2. päev

Eilne hommik algas smuutiga. 

Lõunaks eelmise päeva kordus väikeste muudatustega. Kalkuniliha Hasselbacki kartulite ja ahjuporganditega. Praadisin keedukartulid sibulaga ja sõin liha ning riivporgandit kõrvale.

Õhtuks plaanisin teha kohupiimavormi. Aga pidi retsepti taaskord kohendama. Muna kogus kohupiima suhtes oli täiesti ulmeline, sellest oleks heal juhul saanud midagi suflee taolist. Või siis hoopis mingi söömatu plönn. Seega korrigeerisin koguseid ja keetsin osad  munad. Samuti jätsin mustikad kohupiima sisse panemata (minu puhul üldse vaarikad) ning tegin kohupiimavormi kõrvale hoopis toormoosi, mis külmunud marjade tõttu kuhilasse jäi 🙂 

Hilisõhutks ei osanud midagi valida. Seega läksin kergema vastupanu teed ja tegin sõingivõileiba 🙂



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab saleneda ja saavutada unistuste vormi. Saad ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod