120867 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Väiksed nipid, väiksed trikid


Annan tänase blogi alustuseks ühe väga hea harjutuse, mis on aidanud mul nii mõnestki kilost lahti saada:

keera pead vasakule, siis paremale ja korda harjutust kui keegi pakub sulle kommi, saiakest või midagi muud ebatervislikku. Uskuge see toimib! Ja mida aeg edasi, seda kergemaks harjutus muutub. Treenides kasvab muskel!

Tänasest olen tööl tagasi ja ilmselt võingi tänast päeva enda jaoks lugeda kooliaasta alguseks. Igapäevased argised toimetused viivad kiirelt argirutiini ja nii ongi mõnus kulgeda. Eile lubasin, et täna olen 100% kavas. No päris nii hästi ei läinud. Ma lihtsalt ei jaksanud ära süüa kogu ettenähtud toidu kogust. Hommikuks tegin omale (jälle) banaanipannkooke (mul on tunne, et nendest olen igas oma postituses kirjutanud), lõunaks ja õhtuks olid hakk-kotletid kartulipüreega. Minu kogus on ikka üüratu! Ma võin ära süüa 7-8 kotletti ühe toidukorra kohta ja need ei ole üldse väikesed kotletid. See on lihtsalt (isegi minu suure kõhu kohta) uskumatu kogus ja siis veel imemaitsev kartulipüree kõrvaleb. Tegin muidugi ühe vea kotlette tehes – nimelt lisasin kapsast, kui vabavara, silma järgi ja vist ajas see koguse nii meeletult suureks, aga maitsvad olid need ikkagi. Muide, kas teate kuidas saab kindlaks teha vabavara vajaliku koguse retseptis kui pole antud täpset kaalu (no nt suvikõrvitsa pannkookides suvikõrvitsa kogus)? Kõige lihtsam on vajalik kogus kätte saada ostunimekirjast. 

Üldse on fitlapis palju selliseid nippe mida olen aja jooksul õppinud, teistelt kuulnud ja omandanud ja mis ongi teinud selle kava jälgimise nii lihtsaks. Näiteks arvasin ma pikalt, et kui tänane päev on möödas, siis on see ajalugu ja kui päeva retsepte välja ei trüki, siis on kõik läinud. Tegelikult on ajalugu täiesti võimalik vaadata klikkides toitumiskava aknas aadressiriba lõpus olevale numbritekombinatsioonile (aasta, kuu, kuupäev) ja seda mineviku kuupäevaks vahetades oledki ajas tagasi rännanud. Ei muutu küll kaaluandmed, aga menüüd saab niimoodi minevikust vaadata küll. 

Kindlasti on mingeid väikeseid nippe ja trikke veel ja ma oleks väga tänulik kui te oma nippe siin jagaksite, sest ka üks pisike muutus võib vahest aidata jälle hops! reele tagasi saada.

Tänase päeva lõpetan aga rõõmsalt. Lisaks sellele, et patustamisi ei olnud, jõudsin veel ka 7,5 km kõndimas käia ja sellega 900 kalorit surnuks lüüa. Oh kuidas mulle need kalorite tapatalgud meeldivad! Täitsa sadistlik nauding 🙂

Muah teile ja kirjutamiseni! heart

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Kati kapsaaed
55760 lugemist / 27 fänni
Minust

Minu nimi on Kati. Olen 41-aastane õnnelik naine. Mul on tore mees ja 2 vahvat poega, kes nüüd ka koos minuga tasakaalus ja tervislikku toitu naudivad. Kui alustasin kaalulangetamist, kaalusin 125 kilo ja nüüd jääb see number aina kaugemale ja kaugemale, väiksemaks ja väiksemaks :) Hetkel olen jõudnud oma teekonnal 100 kiloni

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Fitlap on uskumatult lihtne viis oma toidulaud tasakaalu ja kaal alla poole liikuma saada. Pealegi ei pea tundma tühja kõhtu ja isud on kõik kenasti kontrolli all. Ja mis kõige tähtsam, ma ei pea enam mõtlema, et MIDA ÕHTUKS SÜÜA TEHA!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva