist tundma, et oleks vaja midagi muuta ning hakata vaikselt suvevormi peale mõtlema. Tegelikult olin Fitlapi peale mõelnud juba kuid, aga ikkagi leidsin midagi, mis mind takistas kasutusaja ostmist. Kui eelmisel nädalal kaalule astusin ja vaatasin, et suvega on juurde tulnud 3 kilo, siis enam ei kahelnud ning tegin selle lükke ära. Õnneks oli parajasti kehtimas veel augusti superpakkumine ning nüüd olen Fitlapi pere liige lausa järgmise aasta novembri lõpuni. 

Selle aasta veebruaris alutasin jällegi uuesti tõsisemalt toitumise jälgimist ja trenni tegemist. Sain iseseisvalt viie kuuga 74 kg pealt sinna 68,9-69,5 kg peale ning siis jäi kaal seisma. Liskas tuli peale suvi ning enam ei tõmmanud sinna spordisaali kohe üldse. See-tõttu oligi kaunis 3 kilo suvega juurde tulnud. Praegu kaalun 72,3 kg. Lisaks, kui ma päeva jooksul toitumist ei jälgi või ei trenni ei tee, siis võib suhu sattuda ükskõik mida ning millal iganes. Kergem on isule alluda, kui niikuinii olen päeva jooksul söönud üsna kaootiliselt. See-tõttu otsustasingi, et teen spordisaalist veidi pausi ning üritan Fitlapi abiga vähemalt ilusti süüa, siis on vähemalt motivatsiooni mitte suvalisi asju suhu pista. 

Alustasin esmaspäevast ning olengi nüüd iga päev ka tööle süüa kaasa teinud. Praegu on kõik ilusti läinud ning kaal langeb, isegi kui vahepeal olen ikkagi kohvi peale väikese tilga piima pannud. Must kohvi ei ole ikkagi päris see, mis tilga piimaga, rääkimata siis veel lattest.. 🙂

Hommikusöögiks meeldib mulle peaaegu, et alati muna süüa. Munaga tehtud road hoiavad kõhu kauem täis. 

Retsept: Omlett singi ja tomatitega

 

Lõunaks jõin keefirit ja sõin õuna, algne retsept oli "keefir apelsiniga." Võtsin kodust köögikaalu kaasa ja kaalusin keefiri grammid ära. Selle retsepti juures on hea see, et seda saab kasutada ka järgmine kord kui ei ole aega kodus eelnevalt lõuna ette valmistada. See eeldab ainult seda, et köögikaal peaks kaasas olema.

Alguseks valisingi kasutusjuhendist neet retseptid, kus saab koguselt rohkem süüa. Minu esimeseks õhtusöögi katsetuseks oli värksekapsahautis. Kodus tegi alati ema hautist ikka hapukoorega ning seeõttu mõtlesin, et ei tea kui hea see hautis ikka ilma hapukooreta jääb, kuid pidin sööma oma sõnu. Kapsahautis tuli välja imeline ning seda sõin veel järgmisel päeval tööl lõunaks. Mul on olemas ka multicooker, kus saab hautamise programmiga kokata. Ei tea kas asi oli multicookeris või siis ongi värskekapsahautise reptsept imeline. 🙂

Retsept: Värskekapsahautis

 

Hiliseks õhtusöögiks tegin keefiri banaani kokteili, kus banaani asendasin maasikatega ja päevalilleseemned asendasin chia seemnetega:

 

Praegu olen endaga väga rahul ja kiusatustest hoidumisega probleeme olnud pole. Eks mõni nädalavahetus tuleb veidi patusem kuna ees on palju sünnipäevasid, kuid arginädalal hoian ikka selgelt joont Fitalapiga. 🙂

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Liizu
748 lugemist / 1 fänn
Minust

Olen 24. aastane töötav neiu, kes soovib uuesti endaga sõbraks saada.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Koos Fitlapiga saan jätkuvalt süüa kõiki neid sööke, mida varemgi, kuid lihtsalt toidukorvi tuleb hoolikamalt valida.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva