120867 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Esimene ja teine päev – loomulikult mitte plaanikohaselt


Esimese päeva toidud oli plaanis teha asjadest, mis kodus olemas – teatavate mugandustega. Otsast sai ka nii pihta hakatud.

Hommikusöögiks olid keedumunad. Täpsemalt vaadates selgus, et retseptikoguse 11 muna asemel oli mul kapis ainult kolm. No parem kui midagi – võtsime leivaviilud kõrvale. Ei ole mul ju hetkel eesmärgiks täpselt kilode ja grammide mured vaid pigem just toitumisviisi muutus ja iga väke (ükskõik kui ebatäiuslik) samm selle suunas on positiivne samm.

Lõunasöögiks oli kana brokoliga. Mõeldud oli küll praetud kanafileed, aga kuna mul olid kanakoivad, siis panin nad puljongikuubikuga keema ja hiljem lisasin brokoli asendusaine lillkapsa tükkidena samasse potti podisema. Täitsa mõnus pada sai. 

Seda lõunapada sai aga nii palju, et õhtusöögi tegemise ajaks oli pool pada veel alles. Praadisin vaikselt õhtusöögiks mõeldud hakkliha ja vaatasin, et kui sinna veel ettenähtud riisi ja juurikad ka kõrvale teen, siis jääb lihtsalt väga palju toitu söömata. Jätsin siis õhtusöögi tegemise pooleli ja kes tahtis see võttis lõunapada niisama ja kes tahtis, see tegi kombinatsiooni hakkliha-lillkapsas jne.

Teise päeva hommik oli nii tegus, et pärast hommikukohvi asusin tegudele ja söögitegemiseni jõudsin lõunal. Siis sai jätkatud esimese päeva õhtusöögiga ning riis ja juurikad allesjäänud hakklihale juurde tehtud. Riis on mul uus sort, mida hästi veel ei tunne ja mis keeb kiiremini kui ma oleks oodanud. Kuna ma söögitegemise kõrvale ajasin juttu sõbrannaga, siis tuligi keeduriisi asemel riisimöll – aga oli söödav ikka. Juurikad olid pakist külmutatud wokimisssegu ja väga mõnusad.

Lõunasöögi järel sai poes käidud ja nimekirja järgi enam-vähem vajalikud asjad järgmisteks päevadeks ära ostetud. Ma pean küll ütlema, et asjade hulk ja kogused on minu jaoks ootamatult suured. Aga ootame-vaatame, eks aeg näitab, kuidas nende kogustega lood on.

Õhtuni olime lastega küla peal – seal saime ahjujänest ning kooki. Jällegi – kuna eesmärk ei ole grammid vaid toitumisharjumused, siis selliste asjade pärast üldse muretsema ei hakka. Väga hea jänes oli ja väga mõnus koogitükk.

Tagasi koju jõudes sai nahka pandud veel lõunasöögist järele jäänud juurikad. Riisimölli, hakkliha ning isegi lillkapsa-kanapada on veel alles. Kanapada hakkab küll käest ära minema, nii et see ilmselt läheb minema. See osa pidevast juurdekokkamisest mulle ei meeldigi – mulle üldse ei meeldi toidu äraviskamine. Nii et vaatan ja kohandan siin asju.

Ehk siis teise päeva õhtuks oli meil ammendatud esimese päeva menüü (ilma hilise õhtusöögi variandita) ning ikkagi oli veel toitu üle. Nüüd on käes kolmas päev nng ma pean uurima hakkama, kust leian teise päeva retseptid üles, sest toiduained on ju nende järgi.




Katri
1336 lugemist / 1 fänn

Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva