84670 kasutajat 424 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu,
ole terve ja hoia kokku raha.


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis
Kiire-kiire
06.02.2017

Ma pole siia blogisse ikka väga pikka aega kirjutanud, sest ausõna, nii kiire on olnud! Tööl on kiire ja kodus on kiire ja kõik muu käib ka kiirendatud rütmis. Tänu Jumalale, olen endiselt ikkagi fitlapi rütmis. Kaalunumber näitas täna hommikul 100,85. Ehk siis eelmise nädalaga võrreldes -850g. Kõik on ses mõttes tibi-tobi! Kerge kaalupaanika on seega, tänu Jumalale, kenasti möödas ja kaalugraafik on taas võtnud suuna allapoole. Olin vaheapel ikka täitsa masenduses sellest kui äkilisest ja ei tea kust see vaheapealne kaalutõus tuli. Ja nüüd on sellest kahekohaliste klubist puudu ainult 900 grammi! Kahjuks pean ilmselt tunnistama, et neljapäevaks, kui aasta vanemaks saan, seda eesmärki täita ei õnnestu. Küll aga ilmselt järgmise nädala alguseks. Siis on mul üks arstil käik ees ja see portseduur mis mind ootab eeldab paaripäevast mittesöömist ja täielikku soolte tühjendamist. Ehk siis – jälle mängib minu kaalulanguse juures rolli arsti ettekirjutus 😀

Trennis olen saanud käia juba kolm nädalat järjest ja ikka kaks korda nädalas. Ma poleks paar kuud tagasi uneski osanud arvata, et minust saab regulaarselt trennitaja. No ok, kuus korda kolme nädala jooksul ei ole veel teab mis regulaarsus, aga ikkagi. Mina ja trenn! Need sõnad ei ole kunagi kokku käinud. Isegi üks mu tuttav, kes blogi luges, kirjutas mulle üllatunud kirja, et mina ja trenn – ma olen ju alati olnud pigem trenni vihkaja. Aga Jumal teeb imesid ka täna ja siin ma siis olen – juba kerges ootuses tänaõhtuse trenni suhtes ja pole plaaniski alla anda. Juhhuu! Elagu suured elumuutused! 

Söömise koha pealt olen mingist nädalavahetuse nõrkusest üle saanud – laupäevad on veel sellised kahtlased päevad, kus ilmselt nädala pingelangusega koos tekib tahtmine ka kaalulangetamisele käega lüüa, aga pühapäeva hommikuks suudan tavaliselt enda taas kokku korjata ja esmaspäevasele kaalumisele saab juba sirge selja ja kerge ootusärevusega vastu minna. Uusi toite pole eriti proovinud, pigem on nii, et suure kiirustamise ja jooksmisega koos on toidud pigem kiirtoidu moodi – kanafilee ja midagi kiiret sinna juurde. Ma tõsiselt mõtlen, et kuidas küll pereemad leiavad aega trennis käia. Mul on need trennipäevad ikka selllised tormamised, et vaevu jääb aega ise süüa. Laste koolitööst ja toidu ettevalmistamisest ma üldse ei räägigi. Lisaks trennile on veel ka laulmine… Aga ma ei kurda ka. Kõik saavad hakkama, saan mina ka ja tänu Jumalale 🙂

Muah nüüd kõigile! Ma torman edasi 🙂

Kati kapsaaed on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.