Suur suvine allahindlus! Osta kohe!
Sulge

Esimesed päevad

Nagu eelmises postituses öeldud, siis esialgu panin kavas toidukorrad paika kuni reedeni (ehk tänaseni). Hakkasin suure hurraaga pihta, kolmapäev oli täpselt plaani järgi ja siis…. Neljapäeval sõin hommikuks kolmapäevaseid jääke (sest abikaasaga kahepeale ka ei suutnud ette nähtud kogust ära süüa, tõele au andes, ta sõi kavavälist ka, mina mitte) ja edasi istusin kuni kella viieni ninapidi arvutis ja kaanisin tasside viisi (musta) kohvi ja siis näljast surevana kugistasin alla suure Subway võiku ning loputasin selle alla Cocaga. Siit ka top tip: lõputöö esitamistähtajale eelnev nädal ei ole võib-olla kõige optimaalsem aeg toitumist jälgima hakata.

Neljapäeval tuli juba esimene kommentaar teiselt poolelt ka; poes käies ütles ta et tahaks vahelduseks “päris toitu”, mille peale korralikult ära haavusin, sest kavaga alustamisest peale olen talle rõhutanud, et tal on täpselt sama palju õigust ja voli roogasid valida kui mul, lihtsalt kuna mina lihaga mässata ei taha, siis nende valmistamine on tema vastutus. Aga noh, eks vorstikesed või viinerid ole lihtsam valik, kui läbimõeldud liharoog ja eks igaüks jõuab arusaamisele siis, kui tema jaoks on õige hetk, tervislikku eluviisi peale suruda ei saa. Siitmaalt sai ka selgeks, et üritan küll põhitoidukordadel temaga arvestada aga üldiselt on see kava minu “eralõbu”.

Reedel tegin hommikusöögiks mõnusa omleti (veits retsepti mugandades) ja edasi läks jälle pekki. Lõuna – cappucino, õhtusöök – õlu ja šokolaad. Loodan vähemalt viimasele einele, et teen selle salati kava järgi ja siis saan mõnedki normaalsed toitained ka kehasse, mis tegelikult on kaloraaži jälgimisest mõneti olulisemgi.

Aga need on täpselt need tagasilöögid mida tegelikult ette nägin. Kuna mu graafik on väga kaootiline, mõni päev ärkan kell 6 või 7, teinekord kangutan silmad alles enne lõunat lahti, siis paratamatult on normaalse söömisrutiini järgimine raske. Lisaks kui ei tea, kas lõunasöög-paiku olen kodus või tööl või keset metsa x, on raske selleks ka ette valmistuda ja pärast pikka päeva kokkama hakkamine on ka vahel täiesti võimatu väljakutse. Kuid need on kõik olulised asjad, mida õppida. Esiteks, et oleks saadaval tervislikud ja täitvad valikud kiire nälja kustutamiseks (et ei peaks kiirtoiduputkasse tormama) ja teiseks einete planeerimine – eelmise päeva õhtusöök näiteks järgmise päeva lõuna- (või hommikusöögiks). Hoiab kokku aega ja jällegi vähendab ahvatlust mingisugune mõttetu burks kuskilt haarata.

 

Küll kolm päeva kõigest aga mulle meeldib juba väga 🙂



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod