110097 kasutajat 492 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

No ei ole motivatsiooni-mida teha, keha karjub appi!


Vajan veidi nõu ja abi, kuidas oma toitumine ja treening paika saada või õigemini ootan, et motivatsioon teavast alla kukkuks. Ehk on kellegil sarnaseid kogemusi.

Nimelt on mul graafiku alusel tööl. Tööpäeva pikkus on 13-14h ja vahest harva ka 16h. Trenni olen alati teinud õhtuti, sest siis hea rahulik üksinda kodus sahmida ja elukaaslane ammu magab. Minu välja valitud treeningkava on 3 korda nädalas- esimesel kuul on esmaspäeviti jalgade trenn, kolmapäeviti ülakeha ja kõhulihased ning reedeti terve keha. Järgnevatel kuudel raskused suurenevad ja keskendun ainult konkreetsete lihasgruppide treeningule. Vahest kui vaba päev siis sõidan jalgrattaga 20 km ja käin jalutamas.

Süüa on mulle alati meeldinud hommikuti teha, ma pole kunagi suur hommiku inimene olnud aga pikad hommikud on nauditavad ning seetõttu on mul üsna lihtne kogu päeva toit valmis teha nii iseendale kui ka elukaaslasele. (Natuke jama on aga see, et kui mina jõuan tööpäevadel koju üheteist paiku siis elukaaslane magab ning olen ise nii kurnatud,et ei jõua söögi tegemisele mõelda. Hommikul ärkan mina alati 7-mest aga elukaaslane 6-st ning 6:30 on ta juba kodust läinud ja ma pole talle jõudnud sööki kaasa teha, elukaaslane ise jõuab koju 5-8 vahemikusõhtul ning siis ta saab oma õhtusöögi külmikust kätte. Ühesõnaga elukaaslase kaasa haaramine on ka minu jaoks oluline aga see on hetke seisuga hilisem protsess, enne pean ise endale tõestama, et saan hakkama, siis saan teisi ka motiveerida)

Minu peamised mured: pidev väsimus, paha tuju, MAGAMATUS, tohutu energia puudus, piima ja teravilja tundlikus(mitte talumatus), meeletu magusa isu, kuiv nahk, sinised silmaalused, raske seedimine… no ilmselt on neid pisi asju veel aga suurim mure on mul unega ning ka see, et ma ei suuda vett juua, olen proovinud maitsestada ja mis iganes trikke teha aga et jõuda päevas selle ühe liitrini on ikka julm raske.

Toon näite oma eilsest päevast. Hommikul kell helises 7-mest, lükkasin meelega tunnike edasi, sest lihtsalt uni oli liiga hea. Ärkasin 8-st ning siis oli mul aega sättida vaid 1h. Selle aja sees ma pesin näo,hambad, sõin banaani, vaatasin Fitlapi toitumist, vaatasi külmkappi, avastasin eile tegemata jäänud asjad, ununes söök, helises telefon, ema lobises, avastasin et hakkan hiljaks jääma, panin riide, istusin rattale ja sõitsin tööle. Enne käisin läbi toitupoest, võtsin veel ühe banaani,valgubatooni ja maitsevee. Poest ostetud toidu sõin ära kell 13:00. Viie paiku lasin ahvatlustel minna ning käisin ostsin hotdogi,gaasilist jooki ja veidi komme. Kell 19:00 sõin ära veel ühe õuna mille vahepeal poest ostsin. Lõpetasin 22:30 ja koju jõudsin 23:00. Teel koju olin nii väsinud et esimene mõte oli..voodi. Koju jõudes esimese asjana läksin pesema, siis läksin külmkapi kallale ja avastasin, et mees oli toonud põdravorsti, neelud hakkasid metsikult tööle ja sõin pool latti vorsti ära. Siis samal ajal minu mega mugaval diivanil pikutades hakkas telekast jooksma põnev film, no muidugi läks uni nagu naksti ära ning olin kella 3-ni öösel üleval. Jäi tegemata ka trenn. Magama minnes aga oli mul kõht uuesti tühi ning jõin kaks klaasi vett. Nu jah, eks ma saan ise ka aru, et miskit on paigast ära aga kui ma suudan nädal või kaks olla tubli siis mind nõrkemiseni ja allaandmiseni viivad sellised asjad: sünnipäevad, üritused, töö juures olevad ahvatlused, keegi sööb nina all midagi head.

Fitlapi toidud tunduvad lihtsad ja maitsvad ning loodan, sellest abi saada, kuid kardan, et kuna ma ei näe toidu kcal (tean, et need on ette arvestatud ja ma ei pea muretsema), kuid siiski tahaks ma teada palju kcal ma sisse söön, ise arvutamisega ma saaks nii nädalakese hakkama, kuid peale seda ma loobuks. Kahjuks mu nutikas sammulugeja on ka paranduses hetkel, seega ei näe ma ka palju ma kulutan. Ühesõnaga palju vabandusi, kuid minu jaoks muresi. Igasugune soovitus tuleks abiks.

NB: Olen üsna sportlik inimene olnud kogu aeg, kuid praegu on see nö. mugavustsoon ja töö juures olevad ahvatlused suurimaks nõrkuses.

Olen tänulik neile, kes kurjustavaid kommentaare ei lisa vaid näevad ühe noore neiu muret, et kuidas õppida ennast uuesti armastama ja leida oma elus koht rutiinile, mis tagab tervisliku elu.




Kristina Tuulmägi
1912 lugemist / 2 fänni
Minust

"Sa oled see, mida sööd!"


Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.