83964 kasutajat 424 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu,
ole terve ja hoia kokku raha.


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis
Algus on raske
09.02.2017

Nonii! Esimene postitus. Esimene toitumiskava. Mitmekümnes trenn. Kus siis alustada, olen 27 a. Pärnu neiu ja kuni eelmise sügiseni ma ei jälginud eriti mida söön või kui palju liigun. Üldiselt pole kunagi eriti sportlik olnud. Sügisel mingi asi loksus paika, tahaks midagi enamat, tahaks enda jaoks hea välja näha ja toita oma keha just nende ainetega, mida ta vajab.

 

 Saigi tehtud Myfitnessi kaart, algselt käisin rühmatrennides, seejärel hakkasin veidi rohkem ka jõusaali poole vaatama ning alustasin Jõusaali ABC-st. Mingil hetkel tekkis vajadus ka toitumine üle vaadata, sest trenni tehes tahaks siiski muutusi. Fitlapi konto oli mul ammu, kuid nüüd mõtlesin esimest korda elus proovida ennast kätte võtta ja kaalu langetada. Samas kaaluga pole mul kunagi erilisi probeeme olnud, pikkus 161 cm ja kaal 57 kg, suurim kaal 63 kg, see oli küll hirmutav, kuid kuidagi läks ise alla. Siiski soovisin 57 kilolt saada 55-54 kg peale, et ehk hakkaks kuskilt ka lihased välja tulema. Kavas pidasin kuidagi vastu 3 nädalat, ausalt öelda lõigata välja suhkur ja rammusad söögid oli väga raske, kui eelnevalt oled harjunud ikka rasvaseid toite tarbima. Samuti tundsin tihti nälga, ma ei kujuta ette, mis ainevahetus mul on, aga kogused jäid kuidagi väikseks, tööl olles kadus igasugune motivatsioon ja ei tahtnud kellegagi suhelda ega kedagi näha. Kaal läks kuskil poolteist kg alla, kuid tundsin jõuetuna. Mingi hetk lasin käest, jälgin küll siiani toitu, mida tarbin, kuid kahjuks kavas pole püsinud, kaal seisab, kuid alla ka ei lähe. Kuna mingi perioodi piirasin, siis nüüd on niii raske midagi keelata, kodus pole mul midagi ebatervislikku, kuid maal vanemaid külastades on igal pool ahvatlused, millele nüüd kergekäeliselt alistun. Tunnen, et ei saa kõhtu kunagi päris täis, üritan mitte ääreni täis õgida, aga kõhulihastest võin ilmselt unistadalaugh. Isegi, kui päeval olen tubli olnud ja vastu pidanud, siis õhtul koju tulles tunnen peale pingelist tööpäeva soovin ometigi midagi head endale lubada. 

Trennist nii palju, et käin 3 korda nädalas jõusaalis, olen nii internetist kui sõprade käest treenimise kohta palju uurinud, nüüd tellisin ka personaaltreenerilt treeningkava, et tehnika oleks paigas ja kõik saaks õigesti tehtud. Siiani olen teinud 2 päeva ülakeha ja 1 päeva jalgadele, kuid soov on teada, kas teen õigesti ja piisavalt igale lihasgrupile. Toitumise peaks ka uuesti käsile võtma, sest retseptid on siin tõesti maitsvad ja väga vaheldusrikkad. Kuid nüüd ootab ees 3 pikka tööpäev, pöidlad pihku, et õhtuni vastu pean!smiley

Seniks aga,

päikest!

 

Liis Poom on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva