120867 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Kokkuvõte


Neljapäeval kasutasin oma patutoidukorra, sest igal sügisel on meil tööl uutele töötajatele tervituslõuna ning ei tahtnud olla ebaviisakas ning mitte süüa. Käisime Villa Thais, kus süüa telliti tervele laudkonnale, seega tervislike valikute tegemine väga kõne alla ei tulnud. Järgmisel hommikul oli kaal siiski 100 g alanenud. Reedel ja laupäeval püsisisin ilusti kavas, kuid pühapäeval oli minu kaaslase ema juubel ning ei tahtnud hakata kõigile seletama miks ma seda või teist ei söö ja kui päris aus olla, siis ega ma väga süüdi ennast ei tundud. Sünnipäev oli väga tore ning igat ampsu väärt. 

Reedene hommikusöök

Retsept: Omlett tuunikalaga

Vahetasin tuunikala 1% kanasingi vastu ja rukkiröstikukli asendasin pehmikuga.

Röstisin pehmikud ära, lisasin peale kanasingi, seejärel praemuna ning kõige lõpuks tomati. Kurgi unustasin ausalt öeldes ära, kuid niiviisi võileiba süüa meeldis mulle väga.

 

Reedene lõunasöök:

Retsept: Oa singi salat

See on üks mu lemmik retseptidest. Salatit tuleb üsna suur kausitäis ja kuna mulle üldiselt ei meeldi soolase sees süüa magusat, siis sõin õuna magustoiduks.

Reedene õhtusöök:

Retsept: Kanawrap

Arvasin, et mul jääb kõht tühjaks, kuna retsepti järgi võisin süüa ühe täistera tortilla ning see-tõttu tegin salatit juurde kuhjaga, kuid õnneks ei olnud mingit suurt nälga tunda. Tortilla läks pannil veidi liiga krõbedaks, seega ei saanud rulli keerata, kuid maitses hästi.

Reedene hiline õhtusöök:

Retsept: Tuunikalaleib munaga

Pemhiku asendasin seekord Rukkipalaga, sest siis sain täpselt 1,5 viilu. Keetsin muna ära. Lisasin kaussi tuunikala ja majoneesi ning segasin kokku. Hiljem lisasin veel muna ja purustasin kõik ära. Röstisin Rukkipala viilud, lisasin segu ning peale hakkisin veel tomatit ja lisasin maitseks peterselli. Jällegist sai väga maitsev, kahjuks unustasin seekord pilti teha.

 

Laupäeva hommikuks tegin tortillarulli omletiga. Jällegist ei tulnud mingit rulli mul välja. Kuid tortilla koos omleti, kansingi, tomati ja peterselliga maitses niii hästiiiii..

Laupäeva lõunaks sõin jällegi kanawrapi, mis nägi peaegu samasugune välja nagu reedene õhtusöök.

Õhtusöögiks tegin võileiba juustu-majoneesi kattega. Minule kui suurele juustusõbrale sobis see retsept väga hästi. Saibi asendasin pehmiku vastu ning tegin grillvõileiba. Mmmm, kui hea sai. 

Hiliseks õhtusöögiks sõin õuna ja juustu. 

Pühapäeva hommikul ärkasime üsna hiljavõitu ning otustasin teha pannkooke, retseptist pannkoogid singi ja juustuga. Ainult odrajahu asendasin täistera kaerajahuga ning muu jäi samaks. Jällegi sai üks mõnus ja täitev hommikusöök.

Päeval käisime sünnipäeval ning sealt läks kuni õhtuni söömine kavast välja. Kuid see-eest tegin pühapäeva õhtul esmaspäeva lõunaks peedi püreesuppi. 🙂

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Liizu
753 lugemist / 1 fänn
Minust

Olen 24. aastane töötav neiu, kes soovib uuesti endaga sõbraks saada.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Koos Fitlapiga saan jätkuvalt süüa kõiki neid sööke, mida varemgi, kuid lihtsalt toidukorvi tuleb hoolikamalt valida.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva